Oorspronkelijk geplaatst door ShadowKen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ShadowKen Bekijk BerichtenWat is de toegevoegde waarde van de optie "Variabele stuurbekrachtiging DIRECT CONTROL"?
Niets dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenEn dat het op de snelweg net zwaarder wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ShadowKen Bekijk Berichtenoh ... dus geen verbetering om te slalommen langs diegenen die het verkeersreglement niet respecteren (lees rijvak rechts is vrij maar toch links blijven)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenover het panodak : behalve dat ik het uiterlijk superieur vind, is er geen ruk aan, normaal schuifdak will do
En het geeft naar het schijnt meer windruis en het gaat niet zo ver open. Je kunt altijd het dak in het zwart laten wrappen.
Comment
-
Heb er al 2 gehad met een panodak.
Gesloten waren ze allebei geruisloos,zonder piepjes en kraakjes.
Open op klap is geluid nog te doen maar als het dak helemaal opengeschoven is vind ik dat het veel lawaai maakt vanaf een 80 km/u.......
Is een van de enige dingen op de E waar ik zeer tevreden over ben
Comment
-
Ik ben zeer tevreden over mijn panodak.
Ik heb geen kraakjes of piepjes.
Ik doe mijn schuifdak inderdaad toe op de autostrade, maar dat deed ik bij een gewoon schuifdak ook.
Dit is zeker een optie die op de volgende ook komt. Waarom ik stiekem hoop dat de CLS en andere het ook op de optielijst krijgen.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk BerichtenIk heb 7 maanden gereden met een 220CDI en nu al zo'n 9 maanden met een 200CDI.
U zal geen uur nodig hebben om het verschil te merken.
De 200 is een motor die te licht is en veel te luidruchtig. De 220 is een prima motor voor deze wagen.
Ik erger me nog alle dagen aan deze 200CDI (tijdelijke vervangwagen).
Als U een tijdlang gereden heeft met een 220, dan komt U het maar moeilijk gewoon om met een 200 te rijden.
Hierover zou ik dus geen seconde twijfelen....
De COMAND is voor mij ook een beter en veel leesbaarder systeem dan de APS 50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sid Bekijk BerichtenAl langer vervangwagen dan eigen wagen gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenDat is heel normaal als je een nieuwe E koopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk BerichtenDe 220 CDI is dezelfde blok als de 250 CDI, maar dan elektronisch begrensd op pk en koppel. Een 220 CDI kan dus intrinsiek meer dan hij zal presteren. Maar het leuke is wel dat de 220 ook alle leuke techniek van de 250 heeft, zoals de dubbele turbo, wat de 220 CDI een zeer goeie motor maakt.
Terwijl de 200 CDI dit niet heeft en in wezen een volledig andere motor is. Let wel, een 200 CDI is een goeie motor, in het dagelijks verkeer zal je daar nooit mee tekort komen. Je kan hiermee perfect 200km/h met cruise control op rijden in Duitsland. De motor zal nooit tekort schieten.
Kijk wat je belangrijker vindt: een extra turbo of een panodak. Bij beide motoren ga je zeer vlot kunnen rijden hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door ShadowKen Bekijk Berichtenno comment
lig nu plots te twijfelen tussen Command APS en 50 APS
ik lees tegenstrijdige berichten als ik info zoek
sommige beweren dat dit enkel pijltjes navigatie is, terwijl ik dacht begrepen te hebben dat de kaart wel in 2D (wat ik zowiezo neem boven 3D) ... hoe zit dit nu?
ook is het afspelen van video-files (DVD-video) een pluspunt voor ons zoontje indien nodig bezig te houden. Kan dit enkel op de Command of ook op de 50?
testrit is voorzien voor morgen namiddag(kan uiteraard wel "iets" aangedaan worden)
Oorspronkelijk geplaatst door ShadowKen Bekijk BerichtenHad nu iets vergelijkbaar, en ik moet zeggen dat die extra natuurlijke lichtinval zeker een pluspunt is + moet ik zeggen dat het esthetisch op deze E een mooi contrasterend effect heeft in combinatie met een lichte kleur.
Oorspronkelijk geplaatst door ShadowKen Bekijk Berichtentis pano dak of niets
het contrasterend effect heb je niet met enkelvoudig schuifdak, dus dan liever geen en echt lederPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ok, pech
Maar 2 maal op een half jaar tijd en bij splinternieuwe wagens...........
Heb voordien al verschillende mercedessen gehad die ik tweedehands gekocht had (clk230,A170cdi,w211E220cdi,c200cdi,W124;250D,.... ...) en daar heb ik nooit noemenswaardige problemen mee gehad.
Ik koop een nieuwe en niets als problemen.
Ik concludeer hier dus uit dat mercedes slecht bezig is,ze moeten een auto lanceren als 'm op punt staat en niet pas op punt stellen als de wagen al een jaar rond bolt.....
Waarom koop ik een mercedes ????
Om de degelijkheid en de betrouwbaarheid van het merk en niet om alle vijf voet in de garage te staan,ik heb deze nu een half jaar en de wagen is al 7 maal in de garage geweest (volgende week moet 'm weer binnen om de achterzetel waar een scheur(????)in zit te vervangen ).
Ik rijd heel graag met wagen want 'm rijdt fantastisch,is een van de betere wagens die ik reeds had qua comfort en rijgedrag en het design vindt ik ook zeer geslaagd,vind het zelfs de mooiste auto wat ik al gereden heb en ook over de service van mijn garage (garage Hermod in Lommel) ben ik zeer tevreden...........
Maar over de kwaliteit ben ik absoluut niet te spreken,niet motorisch,elektronisch of van gebruikte afwerkingsmaterialen wat ik echt niet kwalitatief vindt voor een merk als mercedes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenPersoonlijk zie ik geen enkele nut bij pano of schuifdak. Als er geld over is dan inderdaad liever een pano, een schuifdak in combinatie met de airco is absurd. Ofwel het één of wel het ander.
Ook voor frisse lucht op de dagen dat je geen airco nodig hebt.
Ik hoor dat ook veel "Jama, waarom hebt gij een schuifdak als ge toch airco hebt"
Grote onzin imo, is een zalige combinatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenOk, pech
Maar 2 maal op een half jaar tijd en bij splinternieuwe wagens...........
Heb voordien al verschillende mercedessen gehad die ik tweedehands gekocht had (clk230,A170cdi,w211E220cdi,c200cdi,W124;250D,.... ...) en daar heb ik nooit noemenswaardige problemen mee gehad.
Ik koop een nieuwe en niets als problemen.
Ik concludeer hier dus uit dat mercedes slecht bezig is,ze moeten een auto lanceren als 'm op punt staat en niet pas op punt stellen als de wagen al een jaar rond bolt.....
Waarom koop ik een mercedes ????
Om de degelijkheid en de betrouwbaarheid van het merk en niet om alle vijf voet in de garage te staan,ik heb deze nu een half jaar en de wagen is al 7 maal in de garage geweest (volgende week moet 'm weer binnen om de achterzetel waar een scheur(????)in zit te vervangen ).
Ik rijd heel graag met wagen want 'm rijdt fantastisch,is een van de betere wagens die ik reeds had qua comfort en rijgedrag en het design vindt ik ook zeer geslaagd,vind het zelfs de mooiste auto wat ik al gereden heb en ook over de service van mijn garage (garage Hermod in Lommel) ben ik zeer tevreden...........
Maar over de kwaliteit ben ik absoluut niet te spreken,niet motorisch,elektronisch of van gebruikte afwerkingsmaterialen wat ik echt niet kwalitatief vindt voor een merk als mercedesDus als je minder miserie wil, altijd een jaartje wachten als je kan tot de kinderziektes eruit zijn. De fabrikanten gebruiken de chauffeurs om hun wagens op punt te zetten hé.
Ha, ook al jaren aan de gang, moest je eens met een Viano gaan rijden.... citaat door een MB-verkoper: dit is geen MB zoals die er één zou moeten zijn!!!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk spreek nu wel voor het pano dak, maar ik denk dat het gewone schuifdak daar niet veel in zal verschillen. Maar dat effect van airco + dak open is zalig hoor
Ook voor frisse lucht op de dagen dat je geen airco nodig hebt.
Ik hoor dat ook veel "Jama, waarom hebt gij een schuifdak als ge toch airco hebt"
Grote onzin imo, is een zalige combinatie.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment