Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het modellengamma van de BMW Z4 wordt grondig vernieuwd met de introductie van de N20 motor. De BMW Z4 sDrive20i vervangt de BMW Z4 sDrive23i en wint 20Nm ten opzichte van deze laatste bij een CO2-uitstoot die daalt van 199g/km naar 157g/km. Ook hier levert deze N20 motor 135kW/184pk maar gezien het commerciële belang van dit model is ook een voor België fiscaal interessante variant van 120kW/163pk beschikbaar. De BMW Z4 sDrive28i heeft dezelfde vooruitgang op het gebied van CO2-emissies tegenover de BMW Z4 sDrive 30i waarvoor hij in de plaats komt ! Het vermogen is 180kW/245 pk met een koppel van 350Nm (+40Nm vs. de 30i). De BMW Z4 sDrive35i wordt hierbij licht geherpositioneerd.
BMW Z4 sDrive20i vanaf 36.300 euro incl. BTW
BMW Z4 sDrive 28i vanaf 43.000 euro incl. BTW
BMW Z4 sDrive 35i vanaf 48.500 euro incl. BTW
BMW driver sinds 1992 ... heb sinds jaren mijn degelijke bronnen ... geposte informatie klopt perfect ...
via mijn kontaktpersonen in Duitsland op voorhand folders, persmappen en de juiste informatie nog voor deze bekend is bij de meeste Belgische dealers ...
... zet info ten gepaste tijde wel op forum ... Hopelijk heb je wat aan de geposte informatie.
BMW driver sinds 1992 ... heb sinds jaren mijn degelijke bronnen ... geposte informatie klopt perfect ...
via mijn kontaktpersonen in Duitsland op voorhand folders, persmappen en de juiste informatie nog voor deze bekend is bij de meeste Belgische dealers ...
... zet info ten gepaste tijde wel op forum ... Hopelijk heb je wat aan de geposte informatie.
De sound is uiteraard minder dan een zescilinder, heel jammer ergens. Maar zou er nog mee kunnen leven denk ik. Looks en RWD blijven identiek, en de motor zal wel heel performant zijn, zoals de 35i motoren bij BMW en de TFSI blokken bij Audi al duizend keer bewezen hebben.
Comment