Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEen rode met deze velg bv.:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVoor de looks 19". Maar als het een daily ride is zou ik het op 18" houden. Maar een KW kitje + 19" moet wel AF zijn
Comment
-
Ik vind dat het totaal pakket niet klopt.
Al die dingen dat ze hebben veranderd aan de V doet de VI lelijk lijken. Het kont blijft zo een afknapper met die touraeg-achterlichten.
Het interieur is echt zoooooooooo vet!
Niet voor mij ( zeker niet met die kont en dubbele uitlaat ) ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenals je nu deze GTi koopt en je laat deze tunen door ABT? hou je dan je garantie en kan je zoiets als ABT vertrouwen bij normaal gebruik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenAls je door ABT laat tunen behou je gewoon je fabrieksgarantie.
Zolang ze niet af-fabriek met het verhoogde vermogen afgeleverd worden zal VW nooit de chiptuning waarborgen alsook de tuner zal nooit de VW fabrieksgarantie overnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtentot er iets gebeurt en VW schoon het probleem op de chiptuning kan steken.
Zolang ze niet af-fabriek met het verhoogde vermogen afgeleverd worden zal VW nooit de chiptuning waarborgen alsook de tuner zal nooit de VW fabrieksgarantie overnemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenAbt werkt samen met vw garantie blijft .
Comment
-
Waarom chippen? Zijn jullie hier allemaal zo'n knappe talentvolle circuitracers die met de originele motor niet toekomen? Volgens mij zitten hier veel keyboard warriors hoor
Mijn mening, ik vind hem fantastisch, die nieuwe gti! DDK, volgens mij is ie pas bestelbaar tegen zoner '09....
Groetjes!
Comment
Comment