Klik op een 'Snel reageren'-pictogram in een bericht om snel een reactie te geven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenHoe valt het verbruik mee van de RS eigenaars hier op het forum? Zowel bij normaal rijgedrag, autosnelweg, sportief rijgedrag...?
Maja, wel vooral kleine afstanden gerede, en ni echt tege 2500/min.
Ik doe 300 km met een volle tank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenVoor 2009 bedoel je?
Voor ALTIJD !!!!
Er worden er totaal maar 8000 gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenVoor ALTIJD !!!!
Er worden er totaal maar 8000 gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ponny Bekijk BerichtenFord kennende word daar een vervolgje aan gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenIk denk het niet, kheb het van iemand die bij de bron werkt, de 8000 stuks zijn bereikt,ze zijn allemaal besteld...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenGezien de vraag naar de wagen zou het oerdom zijn dat ze hem niet verder produceren. En ik heb gisteren bij een andere garage nog prijs laten maken en daar konden ze hem nog bestellen, dus het lijkt me raar mocht dit kloppen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenGezien de vraag naar de wagen zou het oerdom zijn dat ze hem niet verder produceren. En ik heb gisteren bij een andere garage nog prijs laten maken en daar konden ze hem nog bestellen, dus het lijkt me raar mocht dit kloppen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtenzo'n prachtige ding é!
zou ik gerust in m'n garage willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenSte je voor dat je daar mee kan cruisen in 't stad met ene mooie meisje naast u. Die meisje gaat zeker verliefd worden op u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenVanwaar de nutteloze reactie?
Je hebt natuurlijk nog geen rijbewijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenSte je voor dat je daar mee kan cruisen in 't stad met ene mooie meisje naast u. Die meisje gaat zeker verliefd worden op u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenSte je voor dat je daar mee kan cruisen in 't stad met ene mooie meisje naast u. Die meisje gaat zeker verliefd worden op u.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment