Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Idd, ik begin hem ook meer en meer te smaken.

In het begin, met de persfoto's, was het van 'ik had er toch meer van verwacht'. Maar nu begin ik hem toch mooi te vinden, op enkele details na.

Wat me wel opvalt is dat ik hem op sommige foto's lelijk vind, op andere dan weer niet. Afwachten tot ik hem eens IRL zie...
    Ik denk er hetzelfde over. Op sommige fotos vindk hem echt knap. Aan sommige zaken (achterlichten bijvoorbeeld) moet ik toch erg wennen en blijven me voorlopig storen.
    Rijden die karren eigenlijk al rond op onze vlaamse wegen?

Comment

• De achterkant blijft toch maar flauw vind ik.

PS van die Alpina ziet er daarentegen niet slecht uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        21" te klein?

3 jaar geleden was 18" giant!
        3 jaar geleden was er ook de E65 en 18" voor de e65 is zeker niet giant...

BMW levert optioneel af fabriek 20" wielen. Alpina heeft 21" voor de E65. Aangezien de F01 nog groter is geworden vermoed ik dat Alpina naar 22" zal gaan... Ik ben allesizns benieuwd. De 21'ers voor de huidige E65 vind ik alleszins onwaarschijnlijk knap. Net hetzelfde als 20" die pas in een later stadium voor de E60 gekomen zijn.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BMW levert zelfs voor de E65 zelf ook al 21" velgen. Weliswaar als accessoire, maar toch. Twee stijlen zelfs, de Radialspaak 32 (schiet me ni af als 't nummerke ni juist is) en die lelijke cheape 5-spakers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            De achterkant blijft toch maar flauw vind ik.

PS van die Alpina ziet er daarentegen niet slecht uit!
            Met 4 uitlaten wordt dat toch al helemaal iets anders vind ik.

Dan passen die grote achterlichten zelfs.

Comment

• Velgen die als accessoire voor de nieuwe 7 kunnen besteld worden.

21"

Verkrijgbaar in 17", 18", 19", 20" en 21"

21"
              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                het zou mooi zijn moest Alpina de niertjes verkleinen vooraan.

En een slijpschijf zetten in de achterkant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  21"

21"
                  'k Zou effe twijfelen, maar doe me toch maar de eerste, 21". Daaaamn.

Comment

• Vanaf welke leeftijd vinden jullie dat je een BMW 7 kan kopen? Ik bedoel dus vanaf welke leeftijd je past in zo'n wagen.
                    Mijn vrouw zou wel eentje willen, maar ik vind mezelf daar nog wat te jong voor. Wat denken jullie?
                    OO 00 OO

Comment

• 'k Vind dat niet verkeerd vanaf goed halverwege de 30, gesteld dat je 'n nieuwe haalt (geen afgeragd derdehands krel bouwjaar vorig decennium) en je 'm goed sportief én individueel aankleedt.

Comment

Vanaf welke leeftijd vinden jullie dat je een BMW 7 kan kopen? Ik bedoel dus vanaf welke leeftijd je past in zo'n wagen.
                        Mijn vrouw zou wel eentje willen, maar ik vind mezelf daar nog wat te jong voor. Wat denken jullie?
                        Wtf?
                        Koop toch gewoon een auto die je wil(kan betalen ook natuurlijk), je gaat als autofan toch niet kijken naar andere mensen die denken dat je oud en versleten moet zijn voor zo'n auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          Wtf?
                          Koop toch gewoon een auto die je wil(kan betalen ook natuurlijk), je gaat als autofan toch niet kijken naar andere mensen die denken dat je oud en versleten moet zijn voor zo'n auto?
                          True. En toch speelt 't soms hard mee hoe je auto wordt opgevat door de goegemeente, zeker als je die auto continu voor je werk gebruikt. Ik kan 't me b.v. niet veroorloven om in een Z4 rond te rijden, want "da's ne sportkar", zelfs al zou het eentje zijn van 4 jaar oud die maar de helft kost van m'n BMW '1 waarmee 'k nu rijd. Vreemd, maar 't is zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            True. En toch speelt 't soms hard mee hoe je auto wordt opgevat door de goegemeente, zeker als je die auto continu voor je werk gebruikt. Ik kan 't me b.v. niet veroorloven om in een Z4 rond te rijden, want "da's ne sportkar", zelfs al zou het eentje zijn van 4 jaar oud die maar de helft kost van m'n BMW '1 waarmee 'k nu rijd. Vreemd, maar 't is zo.

Het is met elke auto iets...

Comment

'k Zou effe twijfelen, maar doe me toch maar de eerste, 21". Daaaamn.
                              Idd., zeer knap!

Hier het totaal plaatje ervan.

Comment

En toch speelt 't soms hard mee hoe je auto wordt opgevat door de goegemeente, zeker als je die auto continu voor je werk gebruikt.
                                Wat dat betreft kan ik gerust een BMW 7 kopen.
                                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Idd., zeer knap!

Oesje, nee, 'k vind 't te groot.

Maatje 20" dan voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                    Idd., zeer knap!

Onwaarschijnlijk knap.

Ik zou wel voor een zilvergrijze kiezen met zwart leder. Ik weet dat het sober is, maar het is wel zeer gemakkelijk te onderhouden. In combinatie met 21" wielen zal dat toch zeer knap zijn.

Wel vind ik dat de wagen op de foto wat verlaagd moet worden.
                                    OO 00 OO

Comment

Wat dat betreft kan ik gerust een BMW 7 kopen.
                                      Motorisatie in gedachten?

Comment

Oesje, nee, 'k vind 't te groot.

Maatje 20" dan voor mij.
                                        Miischien heb je wel gelijk. Ze zijn dan ook in 20" te verkrijgen hé.
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Motorisatie in gedachten?
                                          Zonder enige twijfel de 735d...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X