Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
Godver Tommeke, zo'n Z4 besteld, ja ?
Proficiat !
Wanneer zou ie afgeleverd worden ? En komt ie van De Mey ?
Hoop die snel te zien in het straatbeeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn kan je dan je iPod aansturen vanop je radio?
Je hebt het toch genomen op de GT3 mag ik hopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat is geen native usb he.
Usb als audio uitgang op zich bestaat niet2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJe hebt het toch genomen op de GT3 mag ik hopen?
helaas niet met knopjes aan het stuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten5,8-5,9 volgens BMW, en die tijden zijn BMW meestal haalbaar.
Jep, 'k heb vader z'n kop zot genoeg kunnen maken.Komt van bij De Mey, levering zou normaal gezien voor in het lanceringsweekend van 9 mei voorzien zijn!
of gaat de papa er de eerste dagen mee willen rondrijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenJep, 'k heb vader z'n kop zot genoeg kunnen maken.Komt van bij De Mey, levering zou normaal gezien voor in het lanceringsweekend van 9 mei voorzien zijn!
Komen showen !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten9 mei picture-time?
of gaat de papa er de eerste dagen mee willen rondrijden?
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenVetttttttttt !
Komen showen !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIdd, ik had gehoopt dat 'ie nog op tijd geleverd zou zijn, maar 't zal voor de volgende C&C zijn.
beetje druk zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenwillen we ne keer naar den band gaan zien in DL ?
beetje druk zetten
Ik ruik een roadtrip!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenwhy not.
als we aan de fabriek aankomen en ge zegt: we wanna see the production of my Z4. misschien geven ze ons een rondleidinge ?
en een toastje mé zalme of een druppelken, da mag wel ne keer want we komen van verre !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDan post een mens eens on-topic in plaats van dat oeverloos gezever, is het weer niet goed.
Foto's van de velgen opnieuw posten, en daarbij dan de beschikbare maten (velg- en bandmaten) a.u.b.
Comment
-
U vraagt, wij draaien!
Velgen uit de optielijst:
Style 292 (standaard op 35i; inbegrepen bij Dynamic line/Performance line):
vooraan 8J x 17 - achteraan 8,5J x 17
Banden vooraan: 225/45R17W
Banden achteraan: 255/40R17W
Montage van sneeuwkettingen niet mogelijk
Style 293 :
vooraan 8J x 18 - achteraan 8,5J x 18
Banden vooraan: 225/40R18W
Banden achteraan: 255/35R18W
Style 294 :
vooraan: 8J x 18 - achteraan: 8,5J x 18
Banden vooraan: 225/40R18W
Banden achteraan: 255/35R18W
Style 296 :
vooraan 8J x 19 - achteraan 9J x 19
Banden vooraan 225/35R19Y
Banden achteraan 255/30R19Y
Montage van sneeuwkettingen niet mogeiljk
Comment
-
De volgende velgen staan enkel in de accesoire-lijst, maar hier vind ik geen velg-/bandenmaten van. Ik denk dat ze beiden 19" zijn.
Ik gok dan ook op 8J x 19 - 9J x 19 voor de velgmaten, en 225/35R19Y - 255/30R19Y voor de bandenmaten. Maar dat is dus voorlopig nog giswerk voor mij.
Style 276
Style 313 (BMW Performance velg)
Comment
Comment