Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenIn Nederland kost hij 50000€ wat nog altijd minder is.
Trouwens, de prijs zal wel in functie van de onmiddellijke beschikbaarheid bepaald zijn. Wie nu nog eentje bestelt loopt het risico te moeten wachten tot 2010! Daar heb je binnen een maand je wagen ... (alé, dat ene exemplaar toch)
Kvind het ook jammer dat Ford problemen heeft met de levering van bepaalde RS'en hoor, de witte die besteld is door mijn neef ging dienen als trouwwagen voor mij, en mijn ouders dan met de ST ... Maar aangezien het net zoals bij Werner 6 maanden duurt, komt de levering te laat en gebruik ik maar mijn eigen wagen.
(valt nog mee, zoals bij de amerikonders: something old, something new, something borrowed, something BLUE!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenKerel, ik werk bijna 8j voor die firma, wij vervoeren 240.000 voertuigen per jaar... De total-loss wagens kan ik op die 8j op één hand tellen hoor... En wat is total-loss? Wanneer de dakstijl of chassisbalk geraakt is.. Alle andere transportschade is perfect herstelbaar.
Dit louter ter info natuurlijk.
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHoe fout moet je bezig zijn om een dakstijl of chassisbalk te beschadigen bij transport. Dat de rest van 't transportschade kan hersteld worden mag je trots op zijn. Beter voorkomen dan genezen zeker? Maar jij maar de idioot uithangen de baas de kosten betalen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHoe fout moet je bezig zijn om een dakstijl of chassisbalk te beschadigen bij transport. Dat de rest van 't transportschade kan hersteld worden mag je trots op zijn. Beter voorkomen dan genezen zeker? Maar jij maar de idioot uithangen de baas de kosten betalen...
Met transportschade wordt over het algemeen bedoeld: onderkant bumper/voorspoiler, chauffeursdeur, velgrand..
En hier bestaat de zogenaamde CMR-verzekering voor.
Mvg,Last edited by The_ReBeL; 12/06/2009, 10:01.=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenInderdaad wel een goeie referentie "al wat niet total-loss is kan gefixt worden dus is het niet erg ..."
Mvg,Last edited by The_ReBeL; 12/06/2009, 10:02.=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Volgens mij is die van "voetske" geleverd want ik ben gisteren eentje tegengekomen bij ons die afgeleverd was in Rotselaar. Glimlach op het gezicht van de bestuurder en passagier waren duidelijk.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk BerichtenBij Cegeac in Drogenbos is er deze nacht een witte RS gestolen, dit louter ter info.
ik zou eerder medelijden hebben met de eigenaar wie hem had besteld.. weeral 6 maand wachten.
@fantaflesdopke, idd kut van die lange levertermijnen, als ge nu ene besteld heb je hem pas in 2010...
Comment
-
Rustig aan daar, ik lach nergens mee, ik ben gewoon een opgewekt persoon. Kan trouwens even goed een showroommodel zijn geweest.
Ze hebben enkel een chassis als referentiepunt dus moést er iemand een witte tegenkomen en de uiteraard logische reflex hebben van naar de voorruit te kijken en het nummerke af te lezen, tis den deze:
WF0GXXGCDG9B47012
Groetjes !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk BerichtenRustig aan daar, ik lach nergens mee, ik ben gewoon een opgewekt persoon. Kan trouwens even goed een showroommodel zijn geweest.
Ze hebben enkel een chassis als referentiepunt dus moést er iemand een witte tegenkomen en de uiteraard logische reflex hebben van naar de voorruit te kijken en het nummerke af te lezen, tis den deze:
WF0GXXGCDG9B47012
Groetjes !
ik begrijp wel wat ge wilt zeggen, maar "" achter uw uitleg veranderd wel het beeld van uw mening..
no offense he..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk BerichtenWanneer wordt er hier nu eens een van die Focus RS'en voorgesteld in het 'mijn auto' gedeelte?
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
@ rs driver
Ik heb je wagen gisteren gespot op de parking van de Carrefour in Lier. Hij stond veilig ver van andere auto's geparkeerd
Ik zag er niemand bij staan, anders was ik even gestopt. Toen ik de Carrefour buiten kwam was je wagen al weg, jammer want had hem wel eens willen horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten@ rs driver
Ik heb je wagen gisteren gespot op de parking van de Carrefour in Lier. Hij stond veilig ver van andere auto's geparkeerd
Ik zag er niemand bij staan, anders was ik even gestopt. Toen ik de Carrefour buiten kwam was je wagen al weg, jammer want had hem wel eens willen horen.
Comment
-
Brede kar eh
Vet machien RS driver!!! kreeg de foto gisteren onmiddellijk op mijn gsm doorgestuurd van mijn broer
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenpakt hem nog 2 plaatsen ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk BerichtenBrede kar eh
Vet machien RS driver!!! kreeg de foto gisteren onmiddellijk op mijn gsm doorgestuurd van mijn broer
ik zou 3 plaatsen pakke met zo een kar jong
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenhaha
ik zou 3 plaatsen pakke met zo een kar jong
Tis en blijft een Ford he.
Zeker in de kleur van de gemiddelde transit.
Comment
Comment