Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ja
    hehe zonder navi vinden, dus gaat op wat goed geluk zijn

Comment

• Als je grote parkings ziet vol VAG-modellen, dan ben je er ofwel net voorbij, ofwel bijna daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Als je grote parkings ziet vol VAG-modellen, dan ben je er ofwel net voorbij, ofwel bijna daar
        Aha
        Dus ik ga het zien liggen, das al een goed teken hehe ...
        Vriendelijke mensen daar of ...?

Want ik heb de mijne al besteld, zou hem alleen int echt eens willen zien...

Comment

• Net terug se

Ze hebben ne rode in de showroom staan, op 17" velgen met DSG , parkeersensoren en Navi.
          Hij had ook de stoffen zetels, die geweldig uitzien!!!

Ook vindt ik dat hij echt serieus een wolf in schaapskleren is... Hij ziet er sportief uit, maar als er geen GTI logo opstaat durft een kenner zelfs als eens twijfelen vrees ik...

Maar hij ziet er dus echt wel super uit
          Zaterdag 2 weken volgt de testrit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
            Net terug se

Ze hebben ne rode in de showroom staan, op 17" velgen met DSG , parkeersensoren en Navi.
            Hij had ook de stoffen zetels, die geweldig uitzien!!!

Ook vindt ik dat hij echt serieus een wolf in schaapskleren is... Hij ziet er sportief uit, maar als er geen GTI logo opstaat durft een kenner zelfs als eens twijfelen vrees ik...

Maar hij ziet er dus echt wel super uit
            Zaterdag 2 weken volgt de testrit
            Ge had in de garage en de parking moeten gaan kijken, als ge binnenkomt links, daar staan er nog veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
              Ge had in de garage en de parking moeten gaan kijken, als ge binnenkomt links, daar staan er nog veel.
              Ben in de garage en parking geweest... enigste wat er stond waren gewone golfjes en veel scirocco's ...
              Of heb ik zo slecht gezien? Das toch zo een garage als je binnenkomt schuin links voor je?

Ben in het laatste gebouw geweest waar het VW teken staat...

Comment

Ben in de garage en parking geweest... enigste wat er stond waren gewone golfjes en veel scirocco's ...
                Of heb ik zo slecht gezien? Das toch zo een garage als je binnenkomt schuin links voor je?

Ben in het laatste gebouw geweest waar het VW teken staat...
                Inderdaad, daar. Daar staan de testrit GTI's. Zullen misschien net allemaal weg zijn

Comment

Inderdaad, daar. Daar staan de testrit GTI's. Zullen misschien net allemaal weg zijn
                  Ja het zal dat zijn, want er waren een 2tal plaatsen open in dat gebouw...
                  Ben binnen 2 weken eens benieuwd als ik zelf alleen mag rijden, of als er iemand mee gaat...

Comment

Ja het zal dat zijn, want er waren een 2tal plaatsen open in dat gebouw...
                    Ben binnen 2 weken eens benieuwd als ik zelf alleen mag rijden, of als er iemand mee gaat...
                    Onder 30 jaar gaat iemand mee (tenzijn de dealer het anders geregeld krijgt). Maar das niet noodzakelijk slecht. Als ge Bernard hebt, laat hem dan eens rijden, ge zult niet geloven wat hij allemaal kan met een GTI

Comment

Onder 30 jaar gaat iemand mee (tenzijn de dealer het anders geregeld krijgt). Maar das niet noodzakelijk slecht. Als ge Bernard hebt, laat hem dan eens rijden, ge zult niet geloven wat hij allemaal kan met een GTI
                      Nee het is dat eh... van die mannen kan je nog iets leren eh

Hoe lang duurt zo een testrit eigenlijk? Kan het zijn een uur? Want de dealer stuurde me door van 11 tot 12 ...

Comment

Nee het is dat eh... van die mannen kan je nog iets leren eh

Hoe lang duurt zo een testrit eigenlijk? Kan het zijn een uur? Want de dealer stuurde me door van 11 tot 12 ...
                        Ja een uur, maar ge moogt dat ruim nemen . Kent ge de buurt daar, anders weet ik wel de goeie testbaantjes

Comment

Ja een uur, maar ge moogt dat ruim nemen . Kent ge de buurt daar, anders weet ik wel de goeie testbaantjes
                          Nee ik ken daar eigenlijk niets
                          Maar dieje gast die mee gaat rijden van D'Ieteren zelf zal wel leuke wegjes weten zeker?

Comment

Nee ik ken daar eigenlijk niets
                            Maar dieje gast die mee gaat rijden van D'Ieteren zelf zal wel leuke wegjes weten zeker?
                            normaal wel e :p
                            weet er ook zoveel zijn
                            met en zonder flitspaaltjes
                            ik sta nie graag op den foto, heb dan ook in 3 jaar nog altijd geen verkeersboete ontvangen

ga nu wel een 5 dagen stil zijn op het forum!
                            moet naar werchter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                              normaal wel e :p
                              weet er ook zoveel zijn
                              met en zonder flitspaaltjes
                              ik sta nie graag op den foto, heb dan ook in 3 jaar nog altijd geen verkeersboete ontvangen

ga nu wel een 5 dagen stil zijn op het forum!
                              moet naar werchter
                              hehe veel plezier

En ik op 10 jaar tijd nog maar 1x op de foto, en dat was nog dan omdat ik de plaat van 100 niet gezien had op autostrade

Comment

hehe veel plezier

En ik op 10 jaar tijd nog maar 1x op de foto, en dat was nog dan omdat ik de plaat van 100 niet gezien had op autostrade
                                Ah zo broer, we komen nog wat te weten op t' forum
                                2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Deze middag bij mijn dealer een GTI gezien in het kleur carbon grijs met de 18 'ers, 't was gewoon schitterend, vrijdag een testritje voorzien !! Kijk er al naar uit ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichten
                                    Deze middag bij mijn dealer een GTI gezien in het kleur carbon grijs met de 18 'ers, 't was gewoon schitterend, vrijdag een testritje voorzien !! Kijk er al naar uit ....
                                    damn mijne auto
                                    Welke dealer was dit? mag eventueel ook via PM...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                      Ah zo broer, we komen nog wat te weten op t' forum
                                      ja dit was nog maar enkele weken nadat ik verhuist was...
                                      Wie zet er nu ook een plaat van 100 ineens op autostrade, en erna nog gaan flitsen ook...

mja 50euro was de kop niet af

Comment

• Binnen een tiental dagen krijg ik een dagje een 6 GTI DSG mee van het perspark van VW, ben es benieuwd of ie zo goed is als men beweert...
                                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                          Binnen een tiental dagen krijg ik een dagje een 6 GTI DSG mee van het perspark van VW, ben es benieuwd of ie zo goed is als men beweert...
                                          Oh super, dan mogen we een uitgebreid verslag verwachten met de nodige foto's

Comment

Working...
                                          X