Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Denk niet dat m'n broer er zo content van zou zijn als hij in de showroom staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenDenk niet dat m'n broer er zo content van zou zijn als hij in de showroom staat.
kon bij mij ook het geval zijn, en het gedacht alleen al werd ik "vies" van
nu hebbek al 2300 op men teller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenOndertussen staat hij er misschien al (in de showroom)hehe Vriendin morgen of vrijdag eens op pad sturen
Daarstraks met het naar huis rijden ne witte en ne zwarte/carbon op 2 vrachtwagens zien staan op een parking langs de autoweg!!! Kon er niet meer af anders was ik eens gestopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenDenk niet dat m'n broer er zo content van zou zijn als hij in de showroom staat.
@snip amai km's komen er goed bij eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenDat is inderdaad heel licht uitgedrukt broer!
@snip amai km's komen er goed bij eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenecht erg e
Denk dak ook veel zal rijden int begin om te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenXenons zijn inmiddels ook leverbaar, 'k weet niet of iemand het hier al gepost heeft
Alleen begint de productie van Xenon voor Belgie pas rond week 50... Dus niet meer voor dit jaar!
Comment
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenPfff, die volgt mij niet zeen heeft een kleine 200pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenmen pa zijn audi kan ook niet volgenen heeft een kleine 200pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenWas een gechipte A3 als ik me niet vergis eh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenmen pa zijn audi kan ook niet volgenen heeft een kleine 200pk
Maar ik doelde eerder op de voorzichtigheid waarmee hij zijn bochten nog nam. Vond ik
Heb het wel maar vlug vlug bekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDiesel of naft? Ik heb er 230, en naftMaar ik doelde eerder op de voorzichtigheid waarmee hij zijn bochten nog nam. Vond ik
Heb het wel maar vlug vlug bekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
Pfff... stoer hoor, op het gas duwen als het rechtdoor gaat, dat kan iedereen... zelfs met een Vectra OPC kon je op die manier straffe toeren uithalen
Comment
-
ik had het vooral op de sound
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenNet een mail gehad van de garage...
GTI staat op om een van deze dagen binnen te komen ... SPANNEND!!!
Morgen even langsgaan om de overname wagen in orde te brengen!
Nu begint het echt te korten
Comment
Comment