Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    inderdaad keuzes

onze is ook al modeljaar 2010...
    Dan zijn er geen GTI's modeljaar 2009? Of toch zeer weinig.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Zie je de meeste zo kijken van wauw mooie wagen, en dan zo van alle zo rustig rijden
      Gij reed toevallig gisterenavond niet in Hasselt rond? Ik stond aan de lichten naast een nieuwe GTI, ik zet men raampje ff open om de sound te horen, maar ook al vertrok ik op mijn dooie gemak, de GTI bleef achter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk Berichten
        Gij reed toevallig gisterenavond niet in Hasselt rond? Ik stond aan de lichten naast een nieuwe GTI, ik zet men raampje ff open om de sound te horen, maar ook al vertrok ik op mijn dooie gemak, de GTI bleef achter
        Nee gisterenavond niet, wel maandagavond tijdens de afhaling van de wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Dan zijn er geen GTI's modeljaar 2009? Of toch zeer weinig.
          Volgens mij zijn alle GTI's modeljaar '10

Comment

Volgens mij zijn alle GTI's modeljaar '10
            klopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
              klopt
              Tevreden over de Dynaudio? Was de RCD 510 niet goed genoeg?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Tevreden over de Dynaudio? Was de RCD 510 niet goed genoeg?
                Snip is gewoon een Junkie, wilt altijd meer :p

Dynaudio klinkt net dat beter hoor..., zou maar erg zijn voor 600euro meer

Comment

Snip is gewoon een Junkie, wilt altijd meer :p

Dynaudio klinkt net dat beter hoor..., zou maar erg zijn voor 600euro meer
                  Wel ja, ik zou het wel eens willen horen. Een goeie audio-installatie zegt me wel wat. Niet om luide boenkmuziek te spelen, maar gewoon om een mooie volle klank te hebben.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Wel ja, ik zou het wel eens willen horen. Een goeie audio-installatie zegt me wel wat. Niet om luide boenkmuziek te spelen, maar gewoon om een mooie volle klank te hebben.
                    dat heb je met dynaudio
                    de klank is echt mooi en zuiver, en je kan ook boenken als je wilt

ik ben er erg tevreden van. als ik nog eens naar kanten van oudenaarde ga zal ik je anders eens verwittigen en mss is langskomen voor ff ofzo.
                    grtz

Comment

dat heb je met dynaudio
                      de klank is echt mooi en zuiver, en je kan ook boenken als je wilt

ik ben er erg tevreden van. als ik nog eens naar kanten van oudenaarde ga zal ik je anders eens verwittigen en mss is langskomen voor ff ofzo.
                      grtz
                      Would be nice!
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik had al gelezen dat het XDS (electronisch sperdifferentieel) veel goed doet aan de wegligging van de GTI, maar nu las ik net in de huidige AutoGids dat dat systeem wel afbreuk doet aan het rijplezier, en dat ze daarom blij zijn dat het niet in de GTD zit.

Kurtje? Snip?
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Afbreuk doet aan het rijplezier??? euh... is het eerste wat ik ervan hoor...

Het doet enorm goed zijn werk, met mijn eigen auto nog niet getest , maar wel met de testwagen... De tractie die dat ding heeft tijdens het uitaccelereren is gewoonweg onvoorstelbaar...

Wat wel is wat ze spijtig vinden, dat het esp niet volledig uitschakebaar is...

Comment

Afbreuk doet aan het rijplezier??? euh... is het eerste wat ik ervan hoor...

Het doet enorm goed zijn werk, met mijn eigen auto nog niet getest , maar wel met de testwagen... De tractie die dat ding heeft tijdens het uitaccelereren is gewoonweg onvoorstelbaar...

Wat wel is wat ze spijtig vinden, dat het esp niet volledig uitschakebaar is...
                            Ah, OK, thx.

Dat van die ESP klopt idd wel, maar ik kom bijna nooit op circuit, dus voor mij zou dat niet zo veel maken.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ahhh in de GTI blijft dit wel staan...
                              Een vraagje hierover...

Hoeveel graden mag de olietemperatuur worden?
                              Mijne komt tussen de 100 en 105 graden...

Comment

Een vraagje hierover...

Hoeveel graden mag de olietemperatuur worden?
                                Mijne komt tussen de 100 en 105 graden...
                                ik heb 97 tot 107 ^^
                                107 is alsk echt hard ga

Comment

ik heb 97 tot 107 ^^
                                  107 is alsk echt hard ga
                                  Normaal rond de 90° maar dan heb je goed buzze gegeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                    Normaal rond de 90° maar dan heb je goed buzze gegeven
                                    Heb jij het niet over de koelvloeistof ipv de olie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                                      Heb jij het niet over de koelvloeistof ipv de olie?
                                      Ja, vandaag is hij even tot 106graden gegaan

Comment

• Wel grappig dat omdat je het kan zien je er juist een issue van gaat maken (niet meer dan logisch) Bij de GTI V zie je zoiets gewoon niet, dus zelfs al wordt dat 150 graden, je merkt dat toch niet, tot het te laat is...........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk Berichten
                                          Wel grappig dat omdat je het kan zien je er juist een issue van gaat maken (niet meer dan logisch) Bij de GTI V zie je zoiets gewoon niet, dus zelfs al wordt dat 150 graden, je merkt dat toch niet, tot het te laat is...........
                                          Ja inderdaad het is zo Als je zoiets niet ziet, let je er helemaal niet op... Nu staat dat mooi voor je neus, en ga je toch even zoeken van hmmmmmmm mag dat zo warm worden klopt dat wel

Comment

Working...
                                          X