Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHier nog een foto vanuit het camouflage-tijdperk. Op deze foto zie je dat 20" perfect is voor deze 7. Het is wel een witte, maar het geeft toch al een idee dat een zilveren met chromé raamomlijsting en een grote velg perfect zijn voor deze auto. In principe is het hetzelfde concept als de 5 waarmee ik nu rijd.
Ik blijf ze knap vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOfwel een zilveren met hoogglans shadowline en 21" Alpina Classics...
Dat je zwart interieur kiest voor je kids, kan ik nog een beetje begrijpen. Voor de rest vind ik 't verschrikkelijk triest.Gekleurd leder, waarin je de nerfjes ziet, kan zo'n ongelofelijk edele tint aan 'n auto-interieur geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOfwel een zilveren met hoogglans shadowline en 21" Alpina Classics...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNow we're talking. En waarom Alpina's? Neem gewoon de 21" kruisspaken dan van BMW zelf, verschilt er niet zo héél hard van.
Dat je zwart interieur kiest voor je kids, kan ik nog een beetje begrijpen. Voor de rest vind ik 't verschrikkelijk triest.Gekleurd leder, waarin je de nerfjes ziet, kan zo'n ongelofelijk edele tint aan 'n auto-interieur geven.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZwart lederen interieur met deze houten sierlijsten...
Volledig geborsteld alu kan hier ook mooi zijn(maar dan zou ik wel voor die 21" velgen gaan zenne) + shadowline + zwart hemeldak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVanaf welke leeftijd vinden jullie dat je een BMW 7 kan kopen? Ik bedoel dus vanaf welke leeftijd je past in zo'n wagen.
Mijn vrouw zou wel eentje willen, maar ik vind mezelf daar nog wat te jong voor. Wat denken jullie?
naaaaaah
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenjij, te jong?
naaaaaah
Jij krijgt hier seffes een ban
Comment
-
Aangezien ik nog geen vals gebit heb is een 'patshke' verplicht in een Mercedes...
Ik ga mij ook zo'n 'patshke' aanschaffen om open te rijden met de M3...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIs dit beter dan?
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenNeen, niet voor mij
Ik zou sowieso toch voor iets zeer donkers gaan (zwart metallic, donkerblauw metallic), in combinatie met hoogglans Chrome Line (ja, met glanzende dakzuilbekledingen en spiegelvoet dus, desnoods patchwork via de dealer, i don't care ... of is 't standaard zo?), voldoende grote wielen, en binnenin bicolor lichtbeige/zwart (zwart stuur en bovenkant dashboard) met interieurlijsten die je niet echt klassiek kan noemen (hoogglanszwart, of antraciet ingeverfd hout maar dan wel met noten, en niet gelijnd zoals op bovenstaande foto).
Goestingskes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVanaf welke leeftijd vinden jullie dat je een BMW 7 kan kopen? Ik bedoel dus vanaf welke leeftijd je past in zo'n wagen.
Mijn vrouw zou wel eentje willen, maar ik vind mezelf daar nog wat te jong voor. Wat denken jullie?
Ik reed op m'n 26 met een wagen waar 95% oude pees mee reden, ik trok me dat geen zak aan, ik heb er tenminste plezier aan gehad.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Mijn vrouw zou wel eentje willen, maar ik vind mezelf daar nog wat te jong voor. Wat denken jullie?ik vin men eigen zelfs dervoor ni te jong...
Zeg gwn Fuck Off tege de goegemeente en koopt u z kar(in alpina of m trim)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenzijn de velgen nu iedere generatie weer aan het vergroten? Bij de vorige was dat toch vooral 19" of ben ik verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVan waar 'ie zegt.
Maar wat 'ie zegt over het vervangen van de BMW-logo's door Alpina-logo's is verkeerd (tenzij op het stuur, en dan nog niet altijd). Alpina maakt zelfs geen logo's voor de buitenzijde van de auto die kunnen dienen om de BMW-logo's te vervangen, zelfs als je erom vraagt leveren ze dat niet.
Comment
Comment