Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VI GTI
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenFack, wist niet dat die zo een vet geluid maaktenVanuit de hoek van het filmpje vind ik het een retevette bak, vooral die achterlichten
http://www.youtube.com/watch?v=t3D2vVvHv18
Comment
-
Klinkt de gewone GTI ook zo, of is dit alleen die speciale editie van toen...???
Hopelijk den echte ook zo eh
Oorspronkelijk geplaatst door Lupogti Bekijk BerichtenDan kan ik je alleen maar zeggen als je hem in het echt hoort optrekken in hoge toeren dat het geluid nog 1000x mooier is
Comment
-
Die versie van op het filmpje heeft een zwaardere motor, dus het onze wellicht ietsje stiller, maar nog altijd lekker! zijn filmpjes van btw
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenKlinkt de gewone GTI ook zo, of is dit alleen die speciale editie van toen...???
Hopelijk den echte ook zo eh
Comment
-
Nee deze editie heeft net dezelfde motor hoor
Het is die witte met die strepen die een 300pk tsi motor heeft, die ontworpen is door enkele jonge gasten bij VW...
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk BerichtenDie versie van op het filmpje heeft een zwaardere motor, dus het onze wellicht ietsje stiller, maar nog altijd lekker! zijn filmpjes van btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenvolgens veel tests die ik heb gelezen en gezien (zal wellicht 95% van het internet zijn) is het maar een nutteloos optietje, wie zoveel wilt betalen voor iets wat je haast niet merkt, hun keuze als ze geld genoeg hebben toch
geef maar een beetje aan ons dan ook zouk zo zegge
enne kurtje, die nr 23 is van mij! gij hebt uw vrouwtje!
Comment
-
Kheb vandaag ne Rode Golf VI GTI of GTD zien rijden, deze morgend op den A12 afrit mechelen ter hoogte van Ruisbroek (Puurs), zo rond kwart voor 9
Hij was wel al iets verder, maar sinds ik een gewone golf VI heb let ik hier meer en meer op en vandaar dat ik hem gezien had
Tzijn toch schoon bakskes ze, mijn volgende moet toch ook zo eentje worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenNee deze editie heeft net dezelfde motor hoor
Het is die witte met die strepen die een 300pk tsi motor heeft, die ontworpen is door enkele jonge gasten bij VW...
ok ik zwijg
hoop het dat hij zo klinkt
zal zalig worden
Comment
-
Heb je zelf mogen rijden?
Manueel of DSG?
We wachten nog steeds op je verslag eh makker
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenik ben met de gti gaan rijden maar ik moet je teleurstellen, zo klinkt hij basis helemaal niet ....
Comment
-
idd....
dus ik heb gereden met de Scirocco 2.0 DSG (200pk) en de golf 6 gti manueel (210pk)
Ik was gestart met de GTI, ik ben een echte fan van de DSG dus was wat teleurgesteld dat ik in een manuele GTI moest plaats nemen... Maar wat bleek, volledig onterecht, de manuele bak schakelt zo leuk en past heel goed bij het karakter van de wagen. De GTI volede ook opmerkelijk vinniger aan als de Scirocco. Ligt dat aan die 10 pk extra (kan ik moelijk geloven) maar kom De gti voelde mij het meest levendig en sportief aan van de 2. Ook had de GTi geen last van lastige piep een kraak geluidjes in het interieur zoals er wel sprake was bij de Scirocco, de wagen had nog maar 18000 km maar kraakte en piepte langs alle kanten wat je als audi rijder echt niet gewoon bent. En ja dat stoort....ook als je bv de deur van een scirocco dicht slaagt dan geeft dat een niet solide indruk. Bij de GTI was dit top! het enige wat je hoort is de motor en daar blijf ik bij dit is een pareltje, die prestaties en toch maar dat verbruik....knap werk VW!
dus
Scirocco
+design
+wegligging
-last van kraak en piep geluidjes
-niet zo levendig als de GTI
GTI
-ziet er niet zo leuk als een scirocco
+motor
+levendige wagen
+zowel leuk manuee lals met DSG (waarschijnlijk)
voor de testdag was ik pro scirocco en contra GTI
maar na deze beide wagens gereden te hebben geef mij maar de GTI en misschien wel ook manueel, wie had dat ooit gedacht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenik ben met de gti gaan rijden maar ik moet je teleurstellen, zo klinkt hij basis helemaal niet ....
Comment
-
Dat denk ik dus ook... in elke review zeggen ze dat de 2.0tsi super goed klinkt zodra hij goed belast wordt...
Ze hebben er toch een speciaal systeemke ingestoken dat het binnenin nog beter moet klinken?
Ik moet 11 juli naar Kortenberg voor een testrit met de GTI, zal u dan al veel meer kunnen vertellen
grtz
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenIk zou u echt niet blindstaren op de sound van een nieuwe nog niet goed ingereden GTI. Ik verzeker u dat de sound met kilometers fel verbeterd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenIk zou u echt niet blindstaren op de sound van een nieuwe nog niet goed ingereden GTI. Ik verzeker u dat de sound met kilometers fel verbeterd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenDat denk ik dus ook... in elke review zeggen ze dat de 2.0tsi super goed klinkt zodra hij goed belast wordt...
Ze hebben er toch een speciaal systeemke ingestoken dat het binnenin nog beter moet klinken?
Ik moet 11 juli naar Kortenberg voor een testrit met de GTI, zal u dan al veel meer kunnen vertellen
grtzik wil alles weten 11juli zelf nog!
Comment
Comment