Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Efkens een waarschuwing voor de jongens met een gechipte Focus RS, mijn maat heeft vandaag zijn inlaat collector letterlijk opgeblazen,de knal was zo hevig dat het roostertje in de motorkap er is uit gevlogen en hij heeft zelfs verscheidene deukjes in de motorkap.Collector is in een 10 tal stukken uiteen gevlogen.
Al direkt een aluminium inlaat collector besteld van Mountune,ben eens benieuwd of de garantie nog gaat tellen nu.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenTer info: bij garage Ma Campagne in Izegem staat nog een groene RS te koop.
Toen ik vorige week daar ging, dan stond die inderdaad in de toonzaal.
Maar deze was reeds verkocht melde de verkoper mij,ze wachtten enkel nog op de volledige betaling ervan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenGekend probleem.
Bij shiftech monteren ze 3 ijzeren spanbanden rond de inlaatcollector.
Indien deze stuk gaat, dan blijft die toch ietwat ineen en heb je geen schade aan motorkap.
Heb van de probleem nog maar 1 keer gehoord, was iemand met RS in Duitsland.
Mijne is bij Shiftech gedaan, geen spanbanden te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenMijne is bij Shiftech gedaan, geen spanbanden te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenNochtans, toen ik Bruno een maandje geleden contacteerde, zei hij dat je dit best doet,
maar denk dat er toen dit probleem nog niet gekend was, denk ik?
Comment
-
Heb ondertussen geinformeerd achter dit probleem en is inderdaad waar.
De inlaatcollector kan ontploffen of uiteenvliegen,hoe je ook noemt,
maar dit kan ook ZONDER de tuning gebeuren.
Kheb dit gezien paar maanden geleden bij een Duits en die was ook nog volledig standaard,geen tuning.
Is eigenlijk probleem dat Ford moet oplossen als je dit voorhebt.
Bij RS500 is dit ook niet veranderd dus denk dat dit zeldzame gevallen zijn (hoop ik)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenHeb ondertussen geinformeerd achter dit probleem en is inderdaad waar.
De inlaatcollector kan ontploffen of uiteenvliegen,hoe je ook noemt,
maar dit kan ook ZONDER de tuning gebeuren.
Kheb dit gezien paar maanden geleden bij een Duits en die was ook nog volledig standaard,geen tuning.
Is eigenlijk probleem dat Ford moet oplossen als je dit voorhebt.
Bij RS500 is dit ook niet veranderd dus denk dat dit zeldzame gevallen zijn (hoop ik).... Zo ééntje van mountune in het zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenEigenlijk zouden ze beter op hun kosten de inlaatcollector laten vervangen door een beter exemplaar, vind je niet. Zo ééntje van mountune in het zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenMocht dit het geval zijn, dan zou ik er wel voor zorgen da de mijne openvliegt
Hij ging eens een mail sturen of ze iets wisten van dit probleem ,
maar hij zei al op voorhand dat ze misschien niks zouden laten horen.
Dus afwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenJullie rijden allemaal te hard met de FRS
Maar jij misbruikt de RSzoals het moet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenFoto's..
Is het model van 2009 of 2010, want schijnt dat het vooral bij
2009 modellen voorkomt? Of weet jij iets meer?
Ben echt nieuwsgierig wat ze er aan gaan doen bij ford?
Comment
Comment