Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dank je wel iedereen! De kleur was een beetje een gok afgaande op de foto's, maar hij is echt geweldig...
Mijn moeder zei gisteren nog: daar zit groen, blauw, grijs en zwart in... Gekke kleur maar heel mooi Past ook mooi met het interieur en het rode streepje vooraan steekt heel goed af! Wat ik wel al ondervonden heb, mensen kijken enorm veel
Zodra ik hem eens onder handen heb genomen ( wassen en wax laagje) ga ik eens op een mooie locatie wat pics trekken, eventueel met Snip zijne erbij of zo
Filmpje ga ik zeker ook nog maken, zodra mijn broer wat beter is gaat hij camera man van dienst zijn
Zodra ik hem eens onder handen heb genomen ( wassen en wax laagje) ga ik eens op een mooie locatie wat pics trekken, eventueel met Snip zijne erbij of zo
Filmpje ga ik zeker ook nog maken, zodra mijn broer wat beter is gaat hij camera man van dienst zijn
maar nie altijd. meestal verleg ik rond de 3-4000 enkel soms is goed doorstrekken aan lichtjes
Ah ok, zit nu aan 160km en ben tot net geen 4000 heel even geweest, de rest schakelen tussen de 2000 en 3000 toeren. Motor mooi warm gereden eerst natuurlijk, olietemperatuur +- 100 graden ...
Hij blijft me verbazen hoe soepel hij is, 70km/uur in 6de doet hij zo op zijn sokken!!!
Ah ok, zit nu aan 160km en ben tot net geen 4000 heel even geweest, de rest schakelen tussen de 2000 en 3000 toeren. Motor mooi warm gereden eerst natuurlijk, olietemperatuur +- 100 graden ...
Hij blijft me verbazen hoe soepel hij is, 70km/uur in 6de doet hij zo op zijn sokken!!!
waar lees je uw olietemp uit in een Golf 6 GTI? dacht dat je alleen watertemp had
vraagje; je hebt hem gisteren gehaald, dan is hij toch schoon en door de dealer in de was gezet??
of gaat dat in België anders???
Inderdaad, maandag avond ben ik hem gaan halen...
Een wagen wordt inderdaad bij een dealer in de wax gezet, maar dat kun je helemaal niet vergelijken met het zelf aanbrengen van de bescherming!!! Een dealer gaat dit vlug, terwijl ik van half 9 tot kwart na 12 bezig ben geweest om het goed te krijgen
Die tijd had ik nodig voor alleen hem te wassen en een waxlaagje voorzien
Nu ga ik achter een paar dagen hem opnieuwe wassen, en een 2de laagje voorzien. Dan kan hij er weer even tegen, en zodra hij er wat minder uitziet (zal zo net voor de winter zijn) gaat hij het volledig stappenplan krijgen...
Comment