Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gij gelukzak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Euhm, dan heb jij wel een hele rare 4-cilinder gezien.

Al die wagens die wij al afgeleverd hebben worden geleverd met schakelpook in het midden, en géén stuurschakeling jammer genoeg.
      Gezien? Ik rijd er mee en ik zie geen pook in het midden...
      Ik denk dat ook de 220CDI zo is en enkel de 200CDI nog met een pook in het midden is.
      Dat zou jij toch moeten weten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
        Maar cataloguswaarde = € 42.500
        E 200 CDI AMG sport edition

Welke kleur heb je genomen?

En zit ILS daar niet standaard op?

Comment

Euhm, dan heb jij wel een hele rare 4-cilinder gezien.

Al die wagens die wij al afgeleverd hebben worden geleverd met schakelpook in het midden, en géén stuurschakeling jammer genoeg.
          Dan verkopen jullie waarschijnlijk alleen maar 200CDI ofwel zijn het nog de oude vijfbakken met middenpook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
            Gezien? Ik rijd er mee en ik zie geen pook in het midden...
            Ik denk dat ook de 220CDI zo is en enkel de 200CDI nog met een pook in het midden is.
            Dat zou jij toch moeten weten?
            Ik ben geen verkoper he. Ben een grease-monkey.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              ik zou ook veel liever stuurschakeling hebben

kun je kiezen als tijde van de /8 ofwa
              Inderdaad bobo, ik heb nu al met beide gereden en het is veel makkelijker rijden met het hendeltje.
              Het gaat veel sneller en vlotter en je hebt de middenconsole mooi vrij, wat ruimtelijker oogt.
              Bovendien heb je meer opbergvakken.

Comment

Neen, die zijn enkel voor particulieren...

Comment

Ja, je kan wel knopjes op het stuur krijgen, maar de hendel van de automaat blijft centraal staan toch?
                  Idd ik bedoelde hendeltjes achter het stuur, de hendel blijft centraal staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Kan er iemand de foto's van de color led display hier posten, kan het namelijk niet zien op dat forum van Mercedes.
                    Enkele vlugge pics.:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                      Ik heb 7-trapsautomaat/4 cylinder ZONDER pook in middenconsole, wel met hendeltje aan het stuur.
                      Maar ik heb een 250CDI, zal dan blijkbaar alleen met deze motor zijn!
                      Sinds productie juni hebben ze allemaal een pookje aan het stuur. Aanvankelijk had de 200 CDI nog de pook centraal, maar dat is nu ook veranderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk Berichten
                        Enkele vlugge pics.:

Is dit een optie? (Ja zeker? )

Comment

Op de E 200 CDI AMG sport edition zit standaard ILS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Sinds productie juni hebben ze allemaal een pookje aan het stuur. Aanvankelijk had de 200 CDI nog de pook centraal, maar dat is nu ook veranderd.

Ik hoop dat dit niet waar is, want anders ga ik binnen enkele weken een serieuze discussie hebben met de dealer bij aflevering nieuwe wagen. Heb 'speciaal' een E200 genomen om de pook in de middenconsole te hebben, want anders zou ik de E250 hebben genomen (als de pookjes toch allemaal aan het stuur zijn).

Comment

• Er is een gigantisch verschil tussen een E200 en een E220/250 met de dubbele turbo. Beetje vreemd dat je persé een pookje wou. Als je graag schakkelt, dan neem je toch het AMG pakket en speel je met de flippers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                                Er is een gigantisch verschil tussen een E200 en een E220/250 met de dubbele turbo. Beetje vreemd dat je persé een pookje wou. Als je graag schakkelt, dan neem je toch het AMG pakket en speel je met de flippers?
                                Ja, achteraf begin ik mij ook af te vragen waarom ik dat zo wilde
                                Nu, heb al met 2 E200's gereden in het verleden en gezien mijn rijstijl (bompa rijstijl denk ik) heb ik altijd genoeg vermogen gehad met een E200. In tegenstelling tot BMW (heb nu een 520d) vind ik dat een Mercedes uitnodigt om zachtjes te rijden, heb nog nooit de indruk gehad om vermogen te kort te hebben).

Dus op zich zit ik er niet mee in dat er een E200 op komst is (anders zou ik hem niet zelf gekozen hebben), maar zou het wel erg vinden mocht ik door de dealer slecht geinformeerd zijn.

Comment

• Oh dan komt het wel goed. Al dan niet een pookje maakt niet uit. Zonder pookje heb je extra opbergruimte wat de wagen eigenlijk wel mist. En wat koppel betreft is de E200 ook goed dankzij het feit dat het (bijna) een 2200cc motor is (ipv een 1900 of 2000) en dus vlotjes rijdt in het verkeer. Je zal zien dat de motor minder hard sleurt dan de 520d, en mooi lineair werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Ik dacht ook dat het zo was.
                                    Maar omdat onze grease-monkey het zo duidelijk stelde, begon ik te twijfelen of het wel op alle 4 cylinders was. Op de 250CDI was ik zeker, omdat ik zelf met één rijd sedert begin april. Over de 220CDI was ik ook vrij zeker, maar over de 200CDI twijfelde ik omdat onze grease-monkey de 4-cylinders allemaal zag buitengaan met pook in het midden.
                                    Ik dacht : hij zal het toch wel weten zeker. Niet dus.
                                    Maar volgens ik mij herinner, zijn het inderdaad alle 4 cylinders die de 7-traps hebben met ECO start/stopsysteem én hendeltje aan het stuur (ipv middenpook)

Comment

Oh dan komt het wel goed. Al dan niet een pookje maakt niet uit. Zonder pookje heb je extra opbergruimte wat de wagen eigenlijk wel mist. En wat koppel betreft is de E200 ook goed dankzij het feit dat het (bijna) een 2200cc motor is (ipv een 1900 of 2000) en dus vlotjes rijdt in het verkeer. Je zal zien dat de motor minder hard sleurt dan de 520d, en mooi lineair werkt.
                                      Zal mijn eerste automaat zijn (wel vroeger hier en daar eens met een automaat gereden, maar dan korte tijd).
                                      Wat ik me afvraag, "mis" je dat remmen op de motor niet met een automaat? Als ik zo eens nadenk, dan rem je op een dag toch veel op de motor (zonder het weliswaar altijd zelf te beseffen, meer uit automatisme)? Kan mij bvb voorstellen dat bij afdalingen 'in de bergen' dat remmen op de motor mist?

Comment

Er is een gigantisch verschil tussen een E200 en een E220/250 met de dubbele turbo. Beetje vreemd dat je persé een pookje wou. Als je graag schakkelt, dan neem je toch het AMG pakket en speel je met de flippers?
                                        Inderdaad, verschil is gigantisch!
                                        Ik heb uitvoerig met alle 3 gereden (6 maand met E220CDI, 1,5 jaar met E200CDI en 4 maand met E250CDI) en ik beleef het grootste rijplezier met de 250CDI.
                                        Ik heb ook gereden met een 350CDI, maar dat hoeft voor mij niet, surplus tov 250CDI bij 350CDI vind ik voor mij overbodig.
                                        Aan de 200CDI ergerde ik mij enorm, de 220CDI (met bi-turbo) was heel goed, de 250CDI is SUPER.
                                        Maar dit is mijn mening en iemand anders kan gerust een totaal andere ervaring hebben.
                                        Rijden met een wagen is voor een groot deel persoonlijke emotie en beleving. Dus iedereen moet voor zichzelf uitmaken (en de verschillende motoren testen!) welk model en motor het best bij hem past.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                          Is dit een optie? (Ja zeker? )
                                          Nee standaard.

Comment

Working...
                                          X