Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Knap, oud en nieuw naast elkaar. Toch wel een evolutie
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Die velgen zijn zo pokkelelijk. Precies messen van een keukenrobot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                Die velgen zijn zo pokkelelijk. Precies messen van een keukenrobot.
                Haha, wat een vergelijking

Ach ja, de velgen konden mss inderdaad wel beter, maar voor de rest übergeil!
                Die Xenon-lampen zijn trouwens ongelofelijk heerlijk!

Switcher

Comment

• Ik ben wel fan van de velgen. Duidelijke, niet te talrijke spaken maken de mooiste velgen. Veel aftermarket velgen zoals BBSen vind ik (in tegenstelling tot velen op dit forum) gruwelijk.

Wat voor rommeltje is dit bvb!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                    Ik ben wel fan van de velgen. Duidelijke, niet te talrijke spaken maken de mooiste velgen. Veel aftermarket velgen zoals BBSen vind ik (in tegenstelling tot velen op dit forum) gruwelijk.

Wat voor rommeltje is dit bvb!?
                    Rommeltje?! Dat is lijk dé klassieker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                      Rommeltje?! Dat is lijk dé klassieker
                      Weet ik. Maar dan rij ik toch liever met blendermessen rond dan met roulettecilinders.

Comment

• Ok,
                        ik ben verliefd

Voor mij een zwarte 5 deurs met xenon, donkere velgen en ruitjesmotiefzetels!

Comment

• ik ga voor de rooie zoals in het youtube filmpje ...
                          zijn de prestaties van de DSG - bak al bekend voor de gti ?

Comment

• Wanneer staat ie tekoop, en zal hij duurder zijn dan de V?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                              Die velgen zijn zo pokkelelijk. Precies messen van een keukenrobot.
                              De velgen zijn absoluut de max. Dezelfde als deze van de vorige GTI maar dan met zwarte binnenkant.

Comment

• Een rode met deze velg bv.:

Comment

• vanaf wanneer is deze te bestellen? Eigenlijk vind ik het jammer dat ze het koppel van de motor op 280 hebben laten steken...Die konden ze toch gemakkelijk naar 300 gebracht hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Een rode met deze velg bv.:

fak ja

Comment

• Iemand geïnteresseerd in een Arubablauwe Audi A3 SB 1.8 TFSI?

Neje, ga hem toch nog houden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Iemand geïnteresseerd in een Arubablauwe Audi A3 SB 1.8 TFSI?

Neje, ga hem toch nog houden
                                        nog 10 jaar é bazeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          nog 10 jaar é bazeken
                                          Al anderhalve maand in bezit, nog 118 en half te gaan

Comment

Working...
                                          X