Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
    zie hierboven?
    Ja, had ik gezien.
    Kwam hem alleen nog iets groter tegen.

Comment

• Niet alleen in hetzelfde topic, niet alleen op dezelfde pagina, zelfs niet met 1 enkele post er tussen..........*sprakeloos*

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
          Kwam daarjuist deze foto tegen. Heerlijke kleurencombinatie

http://www.flickr.com/photos/aston44.../faves-dequal/

ik vind de kleurencombinatie niet misstaan, persoonlijk zou ik het echter wel niet doen...
          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vince522 Bekijk Berichten
            Wat kost zo'n RS eigenlijk qua onderhoud?
            +/-250 klein
            +/-550 groot (controle alle punten volgens boekje)
            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• officiële onderhoudsprijzen vallen, zo te lezen, op zich nog goed mee
              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Deze gezien op de RS meeting aan de nürburgring.

Comment

• Comment

• Min. 2.40 even spannend

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• zou Echt zonde geweest zijn
                          ferm gereageerd ook: hoedje af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                            Min. 2.40 even spannend

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Zo'n momenten kunnen uw weekend snel naar de klote helpen
                            Echt snelle reactie van den ivan

Comment

• wat een debiel en knap hoe je zo rustig gebleven bent Ivan! Zeer knap gereden!

Comment

• er zijn daar toch grote snelheidsverschillen, iedereen heeft wel recht op zijn ronde dus wie de debiel is laat ik in het midden.
                                in alle geval een zeer goede reaktie van de piloot die het filmpje maakte. ik denk dat die andere wel een scheetje zal gelaten hebben van het verschieten

ps: hoor ik daar een CAI zuigen ?

Comment

• Ge moet ten allen tijde rechts rijden op de ring
                                  Dus als ge naar links gaat moet ge ZEKER zijn dat niemand u inhaalt

Comment

• Ik vind dat die gast met z'n GT3 wel precies moe werd op het einde. Knap van den Ivan dat hij die bijhoudt.
                                    IS die weg daar echt zo slecht, ik hoor en zie daar regelmatig serieuze bibber in dat beeld ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Ik vind dat die gast met z'n GT3 wel precies moe werd op het einde. Knap van den Ivan dat hij die bijhoudt.
                                      IS die weg daar echt zo slecht, ik hoor en zie daar regelmatig serieuze bibber in dat beeld ?
                                      Neen, houdertje van GoPro was stuk, is ondertussen opgelost, da ratelen is eigen aan het omhulsel van de GoPro...
                                      Ben ondertussen gewoon aan sommige reacties van "bepaalde" debielen ?, had geen andere keuze dan "cool" door te gaan...
                                      En de Focus RS is standaard, buiten de bandjes Yokohama Ad'08 en decat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        er zijn daar toch grote snelheidsverschillen, iedereen heeft wel recht op zijn ronde dus wie de debiel is laat ik in het midden.
                                        in alle geval een zeer goede reaktie van de piloot die het filmpje maakte. ik denk dat die andere wel een scheetje zal gelaten hebben van het verschieten

ps: hoor ik daar een CAI zuigen ?
                                        Mijn "debielentijd" is al 20 jaar voorbij, toen waren er nog geen ronde punten, flitscams, e.a opgefokte agressieve "..onovolumers" bestuurders ;-)

Ben van de oude stempel, wat is CAI zuigen ?
                                        Last edited by Speed I'van; 22/06/2011, 21:09.

Comment

• cold air intake

Comment

Working...
                                          X