Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze middag dacht ik een nieuwe 3 serie gezien te hebben met Z platen in Kortrijk. Ben er wel niet zeker van want het ging ontzettend snel.
    En in de achteruitkijkspiegel kon ik het ook niet meer zien door teveel zonlicht. Jammer.

K vraag me af of het wel kan. T zal wel een 5 serie geweest zijn zeker :

Comment

• Het zal geen '3 geweest zijn, neen. Er zijn nauwelijks spypics opgedoken uit Duitsland, dus dan zou 't me verwonderen dat Monserez er al eentje zou hebben. Bovendien zou 'k 't waarschijnlijk wel geweten hebben ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCC
        Deze middag dacht ik een nieuwe 3 serie gezien te hebben met Z platen in Kortrijk. Ben er wel niet zeker van want het ging ontzettend snel.
        En in de achteruitkijkspiegel kon ik het ook niet meer zien door teveel zonlicht. Jammer.

K vraag me af of het wel kan. T zal wel een 5 serie geweest zijn zeker :
        Twas ne UFO op wielen zekers

Comment

• Moet er nog zand zijn?

Comment

• gTa, weet jij welke kleur dit is, van deze 3 in de vorige post? Is dat sparkling graphite?

Comment

• Mooie fotos , enkel die uitlaat vind ik wat minder... Staat precies een beetje scheef, en ze hadden ze best verchroomd ...

Comment

• Ben benieuwd om hem in het echt te zien !

Comment

• Knappe wagen! Wat mij opvalt op die laatste foto's is dat het gedeelte van de achterlichten dat op de kofferklep zelf staat nu wel overeenkomt met dat deel wat op de wagen zelf staat. Op de foto's van die donkerblauwe hierboven was dat niet zo. Zal daar wel een schoonheidsfoutje op een pré-productie wagen geweest zijn...
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                    Mooie fotos , enkel die uitlaat vind ik wat minder... Staat precies een beetje scheef, en ze hadden ze best verchroomd ...
                    Verchroomd en zo dun ? => Goedkoop uitzicht dan.
                    Ze zijn toch beter als de 5 zijn gebogen pijpjes ...

Comment

• vind die achterlichten echt niet mooi
                      waarom konden ze er nu al gewoon geen LEDs insteken, zou al pak beter zijn
                      dit komt zo goedkoop en plastiekerig over

Comment

• Ben gewoon verliefd op die voorkant, het interieur is uitermate prachtig (met Idrive anders is het ) de achterkant lijkt mij dik ok maar toch wachten tot ik hem Irl gezien heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                          Mooie fotos , enkel die uitlaat vind ik wat minder... Staat precies een beetje scheef, en ze hadden ze best verchroomd ...
                          De uitlaatjes bij BMW zijn nooit verchroomd. Uitlaten verchromen zorgt immers voor een blauwe schijn bij de eerste keer goed warm worden van het verchroomde onderdeel (kijk maar naar de uitlaatcollectoren van moto's).

De hulsjes die je erover schuift, dié zijn verchroomd, ja. Ze kosten écht niet veel geld, steek je er dan toch gewoon op ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                            De uitlaatjes bij BMW zijn nooit verchroomd. Uitlaten verchromen zorgt immers voor een blauwe schijn bij de eerste keer goed warm worden van het verchroomde onderdeel (kijk maar naar de uitlaatcollectoren van moto's).

De hulsjes die je erover schuift, dié zijn verchroomd, ja. Ze kosten écht niet veel geld, steek je er dan toch gewoon op ?
                            maar dat lijkt wel wat fakerig hé

maar weet je die uitlaten staan hem wel, trouwens je zal niet de enige zijn/worden met de normale uitlaten zenne

Comment

• Nikske fakerig. Zowat alle uitlaten, ook de AMG-modellen, om maar wat te noemen, zijn stalen uitlaten met een erop vastgemaakte verchroomde huls. Ga maar na.

Enkel een paar uitzonderingen zitten met edelstalen pijpjes, soms zelfs gepolierd ... maar dat vind je doorgaans enkel bij rasechte sportwagens of héle dure bakken ... en dan nog worden deze pijpjes sneller lelijk dan zo'n chroomhulzen.

Bovendien, hoezo fakerig ? Dus alle verchroomde uitlaten, b.v. van de nieuwe '5 (525d en zo), die zijn fakerig dan ? Want ook dat zijn stalen uitlaten met een chroomhuls. En wat met de AMG-modellen, die ook een "enjoliveur" hebben zitten ?

Comment

Nikske fakerig. Zowat alle uitlaten, ook de AMG-modellen, om maar wat te noemen, zijn stalen uitlaten met een erop vastgemaakte verchroomde huls. Ga maar na.

Enkel een paar uitzonderingen zitten met edelstalen pijpjes, soms zelfs gepolierd ... maar dat vind je doorgaans enkel bij rasechte sportwagens of héle dure bakken ... en dan nog worden deze pijpjes sneller lelijk dan zo'n chroomhulzen.

Bovendien, hoezo fakerig ? Dus alle verchroomde uitlaten, b.v. van de nieuwe '5 (525d en zo), die zijn fakerig dan ? Want ook dat zijn stalen uitlaten met een chroomhuls. En wat met de AMG-modellen, die ook een "enjoliveur" hebben zitten ?
                                kan heel mooi zijn, een raspaardje met blauw gevlamde uitlaat...

Comment

Nikske fakerig. Zowat alle uitlaten, ook de AMG-modellen, om maar wat te noemen, zijn stalen uitlaten met een erop vastgemaakte verchroomde huls. Ga maar na.

Hoe zit dat bij Jaguar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Hoe zit dat bij Jaguar?
                                    Vraag dat maar in een Jaguartopic..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                      Ben gewoon verliefd op die voorkant, het interieur is uitermate prachtig (met Idrive anders is het ) de achterkant lijkt mij dik ok maar toch wachten tot ik hem Irl gezien heb
                                      Het interieur (rechte boordplank) is voor mij daarentegen een echte afknapper. Kan sjiek ogen... maar
                                      zeg maar dada sportieve look
                                      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                                        Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                        Ben gewoon verliefd op die voorkant, het interieur is uitermate prachtig (met Idrive anders is het ) de achterkant lijkt mij dik ok maar toch wachten tot ik hem Irl gezien heb
                                        Het interieur (rechte boordplank) is voor mij daarentegen een echte afknapper. Kan sjiek ogen... maar
                                        zeg maar dada sportieve look
                                        idd, zonder Idrive zou ik hem zelfs niet willen eigenlijk

lijkt zo niet afgewerkt

Comment

De uitlaatcollector zit vlakbij de motor (heel warme uitlaatgassen dus) trouwens bij een auto zie je die wel niet.

En als de eindpijpjes een blauwe kleur zouden krijgen van de warmte van de uitlaatgassen, dan heb je wel héél wreed tekeergegaan en wijst je temperatuurmeter waarschijnlijk al ver in het rood.

Comment

Working...
                                          X