Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenZie je de meeste zo kijken van wauw mooie wagen, en dan zo van alle zo rustig rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Mini- Bekijk BerichtenGij reed toevallig gisterenavond niet in Hasselt rond? Ik stond aan de lichten naast een nieuwe GTI, ik zet men raampje ff open om de sound te horen, maar ook al vertrok ik op mijn dooie gemak, de GTI bleef achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDan zijn er geen GTI's modeljaar 2009? Of toch zeer weinig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenVolgens mij zijn alle GTI's modeljaar '10
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenklopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenTevreden over de Dynaudio? Was de RCD 510 niet goed genoeg?
Dynaudio klinkt net dat beter hoor..., zou maar erg zijn voor 600euro meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenSnip is gewoon een Junkie, wilt altijd meer :p
Dynaudio klinkt net dat beter hoor..., zou maar erg zijn voor 600euro meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWel ja, ik zou het wel eens willen horen. Een goeie audio-installatie zegt me wel wat. Niet om luide boenkmuziek te spelen, maar gewoon om een mooie volle klank te hebben.
de klank is echt mooi en zuiver, en je kan ook boenken als je wilt
ik ben er erg tevreden van. als ik nog eens naar kanten van oudenaarde ga zal ik je anders eens verwittigen en mss is langskomen voor ff ofzo.
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtendat heb je met dynaudio
de klank is echt mooi en zuiver, en je kan ook boenken als je wilt
ik ben er erg tevreden van. als ik nog eens naar kanten van oudenaarde ga zal ik je anders eens verwittigen en mss is langskomen voor ff ofzo.
grtz
Comment
-
Ik had al gelezen dat het XDS (electronisch sperdifferentieel) veel goed doet aan de wegligging van de GTI, maar nu las ik net in de huidige AutoGids dat dat systeem wel afbreuk doet aan het rijplezier, en dat ze daarom blij zijn dat het niet in de GTD zit.
Kurtje? Snip?
Comment
-
Afbreuk doet aan het rijplezier??? euh... is het eerste wat ik ervan hoor...
Het doet enorm goed zijn werk, met mijn eigen auto nog niet getest, maar wel met de testwagen... De tractie die dat ding heeft tijdens het uitaccelereren is gewoonweg onvoorstelbaar...
Wat wel is wat ze spijtig vinden, dat het esp niet volledig uitschakebaar is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenAfbreuk doet aan het rijplezier??? euh... is het eerste wat ik ervan hoor...
Het doet enorm goed zijn werk, met mijn eigen auto nog niet getest, maar wel met de testwagen... De tractie die dat ding heeft tijdens het uitaccelereren is gewoonweg onvoorstelbaar...
Wat wel is wat ze spijtig vinden, dat het esp niet volledig uitschakebaar is...
Dat van die ESP klopt idd wel, maar ik kom bijna nooit op circuit, dus voor mij zou dat niet zo veel maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenAhhh in de GTI blijft dit wel staan...
Hoeveel graden mag de olietemperatuur worden?
Mijne komt tussen de 100 en 105 graden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenEen vraagje hierover...
Hoeveel graden mag de olietemperatuur worden?
Mijne komt tussen de 100 en 105 graden...
107 is alsk echt hard ga
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenik heb 97 tot 107 ^^
107 is alsk echt hard gamaar dan heb je goed buzze gegeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenNormaal rond de 90°maar dan heb je goed buzze gegeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenHeb jij het niet over de koelvloeistof ipv de olie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex85 Bekijk BerichtenWel grappig dat omdat je het kan zien je er juist een issue van gaat maken(niet meer dan logisch) Bij de GTI V zie je zoiets gewoon niet, dus zelfs al wordt dat 150 graden, je merkt dat toch niet, tot het te laat is...........
Als je zoiets niet ziet, let je er helemaal niet op... Nu staat dat mooi voor je neus, en ga je toch even zoeken van hmmmmmmm mag dat zo warm worden
klopt dat wel
Comment
Comment