Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw Z4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 296 is een mooie velg, 313 is prachtig
    al de rest is le-lijk

welke velgen hebben jullie genomen?

Comment

• 293, deze dus:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
        normaalgezien USA he,

dus: serieuze roadtrip
        KUCH KUCH ! !
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
          normaalgezien USA he,

dus: serieuze roadtrip
          De nieuwe wordt geproduceerd in Regensburg.
          750km vanuit Gent, waarvan 500 langs de A3 (knal-autobahn). Zijn we?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            293, deze dus:

hmm ok, op de auto ziet dat er goed uit

Comment

• 296 vind ik subliem!
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                296 vind ik subliem!
                ²²²²²
                freude am fahren

Comment

U vraagt, wij draaien!
                  Thanks, man!

296 is echt awesome!!

Nieuwe Z4 ziet er echt grandioos uit, vind ik. Mijne zou een zwarte metallic worden met uitgebreid rood leder en de (beperkte) geborsteld alu inleglijsten.

Dan nog de BMW Performance remschijven (en Goodridge en andere remblokken), een Quaife sper, een setje Ultraleggera HLT in 19" met semi's, en een Noelle motortuning naar 401pk.

Comment

Style 296 :
                    vooraan 8J x 19 - achteraan 9J x 19
                    Banden vooraan 225/35R19Y
                    Banden achteraan 255/30R19Y
                    Montage van sneeuwkettingen niet mogeiljk

Favoriet

Comment

• Knapppe wagen (al blijf ik het jammer vinden dat er geen mistlampen te verkrijgen zijn, gewoon voor het uitzicht erop)

Die performance velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Knapppe wagen (al blijf ik het jammer vinden dat er geen mistlampen te verkrijgen zijn, gewoon voor het uitzicht erop)

Die performance velgen
                        Qua velg op zich vond ik die ook wel knap maar eenmaal op de wagen vind ik het wat tegenvallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Thanks, man!

296 is echt awesome!!

Nieuwe Z4 ziet er echt grandioos uit, vind ik. Mijne zou een zwarte metallic worden met uitgebreid rood leder en de (beperkte) geborsteld alu inleglijsten.

Dan nog de BMW Performance remschijven (en Goodridge en andere remblokken), een Quaife sper, een setje Ultraleggera HLT in 19" met semi's, en een Noelle motortuning naar 401pk.
                          En idealiter 300kg minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Dan heb je inderdaad een bom, voor relatief gezien weinig geld!
                            Jammer dat het petrolhead-virus hier thuis iets minder te vinden is.

Styling 296 is ook m'n favoriet, misschien kan ik die in de toekomst nog aanpraten bij m'n vader.

Zo een zwarte met rood leder is de configuratie van degene die op de voorstelling bij De Mey zal staan als ik mij niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Dat stalen dak valt wel te demonteren
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                True, en dan opnieuw : ach, 't dient wel ergens voor. Je koopt geen Z4 als je een Lotus weggedrag wil.

Comment

• De Z4 is te configureren op de CC van bmw.be!

Comment

• mijn ouders hadden serieuze interesse om hun huidige Z4 in te ruilen... jammer genoeg gaat het feest niet door omdat je geneens 2 koffers achterin krijgt met het dak eraf.
                                    een weekje lekker toeren door italie met het dak eraf kun je dus niet meer... serieuze misstap van BMW als je het mij vraagt, dat stalen dak!

Comment

• Of minder meenemen.

Valt toch precies wel mee, of je zou elke dag een andere broek en hemd en dergelijke willen aandoen.

Edit:

Is dit met het dak er af of ... ? Geen idee hoeveel plaats je hebt maar mij lijkt het wel allemaal te lukken.

Comment

• met het dak eraf heb je enkel dat kleine stukje in het midden onder de afdekhoes. dat moet je eerst installeren voor je het dak kan opendoen als veiligheid dat je je koffers niet plet tijdens het opendoen.
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Of minder meenemen.

Valt toch precies wel mee, of je zou elke dag een andere broek en hemd en dergelijke willen aandoen.

Edit:

Is dit met het dak er af of ... ? Geen idee hoeveel plaats je hebt maar mij lijkt het wel allemaal te lukken.
                                          kom op... daar krijg je toch geen 2 normale koffers meer onder? hoogstens 1 weekendtas

Comment

Working...
                                          X