Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mannen ik heb hier een klein vraagje voor degene met een 6 GTI of misschien ook wel 5 GTI.
Wanneer ik tussen de 2000 en 3000 toeren de gas wat dieper induw hoor ik een licht vibrerend geluid van onder de wagen komen, precies of er een hitteschild tegen de uitlaat aankomt... Heeft iemand dit ook al gehoord of gehad?
Inderdaad had het gisteren ook gezien dat hij terug normaal staat
De vorige tank zat ik op 8.2 gemiddeld.
Deze tank zit ik nu op 9.1, maar laat me zeggen dat er geen heilige snelheden mee gemoeid zijn na het warmrijden :$ Was op aanraden van de dealer, om er nu toch lekker goed vlot en over heel het toerentalbereik mee te gaan rijden. Dit om de motor toch goed in te rijden!!!
Laat me zeggen dat het ontzettend leuk is om hem tegen de 4000 5000 6000 en zelfs 7000 toeren te laten gaan...
Inderdaad had het gisteren ook gezien dat hij terug normaal staat
De vorige tank zat ik op 8.2 gemiddeld.
Deze tank zit ik nu op 9.1, maar laat me zeggen dat er geen heilige snelheden mee gemoeid zijn na het warmrijden :$ Was op aanraden van de dealer, om er nu toch lekker goed vlot en over heel het toerentalbereik mee te gaan rijden. Dit om de motor toch goed in te rijden!!!
Laat me zeggen dat het ontzettend leuk is om hem tegen de 4000 5000 6000 en zelfs 7000 toeren te laten gaan...
Hoeveel km heb je intussen al?
Is idd leuk om hem hoog in de toeren te jagen. Heb het zelf ook gemerkt.
Verbruik valt uiteindelijk nog mee. AutoGids had heb over een verbruik van dik 10 liter.
Wedden dat Snip een hoger verbruik heeft dan jij?
Carconfigurator werkt weer normaal, alles is terug zoals vroeger
Idd. Je kan weer eentje bestellen zonder GPS.
Net nog eens gedaan. Ik kom op 34.198,31 € uit. Dat is dan met metaalkleur, vijf deuren, DSG, acoustic parking system V & A, trekhaak, 18" Detroit, bandenspanningscontrole, mobile device interface en RCD 510 met Dynaudio.
Is idd leuk om hem hoog in de toeren te jagen. Heb het zelf ook gemerkt.
Verbruik valt uiteindelijk nog mee. AutoGids had heb over een verbruik van dik 10 liter.
Wedden dat Snip een hoger verbruik heeft dan jij?
Comment