Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
    vanaf wanneer is deze te bestellen? Eigenlijk vind ik het jammer dat ze het koppel van de motor op 280 hebben laten steken...Die konden ze toch gemakkelijk naar 300 gebracht hebben.
    Januari dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Een rode met deze velg bv.:

in 18" of 19" Kev?

Comment

• Voor de looks 19". Maar als het een daily ride is zou ik het op 18" houden. Maar een KW kitje + 19" moet wel AF zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Voor de looks 19". Maar als het een daily ride is zou ik het op 18" houden. Maar een KW kitje + 19" moet wel AF zijn
          denk da 19" dodelijk moet zijn... ik heb nu al immens veel last van spoorvorming met 18" op 235 breed (255 vanachter) met Mich PS2

Comment

• 18" staat anders ook wel al vet. Stiekem wil ik op de mijne ook 19", maar als ik eerlijk ben vind ik het met 18" ook al ontzettend knap. Jammer dat die MTM Bimoto velgen niet in 18" zijn

Comment

• Ik vind dat het totaal pakket niet klopt.

Al die dingen dat ze hebben veranderd aan de V doet de VI lelijk lijken. Het kont blijft zo een afknapper met die touraeg-achterlichten.

Het interieur is echt zoooooooooo vet!

Niet voor mij ( zeker niet met die kont en dubbele uitlaat ) ...

Comment

• Meningen

Comment

• Het interieur doet het 'm ook vooral bij mij

tziet er zo premium uit

Comment

• als je nu deze GTi koopt en je laat deze tunen door ABT? hou je dan je garantie en kan je zoiets als ABT vertrouwen bij normaal gebruik?

Comment

• iedereen belooft garantie TOT het zover is

Er is geen enkele tuner die het op papier wil zetten dat ze de garantie van de constructeur overnemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                        als je nu deze GTi koopt en je laat deze tunen door ABT? hou je dan je garantie en kan je zoiets als ABT vertrouwen bij normaal gebruik?
                        Als je door ABT laat tunen behou je gewoon je fabrieksgarantie.

Comment

• en die is 2 jaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                            Als je door ABT laat tunen behou je gewoon je fabrieksgarantie.
                            tot er iets gebeurt en VW schoon het probleem op de chiptuning kan steken.
                            Zolang ze niet af-fabriek met het verhoogde vermogen afgeleverd worden zal VW nooit de chiptuning waarborgen alsook de tuner zal nooit de VW fabrieksgarantie overnemen

Comment

• Bij ABT toch wel dacht ik? Wordt dat niet gewoon bij uw dealer zelf uitgevoerd?

Comment

• Photoshop, maar ongeloofelijk lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  tot er iets gebeurt en VW schoon het probleem op de chiptuning kan steken.
                                  Zolang ze niet af-fabriek met het verhoogde vermogen afgeleverd worden zal VW nooit de chiptuning waarborgen alsook de tuner zal nooit de VW fabrieksgarantie overnemen
                                  Abt werkt samen met vw garantie blijft .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                                    Abt werkt samen met vw garantie blijft .
                                    Vraag dat es op papier

Comment

• Vraag dat eens zelf, tamzak.

Comment

• In den tijd dat ik mijn A4 bestelde was er ook de mogelijkheid om je kar via de dealer van een chip te voorzien.. en op het interweb werd ook verkondigd dat het via ABT gebeurde maar toen puntje bij paaltje kwam ging die kar gewoon rechtsstreeks tot bij Heinz

Comment

• Waarom chippen? Zijn jullie hier allemaal zo'n knappe talentvolle circuitracers die met de originele motor niet toekomen? Volgens mij zitten hier veel keyboard warriors hoor

Mijn mening, ik vind hem fantastisch, die nieuwe gti! DDK, volgens mij is ie pas bestelbaar tegen zoner '09....

Groetjes!

Comment

Working...
                                          X