Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
    Dat 'beige' van die autoweek.nl-foto's bedoel je?
    Yep. Ik zeg satijnzilver maar ik weet langs geen kanten of dat de juiste benaming is. Op de '6 is er ook zo'n kleur verkrijgbaar, vind 't daar ook erg knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Yep. Ik zeg satijnzilver maar ik weet langs geen kanten of dat de juiste benaming is. Op de '6 is er ook zo'n kleur verkrijgbaar, vind 't daar ook erg knap.
      Dat is dus Orion Silver

Dat was mijn eerste gedacht, maar de madam vond het een bompakleur. Haar voorkeur ging uit naar Havanna, maar die kan je alleen nemen met het speciale witlederen interieur. En dat witlederen interieur kan je alleen met houtfinish nemen (wat ze dan ook weer te bompa vond).

Blauw is mooi, maar zo ga je er in het begin héél veel zien. En zwart leek me te donker en zorgt ervoor dat je de lijnen iets minder ziet.
      Zilvergrijs is dan weer dé leasing kleur en rood is alleen op een Ferrrari verantwoord... Wit was wel ok, maar kan ook tegenvallen...

Het einde van het verhaal is dat we allebei Space Gray nog de beste optie vonden... (Gezien het beschikbare kleurenpalet best wel klein was )

(Niet dat heel mijn verhaal een interessante bijdrage voor dit forum is, maar een mens moet iets doen terwijl ie op z'n wagen zit te wachten!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door l:x Bekijk Berichten
        Dat is dus Orion Silver

Dat was mijn eerste gedacht, maar de madam vond het een bompakleur. Haar voorkeur ging uit naar Havanna, maar die kan je alleen nemen met het speciale witlederen interieur. En dat witlederen interieur kan je alleen met houtfinish nemen (wat ze dan ook weer te bompa vond).

Blauw is mooi, maar zo ga je er in het begin héél veel zien. En zwart leek me te donker en zorgt ervoor dat je de lijnen iets minder ziet.
        Zilvergrijs is dan weer dé leasing kleur en rood is alleen op een Ferrrari verantwoord... Wit was wel ok, maar kan ook tegenvallen...

Het einde van het verhaal is dat we allebei Space Gray nog de beste optie vonden... (Gezien het beschikbare kleurenpalet best wel klein was )

(Niet dat heel mijn verhaal een interessante bijdrage voor dit forum is, maar een mens moet iets doen terwijl ie op z'n wagen zit te wachten!)
        Geen slechte keuze. En de rest van de config?

Comment

• Space/rood of zwart/rood zou ook mijn keuze zijn.

Comment

• ....;
            Last edited by ; 25/12/2009, 21:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Havanna is hier ook nog ter sprake gekomen, aangezien we toch het design pure white namen. Maar m'n vader dacht dat hij dat rap ging beu gezien zijn.
              wanneer wordt die van jullie geleverd?

Comment

• [....;
                Last edited by ; 25/12/2009, 21:46.

Comment

• Gullie hebt al gekocht dus er is geen belang meer bij 't aanbieden van een drankje en een hapje bij jullie.

Comment

• Sad but true.

Heb jij een uitnodiging ontvangen l : x?
                    Last edited by ; 07/05/2009, 19:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                      Geen slechte keuze. En de rest van de config?
                      BMW Z4 sDrive23i - Space Gray met Coral Red interieur - Style 293 velgen (Ik hou wel van spaakjes :p) - En dan een hele resem opties (Eén of ander pakket met dan de navigatie en adaptieve M sportophanging enzo... Zonder skiluik, zonder high beam assist nen zonder electrisch verstelbare zetels).

Overweeg om die kortere antenne te nemen en een car cover te bestellen...

Levering: staat gepland voor de laatste week van mei

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Btw, doet elke dealer een voorstellingsreceptie van de Z4 of niet? Bij een andere dealer zijn er uitnodigingen voor een receptie op 7mei 's avonds voor de voorstelling, maar wij hebben hier nog niets in de brievenbus gevonden. Op de vraag wanneer de voorstelling nu exact is krijgen we als antwoord gewoon: "dit weekend".
                      Ottevaere doet een receptie op 7 mei en ik ben uitgenodigd ondanks het feit dat ik al besteld heb. Verder weet ik dat Jorsen (ofzoiets) ook een voorstelling doet, maar weet geen datum...

Comment

• Vandaag ook één gezien op de camion. Een blauwe.

Comment

• De testverslagen worden nogal eentonig : steeds maar geklaag over het feit dat er geen stoffen dak is...

Comment

• Hoe meer ik 'm zie, hier meer ik er verzot op ben.

Met stip de mooiste BMW van 't moment!

Edit: niet op dat Schnitzer-spul bedoeld

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ook gek van. Dit weekend 'es gaan zien, toch. Yummie kar.

Al heb ik nog wel issues met z'n voorkant, is niet 100% m'n smaak.

Comment

• edit: gTa, gij snelle postaanpasser !

Comment

• Ga toch gewoon langs. Of doe een telefoontje, ja. Gisteren nog met mijn dealer aan de telefoon gehangen (prijzen voor BMW PP remmen ) en gevraagd of er iets te doen was "jaja kom maar af". Doorgaans is dat allemaal zo'n strenge bedoening niet.

Wel vreemd dat ik van Van Osch 'n uitnodiging kreeg. Da's de andere kant van 't land.

Comment

• Die AC Schnitzer velgen zijn ook niet mijn ding. Ik hou wel van originele BMW met een M-pakket. Dan is ie net iets sportiever en nog ver af van een Johnny-bak

Nog één nachtje slapen en we kunnen de Z4 nog eens van dichtbij bekijken :p

Comment

• ik vind het maar een draak van een auto met teveel mazda-gehalte

Comment

• BMW.be Car Configurator

De oude modellen zijn van de BMW.be website gehaald en de nieuwe Z4 staat nu in de car configurator.

Veel speelplezier: http://www.bmw.be/be/nl/newvehicles/...figurator.html

Comment

Working...
                                        X