Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Nederland = BPM

In Nederland kost hij 50000€ wat nog altijd minder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
      In Nederland kost hij 50000€ wat nog altijd minder is.
      Reken daar een optiepakket bij en je geraakt er wel hoor ...

Trouwens, de prijs zal wel in functie van de onmiddellijke beschikbaarheid bepaald zijn. Wie nu nog eentje bestelt loopt het risico te moeten wachten tot 2010! Daar heb je binnen een maand je wagen ... (alé, dat ene exemplaar toch)

Kvind het ook jammer dat Ford problemen heeft met de levering van bepaalde RS'en hoor, de witte die besteld is door mijn neef ging dienen als trouwwagen voor mij, en mijn ouders dan met de ST ... Maar aangezien het net zoals bij Werner 6 maanden duurt, komt de levering te laat en gebruik ik maar mijn eigen wagen.

(valt nog mee, zoals bij de amerikonders: something old, something new, something borrowed, something BLUE!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
        Kerel, ik werk bijna 8j voor die firma, wij vervoeren 240.000 voertuigen per jaar... De total-loss wagens kan ik op die 8j op één hand tellen hoor... En wat is total-loss? Wanneer de dakstijl of chassisbalk geraakt is.. Alle andere transportschade is perfect herstelbaar.
        Dit louter ter info natuurlijk.

Mvg,
        Hoe fout moet je bezig zijn om een dakstijl of chassisbalk te beschadigen bij transport. Dat de rest van 't transportschade kan hersteld worden mag je trots op zijn. Beter voorkomen dan genezen zeker? Maar jij maar de idioot uithangen de baas de kosten betalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Hoe fout moet je bezig zijn om een dakstijl of chassisbalk te beschadigen bij transport. Dat de rest van 't transportschade kan hersteld worden mag je trots op zijn. Beter voorkomen dan genezen zeker? Maar jij maar de idioot uithangen de baas de kosten betalen...
          Inderdaad wel een goeie referentie "al wat niet total-loss is kan gefixt worden dus is het niet erg ..."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Je doet precies alsof dit express gebeurd? Zoals Fille al vermeldde, een foutje kan altijd gebeuren... en dakstijl of chassisbalk is inderdaad de extreemste vorm.
            Met transportschade wordt over het algemeen bedoeld: onderkant bumper/voorspoiler, chauffeursdeur, velgrand..
            En hier bestaat de zogenaamde CMR-verzekering voor.

Mvg,
            Last edited by The_ReBeL; 12/06/2009, 10:01.
            =================
            2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Inderdaad wel een goeie referentie "al wat niet total-loss is kan gefixt worden dus is het niet erg ..."
              Toch wel, want zulke herstellingen veroorzaken ook interne kosten... Niet goed dus.

Mvg,
              Last edited by The_ReBeL; 12/06/2009, 10:02.
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Volgens mij is die van "voetske" geleverd want ik ben gisteren eentje tegengekomen bij ons die afgeleverd was in Rotselaar. Glimlach op het gezicht van de bestuurder en passagier waren duidelijk.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Bij Cegeac in Drogenbos is er deze nacht een witte RS gestolen, dit louter ter info.

Comment

• Ben ne groene in Aarschot tegengekomen. Schoon machien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                      Bij Cegeac in Drogenbos is er deze nacht een witte RS gestolen, dit louter ter info.
                      jij lacht hiermee?
                      ik zou eerder medelijden hebben met de eigenaar wie hem had besteld.. weeral 6 maand wachten.

@fantaflesdopke, idd kut van die lange levertermijnen, als ge nu ene besteld heb je hem pas in 2010...

Comment

• Rustig aan daar, ik lach nergens mee, ik ben gewoon een opgewekt persoon. Kan trouwens even goed een showroommodel zijn geweest.

Ze hebben enkel een chassis als referentiepunt dus moést er iemand een witte tegenkomen en de uiteraard logische reflex hebben van naar de voorruit te kijken en het nummerke af te lezen, tis den deze:
                        WF0GXXGCDG9B47012

Groetjes !

Comment

Rustig aan daar, ik lach nergens mee, ik ben gewoon een opgewekt persoon. Kan trouwens even goed een showroommodel zijn geweest.

Ze hebben enkel een chassis als referentiepunt dus moést er iemand een witte tegenkomen en de uiteraard logische reflex hebben van naar de voorruit te kijken en het nummerke af te lezen, tis den deze:
                          WF0GXXGCDG9B47012

Groetjes !

ik begrijp wel wat ge wilt zeggen, maar "" achter uw uitleg veranderd wel het beeld van uw mening..
                          no offense he..

Comment

• None taken

Wanneer wordt er hier nu eens een van die Focus RS'en voorgesteld in het 'mijn auto' gedeelte?

Comment

Wanneer wordt er hier nu eens een van die Focus RS'en voorgesteld in het 'mijn auto' gedeelte?
                              Dat vraag ik mij ook af...

Mvg,
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• ja, die wagens verdienen het om een apart topic te krijgen, allez mannen, be creative

Comment

• @ rs driver

Ik heb je wagen gisteren gespot op de parking van de Carrefour in Lier. Hij stond veilig ver van andere auto's geparkeerd

Ik zag er niemand bij staan, anders was ik even gestopt. Toen ik de Carrefour buiten kwam was je wagen al weg, jammer want had hem wel eens willen horen.

2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                  2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                  2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                    @ rs driver

Ik heb je wagen gisteren gespot op de parking van de Carrefour in Lier. Hij stond veilig ver van andere auto's geparkeerd

Ik zag er niemand bij staan, anders was ik even gestopt. Toen ik de Carrefour buiten kwam was je wagen al weg, jammer want had hem wel eens willen horen.

pakt hem nog 2 plaatsen ook

Comment

• Brede kar eh
                                      Vet machien RS driver!!! kreeg de foto gisteren onmiddellijk op mijn gsm doorgestuurd van mijn broer

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                      pakt hem nog 2 plaatsen ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                        Brede kar eh
                                        Vet machien RS driver!!! kreeg de foto gisteren onmiddellijk op mijn gsm doorgestuurd van mijn broer
                                        haha
                                        ik zou 3 plaatsen pakke met zo een kar jong

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                          haha
                                          ik zou 3 plaatsen pakke met zo een kar jong
                                          Waarom dat nou weer?

Tis en blijft een Ford he.
                                          Zeker in de kleur van de gemiddelde transit.

Comment

Working...
                                          X