Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Mercedes S400 Hybrid moet rond de €90k kosten, dus mij lijkt het dat de 7 Hybrid ook in die prijsklasse zal vertoeven.

Comment

• En nog eentje met M-sportpakket...

Ik blijf dus twijfelen...

Bijgevoegde Bestanden
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• trekt waarlijks op geen kl*ten

Comment

• ik vind hem niet mooi
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Zaterdag nog eens met een 730d gereden. Blijft toch echt een mooie, zalig rijdende slee. Voelt ook niet echt groot aan, toch niet zo groot als ie is. Klinkt niet gelijk een diesel, maar blijft echt trekken in de toeren. Vanuit stilstand een leuke drift mee te doen, maar voor de rest niet van zijn koers te brengen, die trein.

Niets anders dan lof over deze kar! Nu wil ik toch ook wel eens met een 740d rijden eigenlijk. Heb de zaterdag juist ervoor ook met een 635d gereden, maar euh... dat is nog een anders dinges!! Wat een duw, en het blijft gewoon gaan. Als het verschil 730 <---> 740d hetzelfde is, vind ik het ergens het geld wel dik waard eigenlijk

Erna ook nog een 750i gereden --> Was eigenlijk niet gewoon. Houdt zonder veel moeite een M3 E92 bij... Gewoon te zot voor woorden. Je moet het zelf rijden om het te weten te komen. Zoveel power dat met zo weinig moeite vrijkomt! Gewoon een bom... Heb wel de 4 ruiten en het schuifdak opengezet om het geluid wat op te vangen.
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• @ BMWMB:

Ik kan u helaas geen advies geven (mag u niet beïnvloeden, het zijn uiteindelijk uw centjes, toch...? ). Volg gewoon uw goesting, hé. Alvast succes...!

PS. Mocht je blijven twijfelen is er maar één oplossing en dat is " TOSSEN ". Bv: Munt = 730d - - Kruis = 730d inclusief M-Sportpakket.
                Last edited by ; 28/09/2009, 23:02.

Comment

• Bwijk @ M-pakket.

Comment

• M-pakket past er inderdaad langs geen kanten op. Weglaten imo, kruis liever nog wat extra opties aan

Comment

• Idd, geen M pakket nemen, dan zou ik idd enkele andere opties aankruisen....

Comment

• Echt lelijk met dat M-pack ...
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Echt wel, 't is precies of ze er een forumlid op hebben losgelaten.
                          Ik ga niet zeggen wie, want dan steekt hij me in brant!

Comment

• Fantastisch knap, zo'n M-pakket .

Comment

• Velgen van het sportpakket passen totaal niet bij dit model en dat chroom, wie heeft dat bedacht?
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                Erna ook nog een 750i gereden --> Was eigenlijk niet gewoon. Houdt zonder veel moeite een M3 E92 bij... Gewoon te zot voor woorden. Je moet het zelf rijden om het te weten te komen. Zoveel power dat met zo weinig moeite vrijkomt! Gewoon een bom... Heb wel de 4 ruiten en het schuifdak opengezet om het geluid wat op te vangen.
                                Ik kan je volledig volgen. Zaterdag een 750Li op bezoek gehad: niet normaal.
                                De lengte is fenomenaal, het interieur veel te zalig en gewoon perfect in mijn ogen.

2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Weet iemand of je de 7 ook met neerklapbare achterbank kan bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                                    Weet iemand of je de 7 ook met neerklapbare achterbank kan bestellen?
                                    Dat kan helaas niet bij mijn weten...
                                    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk Berichten
                                      Weet iemand of je de 7 ook met neerklapbare achterbank kan bestellen?
                                      Bij de vorige 7-series was dat alleszins niet mogelijk omdat de brandstoftank daar zat.

Comment

• Ik kan me ferm vergissen, maar een neerklapbare achterbank is nog bij geen enkele '7 optioneel verkrijgbaar geweest. Niet bij de E23, niet bij de E32, niet bij de E38 en niet bij de E65ev.

Comment

• [quote=gTa] Ik kan me ferm vergissen, maar een neerklapbare achterbank is nog bij geen enkele '7 optioneel verkrijgbaar geweest. Niet bij de E23, niet bij de E32, niet bij de E38 en niet bij de E65ev.

Correct gTa, kan uw argumentatie alleen maar beamen.

Comment

Working...
                                          X