Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
    Dat ziet er strak uit.

Comment

• Raeder Motorsport Focus RS.

Comment

• Comment

• Shiftech stage 4 : 442pk
          Sorry, we couldn’t find that page

Comment

• Wedstrijdwagen, nee ?

Comment

• Kan het filmpje van hier niet bekijken (no streaming allowed ) maar hoe betrouwbaar is dat blok nog ...

Voor mij is alles boven de 370-380 pk op een Focus RS overkill.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                Kan het filmpje van hier niet bekijken (no streaming allowed ) maar hoe betrouwbaar is dat blok nog ...

Voor mij is alles boven de 370-380 pk op een Focus RS overkill.
                er is wel een serieus lijstje van aanpassing bij de BTCS Focus RS met 442 pk.

Overkill, ik weet niet, pumaspeed bied toch de 400R kit aan, en veel RS'n in de UK zitten toch denk rond de 385 a 400 als je de forums afleest

Comment

• 200, 300, 400, dat duurde allemaal even lang om te typen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Hij is vergeten zijn logo weer om te draaien na het dichtdoen van de motorkap
                    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Driewielerke

Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Nog twee vette

Links verlaagd tot 3 cm
                        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Beste Ford Focus RS rijders,

Om een mooi vervolg te breien aan het treffen in Brussel organiseer ik een mooie rit.

Het was inderdaad een leuk dagje in Brussel en het was tof om andere frs rijders te ontmoeten.
                          Ik stel voor om dit over te doen, de Ardennen is een goed idee maar het is veel leuker in Luxemburg. Ietsje verder rijden maar veel meer mooiere bochtjes en goedkopere benzine.

Maandag 13 juni (feestdag) wordt er een rondrit in het prachtige Luxemburg georganiseerd.

De bedoeling is om met zoveel mogelijk RSjes deel te nemen.
                          Deelname is uiteraard gratis, verdere info volgt.

Ik heb een topic geopend om deel te nemen.
                          viewtopic.php?f=2&t=15371

Mvg,
                          VRS

Comment

• Gisteren in Roeselare een mooie groene gespot met zwarte OZ's erop, hing ook een stickertje aan van Casier bandencenter en nummerplaat begon met 669. Iemand van hier op het forum?
                            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Wat kost zo'n RS eigenlijk qua onderhoud?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                Gisteren in Roeselare een mooie groene gespot met zwarte OZ's erop, hing ook een stickertje aan van Casier bandencenter en nummerplaat begon met 669. Iemand van hier op het forum?
                                Deze spot ik iedere keer op verschillende rally's, een mooie verschijning hé!

Comment

• Kwam daarjuist deze foto tegen. Heerlijke kleurencombinatie

Ford Focus RS Special One in Hamburg Jungfernstieg... 7.5.2011 Spotting with Christian Supra Other Shots from this Day Audi R8 Spyder Ferrari 430 Scuderia 16M

Portfolio
                                  | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Nice, Focus RS with blue Audi R8 wheels.

Comment

• zie hierboven?

Portfolio
                                      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Comment

Working...
                                        X