Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ongeveer wel, yep. Alleen de levensduur van de koppeling niet, net zomin als de garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
      ... toevallig kwam ik ook op dat pakket uit, relatief goedkoop, goede korting, en bijna allemaal interessante opties ...

... en nu past dat pakket op zich (dus enkel de wagen met dat pakket, niets meer), juist ... niet, in het budget !

Fok!

Tzal mss tzelfde worden, maar zonder de xeons ...
      en kunt/wilt ge dan juist dat bedrag niet opleggen, zelf ?

als je opties los begint te kiezen zou ik zeker de sportzetels nemen, die vallen nog mee qua prijs en zijn heerlijk om in te zitten !
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Sportzetels zijn een must. Zoveel meer afstelmogelijkheden, sportiever maar door de veel betere zithouding ook comfortabeler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          Sportzetels zijn een must. Zoveel meer afstelmogelijkheden, sportiever maar door de veel betere zithouding ook comfortabeler.
          kan gTa hier alleen maar volmondig bijtreden !
          Als er 1 optie is die je zeker moet nemen zijn het de sportzetels.
          Het verschil in comfort en rijplezier is enorm in vergelijking met de standaardzetels !
          Zowel voor lange ritten ( betere ondersteuning van de bovenbenen en lenden ) als sportieve ritten ( " opblaasbare " zijflanken ) zijn de sportzetels stukken beter als de standaardzetels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bunny
            kan gTa hier alleen maar volmondig bijtreden !
            Als er 1 optie is die je zeker moet nemen zijn het de sportzetels.
            Het verschil in comfort en rijplezier is enorm in vergelijking met de standaardzetels !
            Zowel voor lange ritten ( betere ondersteuning van de bovenbenen en lenden ) als sportieve ritten ( " opblaasbare " zijflanken ) zijn de sportzetels stukken beter als de standaardzetels.
            Opblaasbare zijflanken?
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• heb het ook tussen aanhalingstekens gezet hé

Je duwt gewoon op een knopje op de zijkant van de sportzetels en de zijflanken " bollen op ", precies of er lucht ingeblazen wordt ...

Hoe het precies werkt weet ik niet, maar je komt in ieder geval een stuk vaster te zitten, zonder dat het hard aanvoelt !

Comment

heb het ook tussen aanhalingstekens gezet hé

Je duwt gewoon op een knopje op de zijkant van de sportzetels en de zijflanken " bollen op ", precies of er lucht ingeblazen wordt ...

Hoe het precies werkt weet ik niet, maar je komt in ieder geval een stuk vaster te zitten, zonder dat het hard aanvoelt !

Dat is volgens mij wel niet standaard op een sportzetel. Wij hebben het alvast niet op de E60
                BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                  Dat is volgens mij wel niet standaard op een sportzetel. Wij hebben het alvast niet op de E60

Ik denk ook dat het een optie is voor de sportzetels.
                  Verder klopt het zeker dat een E90 sportzetels, een sportstuur en sportophanging behoeft. Met enkel Option Line vind ik hem maar de helft zo aantrekkelijk. Dynamic Line is het minimum.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• dat is electrische lendensteun.een optie van paar honderd euro

Comment

heb het ook tussen aanhalingstekens gezet hé

Ik heb op m'n X3 lendensteun, maar die vullen zeker niet de zijflanken hoor,je kan door te duwen ofwel de onderkant van je rug of de bovenkant van je rug het kussen dikker of dunner laten worden(opbollen)door er lucht te laten inblazen.

Comment

• Het bestaat alleszins hoor. Toen ik een 118d ging testrijden was ik ook erg geinteresseerd in de sportzetels, maar aangezien ze geen 1-tjes met die optie staan hadden hebben ze mij dan maar in een E90 laten plaatsnemen. De zijbolsters waren in die wagen idd. verstelbaar, en de beschrijving die er best bij past was 'opblaasbaar'.

Comment

• Sportzetels die vanzelf steun geven aan de juiste kant in een bocht (elektrisch), zijn die alleen op de M5 te krijgen voorlopig? gTa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                            Sportzetels die vanzelf steun geven aan de juiste kant in een bocht (elektrisch), zijn die alleen op de M5 te krijgen voorlopig? gTa?
                            En op de M6...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC
                              Het bestaat alleszins hoor. Toen ik een 118d ging testrijden was ik ook erg geinteresseerd in de sportzetels, maar aangezien ze geen 1-tjes met die optie staan hadden hebben ze mij dan maar in een E90 laten plaatsnemen. De zijbolsters waren in die wagen idd. verstelbaar, en de beschrijving die er best bij past was 'opblaasbaar'.
                              Tuurlijk bestaat het. In onze M3 hebben we dat ook, ook de rugleuning is opblaasbaar. Maar het is niet standaard op sportzetels, want op die van de E60 zit het niet
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                Ik denk ook dat het een optie is voor de sportzetels.
                                Verder klopt het zeker dat een E90 sportzetels, een sportstuur en sportophanging behoeft. Met enkel Option Line vind ik hem maar de helft zo aantrekkelijk. Dynamic Line is het minimum.
                                Jawel hoor, de opblaasbare kussens zijn standaard op de sportzetel van zowel de E87 als E90/E91.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  En op de M6...
                                  Idd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz
                                    Jawel hoor, de opblaasbare kussens zijn standaard op de sportzetel van zowel de E87 als E90/E91.

Zeker? Zo ja, enkel op de 1- en 3-reeks? Lijkt me wel raar.
                                    gTa?
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• op men sportzetels in men e90 zitten idd die opblaasbare zijflanken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                        Zeker? Zo ja, enkel op de 1- en 3-reeks? Lijkt me wel raar.
                                        gTa?
                                        Ik verkoop ze

Als je de comfortzetel neemt in de 5 en 7 heb je het ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz
                                          Ik verkoop ze

Als je de comfortzetel neemt in de 5 en 7 heb je het ook

Rare nick voor een BMW-dealer.
                                          Of verkoop je gewoon een setje sportzetels?
                                          Last edited by Beta; 05/04/2006, 22:37.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X