Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
    Serieuze deuken , moet nogal ne knal geweest zijn.
    Is het model van 2009 of 2010, want schijnt dat het vooral bij
    2009 modellen voorkomt? Of weet jij iets meer?
    Ben echt nieuwsgierig wat ze er aan gaan doen bij ford?
    Waarschijnlijk eentje van 2009 aangezien dat topic van begin dit jaar was.
    Blijkbaar zou die CJ-mapping dat probleem moeten oplossen...

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Da's precies gewoon plastic?
    Yep

Comment

• Tot nu toe is er aan de mijne nog niets losgekomen, was wel een van de laatste modellen dus vermoed ik dat ze dit allemaal al hebben aangepast
      Km. stand : 12.108 (en ti's ni naar en van de bakker )
      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Sinds 2002 : 1106 laps @ NS

Comment

• Ivan, das een gelimiteerde reeks zeker? Focus RS 'Choco'

Moest ik ene tegenkomen die met zen pollen op mijnen auto 'vingert', ie zou et wel weten

Comment

• Ik verschiet er van dat er nog geen detailer in dit topic is komen neuten dat er ongetwijfeld swirls over heel de auto gaan zijn nu iemand daar iets met zijn vingers iets heeft op geschreven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten

Die heb ik een paar dagen geleden in Haasrode gezien?

Comment

• Vlakbij waar ik woon komt er iemand altijd werken met zo een ding.
                Valt wel hard op tussen de grijze muizen op de parking:

Comment

• Zwarte achterlichten?
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Vlakbij waar ik woon komt er iemand altijd werken met zo een ding.
                    Valt wel hard op tussen de grijze muizen op de parking:

Gisteren ook een blauwe zien staan, ik vind het de mooiste kleur voor een rs. Het groen is iets dikker maar dat is toch vrij schreeuwerig waardoor de rest van de typische rs optiek wat johnny wordt. Blauw staat hem zeer natuurlijk en laat de bumpers en wielkassen hem eerder dik lijken dan tuning.
                    Ik vind een groene veruit het speciaalste en mooiste, maar blauw is bijna even mooiste maar geeft een andere uitstraling vind ik, wit vind ik niet zo veel aan, heeft geen van beide uitstralingen die ik hierboven beschrijf, maar dat ligt misschien aan mijn afkeer voor witte auto's en ik moet wel toegeven dat hij er beter mee staat dan de meeste auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Die heb ik een paar dagen geleden in Haasrode gezien?
                      Ja, in de sneeuw tegen 1.70 in 3de rijvak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
                        Ivan, das een gelimiteerde reeks zeker? Focus RS 'Choco'

Moest ik ene tegenkomen die met zen pollen op mijnen auto 'vingert', ie zou et wel weten
                        Tja, ik beken, heb het er zelf opgeschreven (zou ni willen da onze Jonas nu een paar meppen krijgt)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Gisteren ook een blauwe zien staan, ik vind het de mooiste kleur voor een rs. Het groen is iets dikker maar dat is toch vrij schreeuwerig waardoor de rest van de typische rs optiek wat johnny wordt. Blauw staat hem zeer natuurlijk en laat de bumpers en wielkassen hem eerder dik lijken dan tuning.
                          Ik vind een groene veruit het speciaalste en mooiste, maar blauw is bijna even mooiste maar geeft een andere uitstraling vind ik, wit vind ik niet zo veel aan, heeft geen van beide uitstralingen die ik hierboven beschrijf, maar dat ligt misschien aan mijn afkeer voor witte auto's en ik moet wel toegeven dat hij er beter mee staat dan de meeste auto's.
                          Heleba, ge hebt hier wel met iemand te doen die ne witte heeft, alee, soms, ha, ha, ha
                          Een ritje meedoen en da kleur is bijzaak, ze mogen hem van mij in kanariegeel maken als je me begrijpt... :-)

Comment

• Groen ist schoonste kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
                              Groen ist schoonste kleur
                              Ik zie ze allemaal graag (klinken)...
                              En ik beken, heb hem echt basic gekozen, dus wit zonder opties...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten

Zalige spreuk!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                                  Zalige spreuk!!
                                  Gaan met da voitureke...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                                    Zalige spreuk!!
                                    Of deze met het ander beeske van 1920kg zonder dak en op 1 wiel (goe kijken)...

Comment

• de enige echte sproeipoep RS

soit de mijne is ook vuil maar op blauw valt da nog mee

nu weer paar dagen binnen blijven ermee want ze geven sneeuwvlokjes en mijn zomerbanden eten da nie graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dvsken Bekijk Berichten
                                        de enige echte sproeipoep RS

soit de mijne is ook vuil maar op blauw valt da nog mee

nu weer paar dagen binnen blijven ermee want ze geven sneeuwvlokjes en mijn zomerbanden eten da nie graag
                                        Vanaf nu koop ik alleen nog wagens met RS ervoor...
                                        Blijf maar binnen want met de Audi RS4 was het net al zweten om gewoon in mijn garage te geraken, spiegelglad bij ons, man, man, man...
                                        De FRS zit goed warm en gewassen in de garage bij 20° maar "ze" zit te grommen om "uit gelaten te worden", echt ne'n blaffende puppy hond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                          Efkens een waarschuwing voor de jongens met een gechipte Focus RS, mijn maat heeft vandaag zijn inlaat collector letterlijk opgeblazen,de knal was zo hevig dat het roostertje in de motorkap er is uit gevlogen en hij heeft zelfs verscheidene deukjes in de motorkap.Collector is in een 10 tal stukken uiteen gevlogen.
                                          Al direkt een aluminium inlaat collector besteld van Mountune,ben eens benieuwd of de garantie nog gaat tellen nu.....

http://www.focusrsparts.co.uk/focus-.../prod_240.html
                                          Is uwe maat zijne RS getunend ?
                                          Heb nieuws gekregen via mijn broer, over de inlaatcollector.
                                          Blijkbaar weten ze dat er enkele gevallen zijn met een ontplofte collector.
                                          En zijn de ingenieurs het aan het onderzoeken allé zeggen ze toch?
                                          Maar kan hij soms nog kijken of er geen code staat op het stuk die
                                          begint met 9M ( model 2010)of 6M (model 2009), als hij het nog heeft of kan puzzelen tot een code

Oud nr. 6M5G-9424-AA
                                          Nieuw nr. 9M5G-9424-AA

We kennen inderdaad ook een paar gevalletjes in onze markt. Deze werden gerapporteerd aan engineering, maar voorlopig hebben we nog geen feedback van een mogelijke oorzaak.

In denk echter dat de klanten zich niet ongerust moeten maken omdat in verhouding tot het aantal verkochte auto's dit slechts zeer uitzonderlijk voorkomt.
                                          Last edited by ; 18/12/2010, 12:58.

Comment

Working...
                                          X