Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik zou ze toch ook niet moeten hebben op mijn GTI Spaar ik liever voor BBS ofzo
    Die originele GTI velgen zijn van BBS (OEM)

Maar begrijp wel wat je bedoeld. Tja, smaak he... Ik vind de originele super, en inderdaad zeer makkelijk in onderhoud.

Comment

• Het is zoals je zegt, smaken en kleuren .. Zolang je zelf tevreden bent met je velgen is het toch ok zeker

Comment

• Had dit nog niet gezien. Voorspelbaar design, maar zeker niet slecht!
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Pas na maart is de gti bestelbaar....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
            Als de prijs meevalt zal het toch deze wagen worden. Ik ga toch maar wachten
            Slechte geruchten gehoord op mijn werk, zal maar gene nieuwe kopen

Comment

Slechte geruchten gehoord op mijn werk, zal maar gene nieuwe kopen
              Wie a zegt ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Wie a zegt ..
                Komt erop neer dat er een paar mensen hun job gaan verliezen...
                Ben er waarschijnlijk niet bij maar je kan nooit weten he, zal mijn "nieuwe auto" plannen maar in de vriezer steken....

Comment

Komt erop neer dat er een paar mensen hun job gaan verliezen...
                  Ben er waarschijnlijk niet bij maar je kan nooit weten he, zal mijn "nieuwe auto" plannen maar in de vriezer steken....
                  Ah k, excuseer, had niet de intentie om op dat vlak zo nieuwsgierig te zijn. Dacht dat je slechte geruchten had gehoord over de VI GTI die eraan komt

Comment

• Wanneer komt deze nu eindelijk op de markt? Duurt wel ff vind ik, of ben ik mis?

Comment

Wanneer komt deze nu eindelijk op de markt? Duurt wel ff vind ik, of ben ik mis?
                      Ik dacht rond mei 2009

Comment

• vanaf wanneer valt ie te testen?
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten

In dit geval vind ik de niet-xenon versie knapper....

Comment

In dit geval vind ik de niet-xenon versie knapper....
                              Maar zijn die vette xenons wel bestemd voor de productieversie? Die stond dan wel op de concept, maar krijgt de productieversie niet de gewone xenons van de Golf?
                              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                Maar zijn die vette xenons wel bestemd voor de productieversie? Die stond dan wel op de concept, maar krijgt de productieversie niet de gewone xenons van de Golf?
                                De golf heeft nog geen xenons...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                  De golf heeft nog geen xenons...
                                  Aah.. excuses!
                                  freude am fahren

Comment

• Op 20 februari wordt er meer info over de GTI bekend gemaakt.

En ook interessant:
                                    Der voraussichtliche Einsatztermin fuer den neuen Golf GTI ist fuer Mitte 2009 geplant.
                                    Der Golf VI bzw. GTI wird voraussichtlich ab der Kalenderwoche 22 dieses Jahres mit Xenonscheinwerfern erhaeltlich sein.
                                    Last edited by ; 18/02/2009, 13:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                      Op 20 februari wordt er meer info over de GTI bekend gemaakt.

En ook interessant:
                                      Der voraussichtliche Einsatztermin fuer den neuen Golf GTI ist fuer Mitte 2009 geplant.
                                      Der Golf VI bzw. GTI wird voraussichtlich ab der Kalenderwoche 22 dieses Jahres mit Xenonscheinwerfern erhaeltlich sein.

Aan wat voor info moeten wij dan denken??
                                      Bestel datum???

Comment

• @ddk,

bedoelde je dit soms???

Quote van Autoweek.nl;

In Duitsland is de basisprijs al bekend gemaakt;

Grundpreis Golf 6 GTI 210PS 6 Gang: 26.900€

Vorverkauf KW10 oder KW11/2009,
                                        Markteinführung (erste Fahrzeuge beim Händler ab KW14).
                                        Bestellbarkeit XENON erst zum Modelljahreswechsel in KW22/2009

KW=kalenderweek

Comment

• am kommenden mittwoch gibt´s ne halbe stunde lang einen volkswagen internen live-tv bericht zum neuen gti.
                                          da werden alle fragen rund um den gti beantwortet. (lieferzeit, preis, ausstattung, etc.)
                                          danach haben die ganzen spekulationen ein ende.
                                          also. noch bis mittwoch warten.

bron: http://www.motor-talk.de/forum/golf-...1.html?page=46

Comment

Working...
                                          X