Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alsof je meer vermogen enkel op circuit kan gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
      Waarom chippen? Zijn jullie hier allemaal zo'n knappe talentvolle circuitracers die met de originele motor niet toekomen? Volgens mij zitten hier veel keyboard warriors hoor

Mijn mening, ik vind hem fantastisch, die nieuwe gti! DDK, volgens mij is ie pas bestelbaar tegen zoner '09....

Groetjes!
      Power word je gewoon
      Last edited by ; 07/10/2008, 12:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Photoshop, maar ongeloofelijk lekker

Nee, dit is er over, nu krijg je een "karrewiel" effect als je begrijpt wat ik bedoel
        Die originele "telefoonschijven" is een must op een golf gti, wel de 18 inch versies

Vroeger had ik een peugeot 1.9 gti, die originele velgen vervangen vond ik heiligschennis....

Comment

• Ja, maar dat waren ook superknappe velgen en af fabriek waren ze al bijna te groot (of op 't max). De GTI-velgen vond ik op de V nog doenbaar (de 18"), maar op de VI vind ik ze echt lelijk. Ik zou ze metéén vervangen, door iets wat er ook goed op past. En 't zou waarschijnlijk BBS zijn, yep. RS-GT'kes, waarschijnlijk, 19". Lichter dan de meeste 18" en super looks (vind ik).

Comment

• Of gTa, BBS RG-R DBK's. Staan volgens mij super op de nieuwe.

Comment

• Tip : velgen van BBS Japan kosten een gigantisch pak geld om naar hier te krijgen. Stick to BBS Europe. Believe me, I've tried.

Comment

• I know, ben mij gewoon de ideale velg aan het inbeelden. En replica's zijn geen optie?

Comment

• Ik ben gisteren naar Parijs geweest.
                  ik ben wat minder enhousiast over de GTi als van te voren gedacht,
                  ik mis helaas het "hebben, hebben, hebben" gehalte, iets wat teleurstellend dus en
                  ben daarom al om 14.00uur naar huis gegaan.
                  ik denk dat hij door meerdere factoren wat tegen viel; zo stonden er van het
                  weekend 3 GTi's, een blauwe, een rode en de witte.
                  echter gisteren stond er alleen de witte GTi en dan ook nog achter een hekje
                  en op slot, de binnenkant konden we dus nagenoeg niet zien en dus was het
                  een grote teleurstelling.....zet dan even de deuren open zodat we nog wat
                  kunnen zien......
                  verder denk ik dat er heel wat mensen zijn die straks de GTi achterbumper op
                  hun gewone standaard Golf gaan zetten en er een uitlaatje onder laten lassen net als mijn neef Kees had gedaan onder zijn Sportline.
                  de zwarte zij-skirts zien er op de foto's erg gaaf uit, echter in het echt
                  is het niet meer als 2 strippen plastic, mee spuiten in de kleur heeft
                  weinig zin, dan vallen ze helemaal niet meer op, daarnaast hadden ze als ze
                  5 cm langer waren die 3 hoekjes afgedekt waar je de autokrik in zet als je een
                  band moet vervangen, beetje jammer dat je die ziet zitten......

het zal denk ik wel een GTi worden voor mij, maar ik ben niet in hoera
                  stemming naar huis gegaan helaas........

Comment

• Dit filmpje al gezien?
                    GTI commercial Duitsland
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                      DDK, volgens mij is ie pas bestelbaar tegen zoner '09....
                      Nee hoor, bestelbaar al veel vroeger, leverbaar in de zomer 09.

Comment

• id,
                        ik ben er ook niet zo enthousiast over.
                        om van golf V naar golf VI over te stappen = doen
                        om over te stappen van de v gti naar de VI gti = toch maar hopen dat de gti-r iets wordt of de golf VII.
                        achterkant (uitlaten) trekt op niks, voorkant vind ik redelijk maar toch wel agressief. binnen in buiten het dashbord, de climatronic en het stuur (wel mooi) is er niet veel veranderd. pro is de vering die verstelbaar is en zoals bij elke VI de sensoren voor. onder de motorruimte is ook niets deftig gebeurd -> prestaties zijn er ook niet op verbeterd.
                        2000 VW Golf IV 1.9 tdi (sold)
                        2008 VW Golf V 2.0 tfsi dsg (sold)

2008 Opel Astra Break 1700 cdti (gone)

2004 VW Touareg 5.0 v10 tdi

2014 Skoda Octavia 2.0 tsi dsg Combi

Comment

• Moest ik een V GTI hebben zou ik ook niet staan springen om een VI GTI te kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Moest ik een V GTI hebben zou ik ook niet staan springen om een VI GTI te kopen.
                            Obviously. Het verschil is gewoon te minimaal.

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Voorproefje van de nieuwe VW Golf VI GTI:

Bron: What Car?

Comment

• Dit beest is het gewoon helemaal Exterieur, interieur, motor, kwaliteit, sportiviteit, uitstraling..

Comment

• Toch een merkwaardige kwaliteit van de Golf hè. Het fenomenale verschil tussen een gewone en GTI golf. Van uber banaal, tot de mooiste sportieve hatch op de markt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                                      Toch een merkwaardige kwaliteit van de Golf hè. Het fenomenale verschil tussen een gewone en GTI golf. Van uber banaal, tot de mooiste sportieve hatch op de markt.
                                      Jep, qua looks faalde enkel de G IV GTI

Maar dat lag ook een beetje in de tijdsgeest.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• @ Essen motorshow 2008

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X