Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was afgelopen zaterdag bij de dealer had namelijk voor mijn vaders verjaardag een ritje in een bmw z4m coupe geregeld voor een weekend.
ik vroeg toen meteen hoeveel 7 series er waren verkocht en hij melde dat hij bij de tentoonstelling 5 had verkocht het verbaasde mij dat het allemaal benzines waren 3 Bmw 750i en 2 Bmw 740i geen enkele diesel dus.
Vandaag mijn eerste zien rijden. Het fileleed werd even verzacht. PRACHTIG! Die wagen heeft een paar sprongen voorwaarts gemaakt qua looks!!! Lekkerder als de A8, die tot voor kort mijn favoriet was in die klasse.
Zaterdag gaan we ook eens proefrijden ... ben benieuwd
Idem! Brugge jullie?
Ik vind 'm superknap. 'Ie is niet perfect, van mij b.v. mochten de niertjes vooraan een tik kleiner, maar het moét niet want IRL klopt 't, vind ik. En voor de rest vind ik 'm zeer knap.
Voor mij is het met ruime voorsprong de meest dynamisch ogende auto van z'n klasse (de "speciallekes" zoals de Quattroporte terzijde gelaten, 'k heb het dus over de drie Duitsers, de Japanner en de Brit), straalt hopen karakter uit, en binnenin is het helemaal feest. Miljaar wat een verademing vergeleken met het interieur van de vorige (dat ik nu plots, sinds de nieuwe er is, enorm lelijk vind meteen). Superknap. Gaat 'n succes worden, vermoed ik.
Ik heb er zelf nog niet mee gereden, maar ik hoor wel dat de testberichten niet zouden liegen, en dat 'ie dus z'n concurrenten op een hoopje rijdt : even comfortabel als de S, en als het moet communicatiever en snediger dan een A8/XJ. Korrel zout, uiteraard, tot ik 'm zelf 'es kan testen.
Ik vind 'm superknap. 'Ie is niet perfect, van mij b.v. mochten de niertjes vooraan een tik kleiner, maar het moét niet want IRL klopt 't, vind ik. En voor de rest vind ik 'm zeer knap.
Voor mij is het met ruime voorsprong de meest dynamisch ogende auto van z'n klasse (de "speciallekes" zoals de Quattroporte terzijde gelaten, 'k heb het dus over de drie Duitsers, de Japanner en de Brit), straalt hopen karakter uit, en binnenin is het helemaal feest. Miljaar wat een verademing vergeleken met het interieur van de vorige (dat ik nu plots, sinds de nieuwe er is, enorm lelijk vind meteen). Superknap. Gaat 'n succes worden, vermoed ik.
Ik heb er zelf nog niet mee gereden, maar ik hoor wel dat de testberichten niet zouden liegen, en dat 'ie dus z'n concurrenten op een hoopje rijdt : even comfortabel als de S, en als het moet communicatiever en snediger dan een A8/XJ. Korrel zout, uiteraard, tot ik 'm zelf 'es kan testen.
Volledig hetzelfde gevoel hier-o
Testrit is geannuleerd wegens tijdgebrek ... opnieuw ingepland binnen 2 weken
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Sms van Carlito donderdagavond, nadat hij er even mee gereden had. (ervoor vond hij dat 'een lelijke kutbak')
"Rijdt zeer goed, maar de 730d motor valt tegen tov onderstel. Sturen enzo goed, comfort gelijk ongeveer aan S, sportstand is leuk, maar op zich niets voor zo een kar. Vind hem knapper dan basis S, waar AMG-pack een must is."
Toch al twee mensen die van gedacht veranderd zijn.
Binnenkort ook eens een testweekendje met een 730d laten boeken door mijn vader denk ik. Hij is redelijk geïnteresseerd om er op termijn ook een te kopen. Anders wordt het de nieuwe 535d denk ik.
Vandaag er bij de dealer eens in de wagen gezeten en goed bekeken.
Interieur is Echt een mooi interieur, alleen vond ik dat de draaiknoppen voor koude/warme lucht vreemd klinken.
Exterieur is nog niet mijn ding. Front is beduidend lager dan de achterkant (zeker in profiel bekijken). De achterzijde is zo stoer geblokt, terwijl ze getracht de voorkant wat spitser, sportiever te krijgen. Rare combinatie IMO.
De nieren zijn huge, vraagt gewenning denk ik (zeker als dat nog op andere modellen volgt zal dat wel wennen)
Het was een 730d (basisprijs was een 68.000 geloof ik, eindprijs 101.000€)
@ BMWMB : Zo ziet ons dashboard er dus uit, is leder, mooi gestikt....
en toch hebben we niet de optie lederendashboard genomen, wat toch op de optielijst staat als ik me niet vergis...
Comment