De Mercedes S400 Hybrid moet rond de €90k kosten, dus mij lijkt het dat de 7 Hybrid ook in die prijsklasse zal vertoeven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
En nog eentje met M-sportpakket...
Ik blijf dus twijfelen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Bijgevoegde BestandenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Zaterdag nog eens met een 730d gereden. Blijft toch echt een mooie, zalig rijdende slee. Voelt ook niet echt groot aan, toch niet zo groot als ie is. Klinkt niet gelijk een diesel, maar blijft echt trekken in de toeren. Vanuit stilstand een leuke drift mee te doen, maar voor de rest niet van zijn koers te brengen, die trein.
Niets anders dan lof over deze kar! Nu wil ik toch ook wel eens met een 740d rijden eigenlijk. Heb de zaterdag juist ervoor ook met een 635d gereden, maar euh... dat is nog een anders dinges!! Wat een duw, en het blijft gewoon gaan. Als het verschil 730 <---> 740d hetzelfde is, vind ik het ergens het geld wel dik waard eigenlijk
Erna ook nog een 750i gereden--> Was eigenlijk niet gewoon. Houdt zonder veel moeite een M3 E92 bij... Gewoon te zot voor woorden. Je moet het zelf rijden om het te weten te komen. Zoveel power dat met zo weinig moeite vrijkomt! Gewoon een bom... Heb wel de 4 ruiten en het schuifdak opengezet om het geluid wat op te vangen.
Comment
-
@ BMWMB:
Ik kan u helaas geen advies geven (mag u niet beïnvloeden, het zijn uiteindelijk uw centjes, toch...?). Volg gewoon uw goesting, hé. Alvast succes...!
PS. Mocht je blijven twijfelen is er maar één oplossing en dat is " TOSSEN ". Bv: Munt = 730d - - Kruis = 730d inclusief M-Sportpakket.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenErna ook nog een 750i gereden--> Was eigenlijk niet gewoon. Houdt zonder veel moeite een M3 E92 bij... Gewoon te zot voor woorden. Je moet het zelf rijden om het te weten te komen. Zoveel power dat met zo weinig moeite vrijkomt! Gewoon een bom... Heb wel de 4 ruiten en het schuifdak opengezet om het geluid wat op te vangen.
De lengte is fenomenaal, het interieur veel te zalig en gewoon perfect in mijn ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk BerichtenWeet iemand of je de 7 ook met neerklapbare achterbank kan bestellen?Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E61 Bekijk BerichtenWeet iemand of je de 7 ook met neerklapbare achterbank kan bestellen?
Comment
Comment