Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Klik op een 'Snel reageren'-pictogram in een bericht om snel een reactie te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
      Hoe valt het verbruik mee van de RS eigenaars hier op het forum? Zowel bij normaal rijgedrag, autosnelweg, sportief rijgedrag...?
      Ik kan er mee leven, ik zit nu rond de 3000km en men gemiddeld verbruik is 13,3L/100km.
      Maja, wel vooral kleine afstanden gerede, en ni echt tege 2500/min.
      Ik doe 300 km met een volle tank.

Comment

• Ik heb goed nieuws mannen, de focus RS is uitverkocht !!!!!!

Alle 8000 orders zijn besteld...je kan hem NIET meer bestellen

Comment

• Voor 2009 bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Voor 2009 bedoel je?

Voor ALTIJD !!!!

Er worden er totaal maar 8000 gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
              Voor ALTIJD !!!!

Er worden er totaal maar 8000 gemaakt.
              Ford kennende word daar een vervolgje aan gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ponny Bekijk Berichten
                Ford kennende word daar een vervolgje aan gemaakt
                Ik denk het niet, kheb het van iemand die bij de bron werkt, de 8000 stuks zijn bereikt,ze zijn allemaal besteld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                  Ik denk het niet, kheb het van iemand die bij de bron werkt, de 8000 stuks zijn bereikt,ze zijn allemaal besteld...
                  Gezien de vraag naar de wagen zou het oerdom zijn dat ze hem niet verder produceren. En ik heb gisteren bij een andere garage nog prijs laten maken en daar konden ze hem nog bestellen, dus het lijkt me raar mocht dit kloppen...
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Gezien de vraag naar de wagen zou het oerdom zijn dat ze hem niet verder produceren. En ik heb gisteren bij een andere garage nog prijs laten maken en daar konden ze hem nog bestellen, dus het lijkt me raar mocht dit kloppen...
                    Idd, denk je nu echt dat Ford zo dom zou zijn om een auto die zo goed verkoopt en waar zo een kapitaal achterzit niet verder te gaan verkopen? Dit is alleen maar positief, zowel voor het werkvolk als voor Ford zelf...

Comment

• Voor diegenen die hem hebben is het beter dat ze stoppen. Maakt de wagen direct exclusief.

Comment

• Gisteren in Zelzate een witte gespot op NL kenteken.
                        Absoluut brute bak! Maar leek me wel pak stiller dan op bovenstaand filmpke.

Comment

In ford garage in hasselt hebben ze ook al gezegd dat rs niet meer te bestellen is...

Comment

• Super..ik hoop dat de produktie stopt sorry voor alle mensen die er eentje wouden maar dan blijft hij tenminste een beetje exclusief..dat was ook de reden waarvoor ik mijne gkocht heb...Sebiet mijne evo gaan halen se

Comment

• zo'n prachtige ding é!

zou ik gerust in m'n garage willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                zo'n prachtige ding é!

zou ik gerust in m'n garage willen.
                                Ste je voor dat je daar mee kan cruisen in 't stad met ene mooie meisje naast u. Die meisje gaat zeker verliefd worden op u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Ste je voor dat je daar mee kan cruisen in 't stad met ene mooie meisje naast u. Die meisje gaat zeker verliefd worden op u.
                                  Vanwaar de nutteloze reactie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                    Vanwaar de nutteloze reactie?
                                    Sorry, ik had niet op uw leeftijd gelet
                                    Je hebt natuurlijk nog geen rijbewijs.

Comment

• Juist

Comment

L O L

Comment

Als ze enkel maar om die reden verliefd wordt op u, goe bezig...
                                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                          X