Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
    Dat blauw is echt lekker als ik een gti zou kunne kopen twas in deze kleur alleen al omdat ge t bena niet ziet
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Is ook aan de meerprijs te danken hihi

Comment

• R8 wieltjes onder een gti...raar...maar 'k vind het erges wel staan

Comment

• Eigenlijk wel. Al vind ik ze een maatje te groot.
          Is 19" zeker?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Eigenlijk wel. Al vind ik ze een maatje te groot.
            Is 19" zeker?
            19 ja, perfect maat imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              19 ja, perfect maat imo
              Zo te zien blijft hij wel niet onopgemerkt
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Neen inderdaad dat kan ik beamen...
                Gisteren na mijn voetbalmatch stonden er ook ineens 6 man rond de GTI te loeren

Ook als je ermee aan het rijden bent, trekt hij toch de aandacht ...

Comment

• 19" is perfect, al vind ik de velg zelf niet mooi staan

Comment

• Nee mijn soort velg zou het ook al niet zijn...

Comment

• Die velgen dat is erover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                        Nee mijn soort velg zou het ook al niet zijn...
                        de Detroit 18 " velgen zijn de perfecte velgen voor de GTI

Comment

• Mannen ik heb hier een klein vraagje voor degene met een 6 GTI of misschien ook wel 5 GTI.

Wanneer ik tussen de 2000 en 3000 toeren de gas wat dieper induw hoor ik een licht vibrerend geluid van onder de wagen komen, precies of er een hitteschild tegen de uitlaat aankomt... Heeft iemand dit ook al gehoord of gehad?

Grtz
                          Kurt

ps nice filmke

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Last edited by ; 01/09/2009, 17:55.

Comment

• Kleine vergelijking tussen de GTI en GTD

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hoe hoog ligt jouw gemiddeld verbruik tot nog toe, Kurt? En Snip, hoe zit het bij jou?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Carconfigurator werkt weer normaal, alles is terug zoals vroeger

Comment

• Inderdaad had het gisteren ook gezien dat hij terug normaal staat

De vorige tank zat ik op 8.2 gemiddeld.

Deze tank zit ik nu op 9.1, maar laat me zeggen dat er geen heilige snelheden mee gemoeid zijn na het warmrijden :$ Was op aanraden van de dealer, om er nu toch lekker goed vlot en over heel het toerentalbereik mee te gaan rijden. Dit om de motor toch goed in te rijden!!!

Laat me zeggen dat het ontzettend leuk is om hem tegen de 4000 5000 6000 en zelfs 7000 toeren te laten gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                    Inderdaad had het gisteren ook gezien dat hij terug normaal staat

De vorige tank zat ik op 8.2 gemiddeld.

Deze tank zit ik nu op 9.1, maar laat me zeggen dat er geen heilige snelheden mee gemoeid zijn na het warmrijden :$ Was op aanraden van de dealer, om er nu toch lekker goed vlot en over heel het toerentalbereik mee te gaan rijden. Dit om de motor toch goed in te rijden!!!

Laat me zeggen dat het ontzettend leuk is om hem tegen de 4000 5000 6000 en zelfs 7000 toeren te laten gaan...

Hoeveel km heb je intussen al?

Is idd leuk om hem hoog in de toeren te jagen. Heb het zelf ook gemerkt.
                                    Verbruik valt uiteindelijk nog mee. AutoGids had heb over een verbruik van dik 10 liter.
                                    Wedden dat Snip een hoger verbruik heeft dan jij?
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
                                      Carconfigurator werkt weer normaal, alles is terug zoals vroeger
                                      Idd. Je kan weer eentje bestellen zonder GPS.
                                      Net nog eens gedaan. Ik kom op 34.198,31 € uit. Dat is dan met metaalkleur, vijf deuren, DSG, acoustic parking system V & A, trekhaak, 18" Detroit, bandenspanningscontrole, mobile device interface en RCD 510 met Dynaudio.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Hoeveel km heb je intussen al?

Is idd leuk om hem hoog in de toeren te jagen. Heb het zelf ook gemerkt.
                                        Verbruik valt uiteindelijk nog mee. AutoGids had heb over een verbruik van dik 10 liter.
                                        Wedden dat Snip een hoger verbruik heeft dan jij?
                                        Sinds gisteren 1930km... Snip is ook ne speciale

Comment

• Ik heb me trouwens laten wijsmaken dat wanneer je een nieuwe wagen hebt en infeite met elke wagen je eens tot zen topsnelheid moet gaan.

Kan dit kloppen en is daar een reden voor?

Comment

Working...
                                          X