Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kurtje PROFICIAT en veel plezier met je GTI.

Comment

• Dank je wel iedereen! De kleur was een beetje een gok afgaande op de foto's, maar hij is echt geweldig...

Mijn moeder zei gisteren nog: daar zit groen, blauw, grijs en zwart in... Gekke kleur maar heel mooi Past ook mooi met het interieur en het rode streepje vooraan steekt heel goed af! Wat ik wel al ondervonden heb, mensen kijken enorm veel

ps. 100km op de teller

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
        Wat ik wel al ondervonden heb, mensen kijken enorm veel
        Wat remmen en kijken hoe lang het duurt voor de ogen er uit vallen

Prachtige GTI man!
        Ik kijk uit naar jouw topic om meer foto's te zien + een filmpje??

Comment

• Zodra ik hem eens onder handen heb genomen ( wassen en wax laagje) ga ik eens op een mooie locatie wat pics trekken, eventueel met Snip zijne erbij of zo

Filmpje ga ik zeker ook nog maken, zodra mijn broer wat beter is gaat hij camera man van dienst zijn

Comment

• Proficiat Kurt met uw nieuwe Golf GTI !!!
            Discreet en toch zo sportief...
            Veel geluk ermee.
            Greetz.

Comment

Uiteindelijk na 25 min in de garage in de wagen te zitten gevonden
              Kan je instellen in je boordcomputer...

Ga eens proberen wat mooie foto's te maken om een eigen topic open te doen
              bij mij duurde het 2min voor ik het vond

Comment

Zodra ik hem eens onder handen heb genomen ( wassen en wax laagje) ga ik eens op een mooie locatie wat pics trekken, eventueel met Snip zijne erbij of zo

Filmpje ga ik zeker ook nog maken, zodra mijn broer wat beter is gaat hij camera man van dienst zijn
                deal

ps ik zit aan 3000 km

Comment

• Wauw, zeer knap machien! Een wolf in schapenvacht.
                  Veel plezierige en veilige kms gewenst!
                  2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                    bij mij duurde het 2min voor ik het vond
                    Ja de eerste 24 min had ik de handleiding uitgelezen int Engels
                    Dus ik had het op ne minuut hehe

Amai u km's beginnen echt te gaan eh!!!
                    Super... Kan je hem volledig laten gaan?

Hoe heb jij hem eigenlijk ingereden Snip???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichten
                      Wauw, zeer knap machien! Een wolf in schapenvacht.
                      Veel plezierige en veilige kms gewenst!
                      Thanks...
                      Zal nog een eigen topic open doen zodra de foto's het toelaten

Comment

Ja de eerste 24 min had ik de handleiding uitgelezen int Engels
                        Dus ik had het op ne minuut hehe

Amai u km's beginnen echt te gaan eh!!!
                        Super... Kan je hem volledig laten gaan?

Hoe heb jij hem eigenlijk ingereden Snip???
                        0-500 km 3-4 max
                        500-1500 5max
                        1500+ 6.5max

maar nie altijd. meestal verleg ik rond de 3-4000 enkel soms is goed doorstrekken aan lichtjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                          0-500 km 3-4 max
                          500-1500 5max
                          1500+ 6.5max

maar nie altijd. meestal verleg ik rond de 3-4000 enkel soms is goed doorstrekken aan lichtjes
                          Ah ok, zit nu aan 160km en ben tot net geen 4000 heel even geweest, de rest schakelen tussen de 2000 en 3000 toeren. Motor mooi warm gereden eerst natuurlijk, olietemperatuur +- 100 graden ...

Hij blijft me verbazen hoe soepel hij is, 70km/uur in 6de doet hij zo op zijn sokken!!!

Comment

Hij blijft me verbazen hoe soepel hij is, 70km/uur in 6de doet hij zo op zijn sokken!!!
                            En als je dan wil versnellen? 6e blijven of terugschakelen?

Comment

• Geen probleem om met het verkeer mee te kunnen als je moet versnellen...
                              Wil je natuurlijk stuk rapper als het verkeer, ga je best paar tandjes terug

Comment

Ah ok, zit nu aan 160km en ben tot net geen 4000 heel even geweest, de rest schakelen tussen de 2000 en 3000 toeren. Motor mooi warm gereden eerst natuurlijk, olietemperatuur +- 100 graden ...

waar lees je uw olietemp uit in een Golf 6 GTI? dacht dat je alleen watertemp had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  waar lees je uw olietemp uit in een Golf 6 GTI? dacht dat je alleen watertemp had
                                  Watertemperatuur staat tussen je toerenteller.
                                  Olietemperatuur is een functie in de BC die je kan selecteren...

Comment

• Voila de hele voormiddag bezig geweest met de wagen onder handen te nemen.

Details komen in mijn eigen topic, zal het deze avond openen.
                                    Kleine pic van de reflecties

Comment

• @Kurt,

fantastische wagen!!!

Klasse bak.

vraagje; je hebt hem gisteren gehaald, dan is hij toch schoon en door de dealer in de was gezet??
                                      of gaat dat in België anders???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfgti5 Bekijk Berichten
                                        @Kurt,

fantastische wagen!!!

Klasse bak.

vraagje; je hebt hem gisteren gehaald, dan is hij toch schoon en door de dealer in de was gezet??
                                        of gaat dat in België anders???
                                        Inderdaad, maandag avond ben ik hem gaan halen...
                                        Een wagen wordt inderdaad bij een dealer in de wax gezet, maar dat kun je helemaal niet vergelijken met het zelf aanbrengen van de bescherming!!! Een dealer gaat dit vlug, terwijl ik van half 9 tot kwart na 12 bezig ben geweest om het goed te krijgen

Die tijd had ik nodig voor alleen hem te wassen en een waxlaagje voorzien

Nu ga ik achter een paar dagen hem opnieuwe wassen, en een 2de laagje voorzien. Dan kan hij er weer even tegen, en zodra hij er wat minder uitziet (zal zo net voor de winter zijn) gaat hij het volledig stappenplan krijgen...
                                        Last edited by ; 12/08/2009, 16:47.

Comment

Watertemperatuur staat tussen je toerenteller.
                                          Olietemperatuur is een functie in de BC die je kan selecteren...
                                          Is dat bij een 5 gti ook ?

Comment

Working...
                                          X