Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daar heb je ergens wel gelijk in. Waarom meer vermogen als je toch niet meer snel kan rijden? Een 330d is duurder in aankoop, verliest in verhouding meer van zijn waarde, duurdere BIV, rijtax en verzekering...
Maar... als je iemand bent zoals mij, die enorm geniet van die stevige duw in de rug bij het accelereren, dan heb je deze meerprijzen er graag voor over. Iedere gek heeft zijn kuren zou ik zo zeggen. Ikzelf rijd met een 530d, en ben zeer tevreden met de prestaties, maar...toch droom ik van nog sneller, nog sportiever,... nog M5er...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Daar heb je ergens wel gelijk in. Waarom meer vermogen als je toch niet meer snel kan rijden? Een 330d is duurder in aankoop, verliest in verhouding meer van zijn waarde, duurdere BIV, rijtax en verzekering...
Maar... als je iemand bent zoals mij, die enorm geniet van die stevige duw in de rug bij het accelereren, dan heb je deze meerprijzen er graag voor over. Iedere gek heeft zijn kuren zou ik zo zeggen. Ikzelf rijd met een 530d, en ben zeer tevreden met de prestaties, maar...toch droom ik van nog sneller, nog sportiever,... nog M5er...
Ik hou daar ook van maar toch zegt mijne portemonee "nee".
En als jouw 530d een E60 is dan geloof ik dat je tevreden mag zijn met die prestaties.
Maar een M5 dat is zaaaaaaaaaaaaaallllllllig.
Toch nog steeds liever een 330d dan een 525d, hoewel de laatste uiteraard het meest rationeel te verantwoorden is.
Och ja, puur rationeel gezien is de aankoop van een wagen van meer dan 25.000 euro nooit rationeel te noemen. En er zijn nog zoveel zaken die niet rationeel zijn ...
Zolang je het kan betalen stelt er zich geen probleem.
voor mij is de keuze tussen een 3 of een 5 serie beslist door mijn veel te kleine garage
maar moet zeggen dat de e90 mij veel rijplezier biedt
is sportiever te rijden dan een 5 serie denk ik .
zoals ik graag door de bochtjes scheur zie ik mij dat niet doen met een e60
ik dacht,Le Mans blauw..
Maar 't is wel knap en apart!!
Nu je het zegt Le Mansblauw.......schitterend kleurtje maar dat M-pakket .....hmmm niet echt mijn stijl.De andere BMW tuners zullen misschien wel meer werk hebben daardoor of zou het toch (moeten) aanslaan dat M-pakketje?
Comment