Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren ook de mijne gaan afhalen. Momenteel al 220 km op de teller
    Voorlopig de rechtervoet nog wa in bedwang houden, maar zelf op lage toeren is de sound van de motor en de turbo zeer verslavend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
      Gisteren ook de mijne gaan afhalen. Momenteel al 220 km op de teller
      Voorlopig de rechtervoet nog wa in bedwang houden, maar zelf op lage toeren is de sound van de motor en de turbo zeer verslavend

Comment

Super man. Geniet er van.

Comment

• Vind de Focus RS gewoon zo vet, omdat die looks STANDAARD zijn voor dat model. Niet achteraf-door-een-tjoeningshop-opgegooid.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Moet lukken, gisteren ook mijn eerste 500km gereden à max. 5000t/m.
            Zalige route gedaan met start in Hoegaarden...
            Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
            Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
              Heb nieuwe velgjes gekocht voor mijn RS...matzwart

Comment

• Zwarte wielen op een witte auto, zoals het hoort.

Comment

Gisteren na 500km heb ik velgen al stevig moeten reinigen.
                  Zal dus niet lang duren eer ik er ook zwarte opleg waarschijnlijk met semi slicks...
                  Zwarte zijn mooier dan huidige standaard velgen.

Comment

totaal foto's?
                    BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                      Moet lukken, gisteren ook mijn eerste 500km gereden à max. 5000t/m.
                      Zalige route gedaan met start in Hoegaarden...
                      Mijn dealer zei de eerste 3000 km wat rustig aan doen .
                      Ik had gedacht om de eerste 1500 km's wat op te bouwen en daarna full throttle.

Hoe hebben de RS eigenaars hier hun wagen gerodeerd?
                      Ik ga voorlopig nog maar tot max 3000tr/min, maar als ik hier Ivan lees, max 5000 tr/min

Comment

• Ik heb ook mijn eerste km gereden tot max 5000 t/min. En ik geloof dat ik mijn manieren moest houden tot de wagen 1500km had. Maar wel altijd goed opletten dat de moter warm heeft voor je boven de 3000 toeren gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                          Ik heb ook mijn eerste km gereden tot max 5000 t/min. En ik geloof dat ik mijn manieren moest houden tot de wagen 1500km had. Maar wel altijd goed opletten dat de moter warm heeft voor je boven de 3000 toeren gaat.
                          Zijde gij al over de 5000t/min geweest?

Comment

• Vriend van men broer durft amper met zijn RS te rijden Hij heeft hem al van het begin en amper met gereden...

Hij kreeg wel een serieuze korting, als je weet dat hij bij Ford werkt...

Voor de liefhebbers, ik weet alleen dat hij groen is en dat hij af en toe te zien in in Herselt. Overlaatst nog bij de bakker zien staan daar.

Comment

Mijn dealer zei de eerste 3000 km wat rustig aan doen .
                              Ik had gedacht om de eerste 1500 km's wat op te bouwen en daarna full throttle.

Hoe hebben de RS eigenaars hier hun wagen gerodeerd?
                              Ik ga voorlopig nog maar tot max 3000tr/min, maar als ik hier Ivan lees, max 5000 tr/min
                              Basis 1 : warme motor
                              Basis 2 : 2/3 van t/min tot 1500km (met warme motor mag je gerust tot 5000 t/min gaan)
                              Na 1500km gelijdelijk toerental aanpassen tot +/-3000km en nadien maar knallen...

Te behouden basis : steeds motor op temperatuur (soms zie je bestuurders na koudstart onmiddelijk vol gas geven, ni goe !!!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten
                                Vriend van men broer durft amper met zijn RS te rijden Hij heeft hem al van het begin en amper met gereden...

Hij kreeg wel een serieuze korting, als je weet dat hij bij Ford werkt...

Voor de liefhebbers, ik weet alleen dat hij groen is en dat hij af en toe te zien in in Herselt. Overlaatst nog bij de bakker zien staan daar.
                                Ne RS is niet om naar de bakker te gaan, met een RS moet men knallen...

Comment

Ne RS is niet om naar de bakker te gaan, met een RS moet men knallen...
                                  Da zal bij u zeker het geval, knallen en doen zetten in de bochten op de ring hé
                                  Maar dan wil ik wel nog eens meerijden hoe jij met de RS gaat vlammen

Comment

Basis 1 : warme motor
                                    Basis 2 : 2/3 van t/min tot 1500km (met warme motor mag je gerust tot 5000 t/min gaan)
                                    Na 1500km gelijdelijk toerental aanpassen tot +/-3000km en nadien maar knallen...

Te behouden basis : steeds motor op temperatuur (soms zie je bestuurders na koudstart onmiddelijk vol gas geven, ni goe !!!)
                                    Dan moet ik mijn rijstijl dringend aanpassen.
                                    Momenteel 350 km verder en 3/4 tank erdoor. Vandaag een paar keer vlotjes (niet full throtlle) laten doortrekken tot 4000 tr/ min.

Morgen word dit dus max 5000tr/min . Met een koude motor ga ik nooit doortrekken, enkel pas wanneer olietemp op peil is. Ik kom van een diesel, dus weet wel hoe belangrijk dit is.

Eigenlijk ben ik nu een verwend nest met al die meterkes. In mijn BMW was dit enorm onhandig, want daar had je niks van meters.

Comment

• Voor de geïnteresseerde Focus RS rijders hier: www.fordclub.be gaat op 1 Augustus op Circuit Zolder een meet houden met een "mini" Trackday. Het gaat hier over een half uurtje pace car laps in de voormiddag en een half uurtje fast laps in de namiddag.
                                      Inschrijving kost 50 euro. Tussendoor is er natuurlijk genoeg tijd om even met andere RS / ST owners te buurten. Er zijn nog genoeg plaatsen vrij op dit moment dus kom gerust even langs.

meer info op www.fordclub.be , inloggen op de site is wel noodzakleijk voor de pagina te bekijken denk ik.

groeten

Niels

Comment

• gisterenavond in Boechout nog een sprintje getrokken tegen een witte RS op Z-platen... blijft toch een geweldige auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                          gisterenavond in Boechout nog een sprintje getrokken tegen een witte RS op Z-platen... blijft toch een geweldige auto
                                          Da's die van de plaatselijke dealer daar, enorm lekkere verschijning

Comment

Working...
                                          X