Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik die foto's van G-Power zie, is het toch wel een indrukwekkende wagen.
    De wagen heeft dus duidelijke grote velgen nodig.
    Ik kijk er naar uit 1 IRL te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Als ik die foto's van G-Power zie, is het toch wel een indrukwekkende wagen.
      De wagen heeft dus duidelijke grote velgen nodig.
      Ik kijk er naar uit 1 IRL te zien.

op foto's vond ik hem eigenlijk niet zo speciaal de nieuwe 7 , maar ik heb hem nu in real-life gezien en het is een schitterende limo in mijn ogen
      zeer indrukwekkend ja

Comment

• Ik zou het toch niet aandurven dergelijk technologie kanon kopen vanaf het eerste modeljaar.

Als ik zie hoe sommige 7 reeksen & 5 reeksen van 2004 af te rekenen kregen met problemen

Comment

• Ik verwacht niet meer de problemen die er geweest zijn bij de eerste generatie iDrive in de BMW 7. Bij de 5 waren er al veel minder problemen. De problemen bij de 5 waren er omdat navigatie Professional en bluetooth niet af fabriek te verkrijgen waren. Je kon ze wel bestellen, maar kreeg de wagen geleverd met navi Business en zonder bluetooth. Pas half 2004, een jaar na de voorstelling, konden deze onderdelen nageplaatst worden. Het navigatie heeft steeds goed gewerkt bij ons, enkel de bleutooth heeft voor wat problemen gezorgd. Ondertussen zijn deze onderdelen vanaf dag 1 af fabriek te verkrijgen...

Met de ervaring die ze nu hebben verwacht ik eigenlijk nog weinig problemen...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gisteren in FleetTV hebben ze de nieuwe 7 ook voorgesteld, ik ben razend benieuwd om er een IRL te zien. Het zag er wel veelbelovend uit moet ik zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Ik zou het toch niet aandurven dergelijk technologie kanon kopen vanaf het eerste modeljaar.

Als ik zie hoe sommige 7 reeksen & 5 reeksen van 2004 af te rekenen kregen met problemen
              Dat is tegenwoordig zo met bijna elke nieuwe auto met iets of wat technologie aan boord. Ik zou zeker wachten tot half 2009 of 2010.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Miljaar, G Power, 't is een gigantisch zalige bak. Congrats!

Idd! Kleur en velgen!

Heerlijke klasse bak. Toch zo BMW, toch nieuw en subliem in het echt.

Comment

• Ze hadden bij de buren een testwagen, zeker niet mis met deze velgen...

Comment

• Die foto's van G-Kracht hebben me eigenlijk ook al half weten te overtuigen, hoewel ik 'm nog steeds niet irl gezien heb.
                    Ik denk wel dat ik zelf voor een chroom raamomlijsting zou gaan.

Comment

• Allemaal diesels, nergens een benzine?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                        Die foto's van G-Kracht hebben me eigenlijk ook al half weten te overtuigen, hoewel ik 'm nog steeds niet irl gezien heb.
                        Ik denk wel dat ik zelf voor een chroom raamomlijsting zou gaan.
                        Idem hier.

De chroom raamomlijsting geeft net dat tikkeltje extra imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          Allemaal diesels, nergens een benzine?
                          Moet ons dat verwonderen? Niet iedereen ziet te wachten op een 740i of 750I die bovendien met opties erbij ruim boven €100.000 komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                            Ze hadden bij de buren een testwagen, zeker niet mis met deze velgen...

zeer knappe velgen zelfs

Comment

• deze zijn ook zeer knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                Ze hadden bij de buren een testwagen, zeker niet mis met deze velgen...

Echt een knappe bak!

Is dat de verlengde versie of die echt gewoon zo lang?

Comment

• Gpower : PRACHTIGE wagen !!!

Comment

• Vandaag ook 'n kort trotje gedaan ermee. Stom dat 't net was beginnen regenen. Rijdt zalig. Bulkt niet van de power, maar gaat verdorie goed vooruit. Ik had een beetje het gevoel dat ik ook in de XF 2.7D had : motor laat het chassis niet tot z'n recht komen, die koets kan verdorie een pak meer aan. 'k Vind 'm gigantisch knap binnenin, en langs buiten ziet 'ie er (op 20" of 21") weldegelijk om van te snoepen uit. Wat een dynamisch ogende, karaktervolle ketel, dayumn. En 'ie rijdt ook zeer goed, al heb ik no way kunnen testen zoals ik wou. Niet veel hoger dan 200 gegaan, nauwelijks een bochtje kunnen nemen aan een snelheid waarvan de banden beginnen zweten, en helemaal de kans niet gehad om zwaar te provoceren. Comfort is in ieder geval in combinatie met 20" zeer goed, 'ie klappert niet zoals een E65 op 20" kan doen. Stuurprecisie is goed, versnellingsbak feilloos. Meer durf ik niet zeggen.

Hopelijk soon 'es een deftige test op een verlaten industrieterrein.

Comment

• geen last gehad van trillingen in het stuur?
                                      Wel de onze heeft dat dus vrij erg, en vooral op een slecht wegdek... !
                                      en dat is echt niet normaal... precies of er iets mis is met, banden?, velgen? iets dat raakt ofzo bij de stuurkolom ofzo ? Onze pa is er in iedergeval erg mee verveeld,
                                      en morgen gaat de auto als dus terug naar de garage
                                      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Nope, niks gevoeld. Reed echt goed.

Lijkt me dat de wielen bij jullie niet goed zijn uitgelijnd, ofzo. Ofwel hebben ze een vijs vergeten vastzetten ergens in de stuurkolom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                          geen last gehad van trillingen in het stuur?
                                          Wel de onze heeft dat dus vrij erg, en vooral op een slecht wegdek... !
                                          en dat is echt niet normaal... precies of er iets mis is met, banden?, velgen? iets dat raakt ofzo bij de stuurkolom ofzo ? Onze pa is er in iedergeval erg mee verveeld,
                                          en morgen gaat de auto als dus terug naar de garage
                                          Transportblokken tussen de veren vergeten uit te halen? Verklaart ineens waarom die kar zo hoog op zen poten staat

Comment

Working...
                                          X