Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sportzetels zijn een must. Zoveel meer afstelmogelijkheden, sportiever maar door de veel betere zithouding ook comfortabeler.
kan gTa hier alleen maar volmondig bijtreden !
Als er 1 optie is die je zeker moet nemen zijn het de sportzetels.
Het verschil in comfort en rijplezier is enorm in vergelijking met de standaardzetels !
Zowel voor lange ritten ( betere ondersteuning van de bovenbenen en lenden ) als sportieve ritten ( " opblaasbare " zijflanken ) zijn de sportzetels stukken beter als de standaardzetels.
kan gTa hier alleen maar volmondig bijtreden !
Als er 1 optie is die je zeker moet nemen zijn het de sportzetels.
Het verschil in comfort en rijplezier is enorm in vergelijking met de standaardzetels !
Zowel voor lange ritten ( betere ondersteuning van de bovenbenen en lenden ) als sportieve ritten ( " opblaasbare " zijflanken ) zijn de sportzetels stukken beter als de standaardzetels.
Opblaasbare zijflanken?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Dat is volgens mij wel niet standaard op een sportzetel. Wij hebben het alvast niet op de E60
Ik denk ook dat het een optie is voor de sportzetels.
Verder klopt het zeker dat een E90 sportzetels, een sportstuur en sportophanging behoeft. Met enkel Option Line vind ik hem maar de helft zo aantrekkelijk. Dynamic Line is het minimum.
Je duwt gewoon op een knopje op de zijkant van de sportzetels en de zijflanken " bollen op ", precies of er lucht ingeblazen wordt ...
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar je komt in ieder geval een stuk vaster te zitten, zonder dat het hard aanvoelt !
Ik heb op m'n X3 lendensteun, maar die vullen zeker niet de zijflanken hoor,je kan door te duwen ofwel de onderkant van je rug of de bovenkant van je rug het kussen dikker of dunner laten worden(opbollen)door er lucht te laten inblazen.
Het bestaat alleszins hoor. Toen ik een 118d ging testrijden was ik ook erg geinteresseerd in de sportzetels, maar aangezien ze geen 1-tjes met die optie staan hadden hebben ze mij dan maar in een E90 laten plaatsnemen. De zijbolsters waren in die wagen idd. verstelbaar, en de beschrijving die er best bij past was 'opblaasbaar'.
Het bestaat alleszins hoor. Toen ik een 118d ging testrijden was ik ook erg geinteresseerd in de sportzetels, maar aangezien ze geen 1-tjes met die optie staan hadden hebben ze mij dan maar in een E90 laten plaatsnemen. De zijbolsters waren in die wagen idd. verstelbaar, en de beschrijving die er best bij past was 'opblaasbaar'.
Tuurlijk bestaat het. In onze M3 hebben we dat ook, ook de rugleuning is opblaasbaar. Maar het is niet standaard op sportzetels, want op die van de E60 zit het niet
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Ik denk ook dat het een optie is voor de sportzetels.
Verder klopt het zeker dat een E90 sportzetels, een sportstuur en sportophanging behoeft. Met enkel Option Line vind ik hem maar de helft zo aantrekkelijk. Dynamic Line is het minimum.
Jawel hoor, de opblaasbare kussens zijn standaard op de sportzetel van zowel de E87 als E90/E91.
Comment