Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Nice, die kruisspaakvelgen in 21" kan je ook in 't titaniumkleur krijgen.

Die laatste op een kar in ongeveer dezelfde kleur, hoogglans Shadow Line en binnenin veel roodbruin leder. Lijkt me nog best cool.

Graag! Begin hem meer en meer te smaken...

Comment

• Zwart lederen interieur met deze houten sierlijsten...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Hier nog een foto vanuit het camouflage-tijdperk. Op deze foto zie je dat 20" perfect is voor deze 7. Het is wel een witte, maar het geeft toch al een idee dat een zilveren met chromé raamomlijsting en een grote velg perfect zijn voor deze auto. In principe is het hetzelfde concept als de 5 waarmee ik nu rijd.

Wat een knappe velg... Ik blijf ze knap vinden.

Comment

• Ofwel een zilveren met hoogglans shadowline en 21" Alpina Classics...
          OO 00 OO

Comment

Ofwel een zilveren met hoogglans shadowline en 21" Alpina Classics...
            Now we're talking. En waarom Alpina's? Neem gewoon de 21" kruisspaken dan van BMW zelf, verschilt er niet zo héél hard van.

Dat je zwart interieur kiest voor je kids, kan ik nog een beetje begrijpen. Voor de rest vind ik 't verschrikkelijk triest. Gekleurd leder, waarin je de nerfjes ziet, kan zo'n ongelofelijk edele tint aan 'n auto-interieur geven.

Comment

Ofwel een zilveren met hoogglans shadowline en 21" Alpina Classics...
              Ik zou hem niet mooi vinden met Alpina's!

Comment

Now we're talking. En waarom Alpina's? Neem gewoon de 21" kruisspaken dan van BMW zelf, verschilt er niet zo héél hard van.

Dat je zwart interieur kiest voor je kids, kan ik nog een beetje begrijpen. Voor de rest vind ik 't verschrikkelijk triest. Gekleurd leder, waarin je de nerfjes ziet, kan zo'n ongelofelijk edele tint aan 'n auto-interieur geven.
                Is dit beter dan?

OO 00 OO

Comment

Is dit beter dan?

Neen, niet voor mij

Comment

Zwart lederen interieur met deze houten sierlijsten...

Deze vind ik dan beter/goed staan op een grijze buitenkleur!

Volledig geborsteld alu kan hier ook mooi zijn(maar dan zou ik wel voor die 21" velgen gaan zenne ) + shadowline + zwart hemeldak

Comment

Vanaf welke leeftijd vinden jullie dat je een BMW 7 kan kopen? Ik bedoel dus vanaf welke leeftijd je past in zo'n wagen.
                      Mijn vrouw zou wel eentje willen, maar ik vind mezelf daar nog wat te jong voor. Wat denken jullie?
                      jij, te jong?

naaaaaah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                        jij, te jong?

naaaaaah

Oooh

Jij krijgt hier seffes een ban

Comment

• Aangezien ik nog geen vals gebit heb is een 'patshke' verplicht in een Mercedes...

Ik ga mij ook zo'n 'patshke' aanschaffen om open te rijden met de M3...
                          OO 00 OO

Comment

Is dit beter dan?

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Neen, niet voor mij
                            Voor mij ook niet, al ligt 't me wel iétsje meer. Maar 't is nog niet je dat.

Ik zou sowieso toch voor iets zeer donkers gaan (zwart metallic, donkerblauw metallic), in combinatie met hoogglans Chrome Line (ja, met glanzende dakzuilbekledingen en spiegelvoet dus, desnoods patchwork via de dealer, i don't care ... of is 't standaard zo?), voldoende grote wielen, en binnenin bicolor lichtbeige/zwart (zwart stuur en bovenkant dashboard) met interieurlijsten die je niet echt klassiek kan noemen (hoogglanszwart, of antraciet ingeverfd hout maar dan wel met noten, en niet gelijnd zoals op bovenstaande foto).

Goestingskes.

Comment

Vanaf welke leeftijd vinden jullie dat je een BMW 7 kan kopen? Ik bedoel dus vanaf welke leeftijd je past in zo'n wagen.
                              Mijn vrouw zou wel eentje willen, maar ik vind mezelf daar nog wat te jong voor. Wat denken jullie?
                              Je hebt de juiste leeftijd om er eentje te kopen als je de leeftijd hebt dat je er eentje wil. Al is dat 22j.

Ik reed op m'n 26 met een wagen waar 95% oude pees mee reden, ik trok me dat geen zak aan, ik heb er tenminste plezier aan gehad.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

ik vin men eigen zelfs dervoor ni te jong...

Zeg gwn Fuck Off tege de goegemeente en koopt u z kar (in alpina of m trim)

Comment

• Zolang ge er wat aandacht aan besteedt (de juiste velgen enzo), past iedereen daar in. Ga alleen geen Li kopen als je geen chauffeur hebt .

Comment

• zijn de velgen nu iedere generatie weer aan het vergroten? Bij de vorige was dat toch vooral 19" of ben ik verkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      zijn de velgen nu iedere generatie weer aan het vergroten? Bij de vorige was dat toch vooral 19" of ben ik verkeerd?
                                      Ik dacht 20".

Comment

• @BMWMB: als jij niet in een BMW 7 past, dan past niemand in een BMW 7

Comment

Van waar 'ie zegt.

Maar wat 'ie zegt over het vervangen van de BMW-logo's door Alpina-logo's is verkeerd (tenzij op het stuur, en dan nog niet altijd). Alpina maakt zelfs geen logo's voor de buitenzijde van de auto die kunnen dienen om de BMW-logo's te vervangen, zelfs als je erom vraagt leveren ze dat niet.
                                          Op National Geographic zeiden ze laatst dat het BMW-logo niet gebaseerd is op de propellor, maar op de vlag van Beieren. Dus dan zou de journalist nog een fout geschreven hebben. Of dat waar is van de oorsprong van het logo, dat blijft voor mij een raadsel.

Comment

Working...
                                          X