Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nieuwe Z4 ziet er echt grandioos uit, vind ik. Mijne zou een zwarte metallic worden met uitgebreid rood leder en de (beperkte) geborsteld alu inleglijsten.
Dan nog de BMW Performance remschijven (en Goodridge en andere remblokken), een Quaife sper, een setje Ultraleggera HLT in 19" met semi's, en een Noelle motortuning naar 401pk.
Nieuwe Z4 ziet er echt grandioos uit, vind ik. Mijne zou een zwarte metallic worden met uitgebreid rood leder en de (beperkte) geborsteld alu inleglijsten.
Dan nog de BMW Performance remschijven (en Goodridge en andere remblokken), een Quaife sper, een setje Ultraleggera HLT in 19" met semi's, en een Noelle motortuning naar 401pk.
Dan heb je inderdaad een bom, voor relatief gezien weinig geld!
Jammer dat het petrolhead-virus hier thuis iets minder te vinden is.
Styling 296 is ook m'n favoriet, misschien kan ik die in de toekomst nog aanpraten bij m'n vader.
Zo een zwarte met rood leder is de configuratie van degene die op de voorstelling bij De Mey zal staan als ik mij niet vergis.
mijn ouders hadden serieuze interesse om hun huidige Z4 in te ruilen... jammer genoeg gaat het feest niet door omdat je geneens 2 koffers achterin krijgt met het dak eraf.
een weekje lekker toeren door italie met het dak eraf kun je dus niet meer... serieuze misstap van BMW als je het mij vraagt, dat stalen dak!
met het dak eraf heb je enkel dat kleine stukje in het midden onder de afdekhoes. dat moet je eerst installeren voor je het dak kan opendoen als veiligheid dat je je koffers niet plet tijdens het opendoen.
Comment