Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In recensies heb ik al idd. gelezen dat je met de E90 nog een heus pak sneller door de bocht kan... m.a.w. met de rijdynamiek zit het wel snor.
Echter zijn look weet me nauwelijks te bekoren wegens een gebrek aan karakter wat bijvoorbeeld de E30 en E36 met tonnen weten te serveren i.v.m. deze.
Ik denk dat het beetje zelfde is als met de nieuwe man:
vroeger moest je borsthaar hebben een snor en nu heb je david beckham
Nu nog iets over de wagen.
Ik was echt onder de indruk van de motor in vergelijking met mijn 320d !Hij rijdt ook zeer sportief zeer goede wegligging ,je voelt je ook meteen thuis in de wagen wat ik met de 120d niet had !Interieur is ook aangenaam enkel zou ik de I drive als optie erbij nemen nu oogt het wat kaal . Echt een echte BMW zoals hij moet zijn !
Als er nog vragen zijn moet je ze maar stellen
Nu nog iets over de wagen.
Ik was echt onder de indruk van de motor in vergelijking met mijn 320d !Hij rijdt ook zeer sportief zeer goede wegligging ,je voelt je ook meteen thuis in de wagen wat ik met de 120d niet had !Interieur is ook aangenaam enkel zou ik de I drive als optie erbij nemen nu oogt het wat kaal . Echt een echte BMW zoals hij moet zijn !
Als er nog vragen zijn moet je ze maar stellen
ik heb nog een vraagje; rijdt ie comfortabel? want mijn moeder is niet zo sportief ingesteld dus zou ze wat meer comfort willen..
Nu nog iets over de wagen.
Ik was echt onder de indruk van de motor in vergelijking met mijn 320d !Hij rijdt ook zeer sportief zeer goede wegligging ,je voelt je ook meteen thuis in de wagen wat ik met de 120d niet had !Interieur is ook aangenaam enkel zou ik de I drive als optie erbij nemen nu oogt het wat kaal . Echt een echte BMW zoals hij moet zijn !
Als er nog vragen zijn moet je ze maar stellen
Ja, ik vond de motor ook een zaligheid, de naam sportdiesel heeft hij zeker niet gestolen maar al de testwagens zijn met die partikelfilter uitgerust wat de vinnigheid nog iets verlaagd dus zonder nog spontaner aan de gas.
Ja, ik vond de motor ook een zaligheid, de naam sportdiesel heeft hij zeker niet gestolen maar al de testwagens zijn met die partikelfilter uitgerust wat de vinnigheid nog iets verlaagd dus zonder nog spontaner aan de gas.
Is de partiekelfilter niet standaard? Ik weet niet of de diesels standaard rechte chromen uitlaatpijpjes hebben, maar indien dit zo is, hebben ze zeker deze filter. Alle 5-reeksen vanaf de komst van de 525d hebben ook standaard zo'n filter (en dus ook chromen pijpjes).
Is de partiekelfilter niet standaard? Ik weet niet of de diesels standaard rechte chromen uitlaatpijpjes hebben, maar indien dit zo is, hebben ze zeker deze filter. Alle 5-reeksen vanaf de komst van de 525d hebben ook standaard zo'n filter (en dus ook chromen pijpjes).
bij de 3-serie is de partikelfilter een optie van 600 euro(tkan iets minder zijn).
op de 5 is die idd standaard
bij de 3-serie is de partikelfilter een optie van 600 euro(tkan iets minder zijn).
op de 5 is die idd standaard
Ja idd, en na contact te hebben genomen met kempower ivm met chiptuning van de komende wagen zeggen ze daar dat de partikelfilter een nadelige invloed heeft op het koppel na chippen.
:
"
Geachte Heer,
Ja, ik vond de motor ook een zaligheid, de naam sportdiesel heeft hij zeker niet gestolen maar al de testwagens zijn met die partikelfilter uitgerust wat de vinnigheid nog iets verlaagd dus zonder nog spontaner aan de gas.
Inderdaad sportdiesel. Door m'n iet of wat te sportieve rijstijl had ik de eerste uren dat ik met m'n 320D E90 reed al een pv wegens overschrijding van de max. snelheid.
Maar snel betalen en vergeten zekers.
Ja,iets te comfortabel voor mij maar ben dan ook een sportophanging gewoon !
Ik heb hem getest met sportophanging. Hij blijft mooi plat liggen in de bochten dan, maar toch filtert hij erg goed oneffenheden. Magnifiek gewoon! M.a.w. zelfs met deze optie is hij nog zeer comfortabel.
Ja, ik vond de motor ook een zaligheid, de naam sportdiesel heeft hij zeker niet gestolen maar al de testwagens zijn met die partikelfilter uitgerust wat de vinnigheid nog iets verlaagd dus zonder nog spontaner aan de gas.
Idd. Voor een diesel een erg mooi geluid. Buiten de wagen hoor je overduidelijk het dieselgeluid. Binnenin klinkt de motor heel anders, mooier eigenlijk.
Ik heb hem getest met sportophanging. Hij blijft mooi plat liggen in de bochten dan, maar toch filtert hij erg goed oneffenheden. Magnifiek gewoon! M.a.w. zelfs met deze optie is hij nog zeer comfortabel.
Dat was bij de E46 ook al. Met een BMW sportophanging is er nog voldoende comfort. Met de M-ophanging die in het M-Sportpakket zit, is dat wel wat anders. Deze ophanging is echt sportief afgesteld en dus droger en harder dan een sportophanging van BMW.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Dat was bij de E46 ook al. Met een BMW sportophanging is er nog voldoende comfort. Met de M-ophanging die in het M-Sportpakket zit, is dat wel wat anders. Deze ophanging is echt sportief afgesteld en dus droger en harder dan een sportophanging van BMW.
Kan je me het verschil uitleggen tussen een sportophanging en een M-ophanging?
Is er niet hoor.
Je hebt de standaardophanging en een M-ophanging of sportophanging (als het kind maar een naam heeft) die iets stugger is.
Comment