Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TeamRS Bekijk Berichten
    Collega RS'sers,

ik heb vandaag een enthousiasteling een testrit van 1u gegeven met mijn RS. Zijn vraag is nu of de RS op gas gelegd kan worden gezien het aantal km dat hij op jaarbasis moet rijden. Iemand een idee?

Thx,
    Frank.
    Uhmm, het zal wel gaan, maar goed is het nooit...
    Ik zou het niet doen, om de simpele reden dat het een turbo-motor is met een redelijk hoog vermogen.
    Precies de enthousiasteling nog wat enthousiaster kunnen maken!!

Comment

• Geniet hier maar eens van , al die RS'en samen.
      Zou wel tof zijn om dit eens te doen .
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
        Geniet hier maar eens van , al die RS'en samen.
        Zou wel tof zijn om dit eens te doen .
        http://www.youtube.com/watch?v=MwXo71Z167Y

Das wel bangelijk,ik doe al direct mee maar ik heb ni zoveel RS vriendjes

Comment

• En ondertussen zit ik nog steeds op men honger.
          Nog steeds geen RS, hij zou eerst na 5 weken geleverd worden, maar zijn nu reeds 10 weken ver en nog steeds geen zicht op levering.
          Wagen staat nog steeds in Duitsland te wachten op verdere afwerking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
            En ondertussen zit ik nog steeds op men honger.
            Nog steeds geen RS, hij zou eerst na 5 weken geleverd worden, maar zijn nu reeds 10 weken ver en nog steeds geen zicht op levering.
            kent dat van ergens , en nu zeker met zo'n mooi weertje kriebelt het nog meer .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
              En ondertussen zit ik nog steeds op men honger.
              Frustrerend he makker.

Weet nog een witte staan in full option bij mijn dealer. Geen zin in een witte?

Comment

• Pfff, ik ga er straks ééntje kopen denk ik !!

Comment

• Weet er nog iemand ergens een blauwe staan?

Comment

• bij Deprince in Lier stond er een tijd terug eentje in de showroom, dacht ook full option.. maar weet niet of hij er nog staat... kan er wel eens passeren als je wil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vazily Bekijk Berichten
                      Frustrerend he makker.

Frustrerend is het zeker ! Zitten nu aan de vooropgestelde levertermijn van 10 weken.
                      Daarnet nog even contact gehad met dealer, en deze wist mij te zeggen dat ze bij Ford Belgie ook niks meer kon zeggen.
                      Communicatie bij Ford is blijkbaar ook hun sterkste vak niet.
                      Indien ik ergens ene in stock vind in Ultimate Green en luxepack 1, dan gaak toch wel es overleg plegen.

Feit is dat blijkbaar de fabriek in Saarlouis gesloten is op 12/07 en dit voor 3 weken. Dus indien hij volgende week de fabriek niet verlaat, dan heb ik het zwaar aan mijne rekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door munchie Bekijk Berichten
                        Weet er nog iemand ergens een blauwe staan?
                        Ja hier http://nl.kapaza.be/vi/50455769.htm?ca=2_s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vazily Bekijk Berichten
                          Frustrerend he makker.

graag adres van deze dealer
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                            graag adres van deze dealer
                            Garage Delhoux, Geraardsbergen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                              bij Deprince in Lier stond er een tijd terug eentje in de showroom, dacht ook full option.. maar weet niet of hij er nog staat... kan er wel eens passeren als je wil?

Is vorige week verkocht... op 5 min tijd...
                              Ze worden zeldzamer diegene die er ene op stock hebben staan...

Comment

• Heb nieuwe velgjes gekocht voor mijn RS...matzwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                  Uhmm, het zal wel gaan, maar goed is het nooit...
                                  Ik zou het niet doen, om de simpele reden dat het een turbo-motor is met een redelijk hoog vermogen.
                                  Precies de enthousiasteling nog wat enthousiaster kunnen maken!!
                                  Weet iemand die paar jaar heeft rondgereden met een Impreza GT Turbo (GC8 ) op lpg, dagelijkse km's op gas. Raggen op benzine.
                                  Die kar rijdt nu nog altijd rond met een behoorlijk hoge kilometerstand.
                                  Dat turbomotoren op gas niet goed zijn....not true dus. Hangt van motor tot motor af ( bijvoorbeeld honda en gas gaan niet zo goed samen dacht ik)
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Eergisteren een donkerblauwe RS gezien op de Leuvensesteenweg in Kortenberg aan de lichten (iemand van hier?). Knappe verschijning die RS. I moe wel zeggen dat je ze vrij regelmatig ziet rijden. Vooral in het wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TeamRS Bekijk Berichten
                                      Collega RS'sers,

ik heb vandaag een enthousiasteling een testrit van 1u gegeven met mijn RS. Zijn vraag is nu of de RS op gas gelegd kan worden gezien het aantal km dat hij op jaarbasis moet rijden. Iemand een idee?

Thx,
                                      Frank.
                                      Geen antwoord op je vraag, maar kan het dat ik je heb gespot vandaag in waterschei?

Comment

• ik passeer 4x/ week aan de wengler garage in luxemburg ( wengler.lu ) en daar staan er nog 2of3 in stock
                                        ook heel wat ander leuk speelgoed daar te bezichtigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                                          Geen antwoord op je vraag, maar kan het dat ik je heb gespot vandaag in waterschei?
                                          Nope, it wasn't me! Maar in Genk rijdt er nog een witte rond en in As tegen deze datum wellicht ook eentje! Gisteren vroeg er noog iemand me waarom ik niet claxoneerde als ie z'n hand opstak... It wasn't me!

Comment

Working...
                                          X