Zalig, proficiat!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenSuper VET snip!!!!
Bangelijk hehe
Normaal moest hij geleverd worden einde juli, begin augustus zeker???
Das een maand op voorhand, dus kan heel goed kloppen bij mij ook dan!
En wat is de eerste indruk?
Wanneer mag je hem gaan halen???
de papieren zijn nog niet binnen, wellicht morgen, dus zaterdag wellicht
Eerst indruk, grote uitlaten in vergelijking met op foto,
Prachtig interieur, echt alles is zoooo mooi
sta er nog van te beven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenjep was voor begin augustus normaal
de papieren zijn nog niet binnen, wellicht morgen, dus zaterdag wellicht
Eerst indruk, grote uitlaten in vergelijking met op foto,
Prachtig interieur, echt alles is zoooo mooi
sta er nog van te beven
Nu kan het echte aftellen beginnenenneuh zodra ge hem ingereden hebt weet ge limburg liggen eh
Inderdaad dan zitten ze een goede maand voor op schema! Ideaal!!!
Hoe valt de kleur mee?
EERSTE GTI'KE GELEVERD SE!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenYep was mijn eerste indruk ook toen ik hem in kortenberg zag, dat die uitlaten groter zijn dan op foto lijkt
Nu kan het echte aftellen beginnenenneuh zodra ge hem ingereden hebt weet ge limburg liggen eh
Inderdaad dan zitten ze een goede maand voor op schema! Ideaal!!!
Hoe valt de kleur mee?
EERSTE GTI'KE GELEVERD SE!!!
1 van de eerste dingen die ik doe is komen naar limburg!
kan je woensdag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenFifth Gear heeft in hun laatste aflevering (seizoen 16 afl 5) de nieuwe GTI ook getest...
Eindoordeel: beste hot hatch momenteel te koop
Heb twee magazines gelezen op reis ( vraag me niet meer welke, oa iets Frans ) en daar moest de Golf GTI VI de clio RS toch nog laten voorgaan op pure trackperformance. De Clio was toch nog wat sneller.
Maar inderdaad als daily kan ik me voorstellen dat er niks beters is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtensrr voor de kwaliteit, mooiere foto's volgen als ik hem heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenOverall als daily egzien waarschijnlijk.
Heb twee magazines gelezen op reis ( vraag me niet meer welke, oa iets Frans ) en daar moest de Golf GTI VI de clio RS toch nog laten voorgaan op pure trackperformance. De Clio was toch nog wat sneller.
Maar inderdaad als daily kan ik me voorstellen dat er niks beters is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenZeer knap! En ook de kleur vind ik
Comment
-
hehe ja broer da zilver had je mij ook aangeraden eh
Dan kom je zeker ook zien als SNIP komt
Snip je kan misschien beter na donderdag komen. Dan heb ik 3 weken conge en kunnen we eens een leuke fotoshoot doenMijn broer kan leuke foto's maken hehe!
Kan hij eens langs een zilveren Insignia Sport staan
Op nederlands forum nog een melding dat de leveringen echt een maand vooruit geschoven zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk BerichtenDamnnn, hier komen de slapeloze nachten...
En dan nog eens men klotewerk...
geluk dak de laten heb eigenlijk ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichtenhehe ja broer da zilver had je mij ook aangeraden eh
Dan kom je zeker ook zien als SNIP komt
Snip je kan misschien beter na donderdag komen. Dan heb ik 3 weken conge en kunnen we eens een leuke fotoshoot doenMijn broer kan leuke foto's maken hehe!
Kan hij eens langs een zilveren Insignia Sport staan
Op nederlands forum nog een melding dat de leveringen echt een maand vooruit geschoven zijn
(heb nogal een raar werkschemamaar we komen er wel uit
)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtende clio is dan ook kleiner en lichter...
Maar om de golf de beste hot hatch te noemen, tout court, dat is een brugje te ver vrees ik. Want qua performance moet hij er toch nog wat voorlaten.
Tis en blijft wel een geniaal ding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDaarmee dat ik ook zeg: de golf is beter als daily. (niettegenstaande de golf een turbo is en 10 pk winst geniet )
Maar om de golf de beste hot hatch te noemen, tout court, dat is een brugje te ver vrees ik. Want qua performance moet hij er toch nog wat voorlaten.
Beiden super wagens!!!
Snip, ja we komen er wel uit
Via PM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenIs ook beetje andere klasse niet?
Beiden super wagens!!!
Snip, ja we komen er wel uit
Via PM
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDaarmee dat ik ook zeg: de golf is beter als daily. (niettegenstaande de golf een turbo is en 10 pk winst geniet )
Enne proficiat snip!
Comment
-
Comment