Bron?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk BerichtenPracht auto
Waar blijven die Nederlandse prijzen:
2.3i € 51100,--
3.0i € 61000,--
3.5i € 68400,--
De 3.0i en de 3.5i hebben standaard leder met stoelverwarming, bij de 2.3i is dit een optie.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDamn. Flink stukje duurder weeral.
De Belgische liggen +/- 15.000euro lager.
Comment
-
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDat zijn Nederlandse prijzen hé!
De Belgische liggen +/- 15.000euro lager.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAh ja, idd, ik dacht dat je dacht dat dat de belgische prijzen waren, en dat je wilde zeggen dat 'ie een stuk duurder was tov z'n voorganger.
Verkeerd begrepen van mijn kant dus.
Comment
-
Deze info kan je vinden op www.bmw.de
De 2.3 krijgt 204pk (6400 t/min) en 250Nm koppel bij 2750 t/min
Van 0-100 gaat deze 2.3 in 6,6 seconden en de topsnelheid is 242 km/uurOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDeze info kan je vinden op www.bmw.de
De 2.3 krijgt 204pk (6400 t/min) en 250Nm koppel bij 2750 t/min
Van 0-100 gaat deze 2.3 in 6,6 seconden en de topsnelheid is 242 km/uur
Comment
-
Toerengeile zes-in-lijn die ook nog 'es superzuinig kan zijn, en twee karakters (dat van de rustige cruiser en dat van de geslepen spitsbroeder) perfect in zich verenigt >>>>>>>> 2-liter vierpitter turbo.
Imo.
Zeker in een auto als een Z4, da's echt een Fahrmachine, en daar hoort een motor met pedigree in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZeker in een auto als een Z4, da's echt een Fahrmachine, en daar hoort een motor met pedigree in.
Comment
Comment