Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ge hebt mijn zegen.

Op een zilveren met zwart binnenin, zeker met 21" schoeisel, eis ik dan wel dat je écht de sportieve toer op gaat en hoogglans Shadow-Line neemt.

Deal?

Ik mail het effe door naar je echtgenote, haar smaak en de mijne (uitgezonderd wat partnerkeuze betreft ) komen goed overeen en gij ligt toch behoorlijk hard onder de sloef, dus dat komt goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Zonder enige twijfel de 735d...
      6cilinder in zo'n grote auto, ik denk dat je zoiets gaat beklagen.

Alé das mijn mening, een 16-jarige die een A8 3.0TDI serieus underpowered vind.

Comment

• Wacht tot je 't allemaal zelf bijeen moet verdienen, ge gaat nog 'es hard in uw haar krabben dan.

Een 300 pk sterke motor in een 2,3 ton zware auto gaat méér dan behoorlijk vooruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ge hebt mijn zegen.

Op een zilveren met zwart binnenin, zeker met 21" schoeisel, eis ik dan wel dat je écht de sportieve toer op gaat en hoogglans Shadow-Line neemt.

Deal?

Ik mail het effe door naar je echtgenote, haar smaak en de mijne (uitgezonderd wat partnerkeuze betreft ) komen goed overeen en gij ligt toch behoorlijk hard onder de sloef, dus dat komt goed.
          Onnozel manneke...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Wacht tot je 't allemaal zelf bijeen moet verdienen, ge gaat nog 'es hard in uw haar krabben dan.

Een 300 pk sterke motor in een 2,3 ton zware auto gaat méér dan behoorlijk vooruit.
            Dat denk ik.

Hoewel we nu een M3 hebben blijf ik nog steeds onder de indruk van de prestaties van onze 530d. Ik denk niet dat een 735d trager zal zijn.
            OO 00 OO

Comment

• Gene schrik.

Een 735d underpowered noemen is écht wel bij de haren getrokken.

En antwoord nou 'es serieus op m'n hoogglansschaduwlijn-eis!

Comment

Wacht tot je 't allemaal zelf bijeen moet verdienen, ge gaat nog 'es hard in uw haar krabben dan.

Ja ik weet dat het hard werken is.
                Maar als iemand hier op een ferrari kan kritiseren, mag ik dat toch ook op een 7

Het ergste aan zo'n auto vind ik, is het verlies na de aankoop van een nieuwe. Voor onze A8 hebben wij nog 37500 gekregen na 3jaar, voor een auto waar niks aan scheelde (en niet zoveel KM's had) met nieuwprijs van tegen de 80.000.

Comment

En antwoord nou 'es serieus op m'n hoogglansschaduwlijn-eis!
                  Ik wil chrome...
                  OO 00 OO

Comment

• Tuurlijk mag je je mening geven, 'k ben daar een groot voorstander van!

En ja, zo'n karren zijn economisch gezien een slechte zet, als je ze nieuw moet/wil hebben. Veel mensen weten dit, ik heb al twee HJW-bestellingen geplaatst voor de nieuwe '7, nochtans voor mensen die er zeer warmpjes inzitten maar die beseffen dat 20k in je zak kunnen steken omdat je auto dan eerst 6 maand en max. 6.000 km wordt gereden door een ander, een zeer goeie deal is.

Ik koop zelf ook niet nieuw. 'k Zou dat maar doen bij 'n zeer emotionele kar, zoals een specialere Porsche (GT3 of GT2) of nog exotischer materieel. Al de rest nieuw kopen (zelfs 'n M3 of een 'gewone' 911) vind ik je reinste verspilling. Maar elk heeft daar z'n eigen mening over.

Comment

Ik wil chrome...
                      Helemaal akkoord als je een tint neemt die minstens even donker is als dat muizengrijs dat je op je 335i had. Ga nou toch 'es voor contrast!

Comment

Vanaf welke leeftijd vinden jullie dat je een BMW 7 kan kopen? Ik bedoel dus vanaf welke leeftijd je past in zo'n wagen.
                        Mijn vrouw zou wel eentje willen, maar ik vind mezelf daar nog wat te jong voor. Wat denken jullie?
                        Ik zie daar geen minimum leeftijd op. Oké, je zal er minder vlug een jongen gast mee zien rijden gezien de prijs.
                        Last edited by ; 27/08/2008, 01:41.

Comment

Helemaal akkoord als je een tint neemt die minstens even donker is als dat muizengrijs dat je op je 335i had. Ga nou toch 'es voor contrast!
                          Ik vind chrome mooi bij elke kleur, behalve bij zwart. Als het een zwarte zou worden dan moet het hoogglans shadowline zijn...
                          OO 00 OO

Comment

Ik vind chrome mooi bij elke kleur, behalve bij zwart. Als het een zwarte zou worden dan moet het hoogglans shadowline zijn...
                            Hopeloos, gij.

Comment

• Hier nog een foto vanuit het camouflage-tijdperk. Op deze foto zie je dat 20" perfect is voor deze 7. Het is wel een witte, maar het geeft toch al een idee dat een zilveren met chromé raamomlijsting en een grote velg perfect zijn voor deze auto. In principe is het hetzelfde concept als de 5 waarmee ik nu rijd.

OO 00 OO

Comment

• Nice, die kruisspaakvelgen in 21" kan je ook in 't titaniumkleur krijgen.

Die laatste op een kar in ongeveer dezelfde kleur, hoogglans Shadow Line en binnenin veel roodbruin leder. Lijkt me nog best cool.

Comment

20" perfect voor deze 7
                                  Heb hetzelfde gevoel. 21" hoeft echt niet.

Comment

• Velgen in titaniumkleur zie ik echt niet graag...
                                    OO 00 OO

Comment

Je maakt hem wel sportiever in combinatie met die shadowline uitvoering. Langs de andere kant maakt chromé hem chiquer

Comment

• Ik vind het doorgaans wel cool om te zien, gesteld dat 't op een kar is die 'k ook van kleur(encombo) mooi vind. Maar 'k denk dat ik niet vaak de balls zou hebben om ze ook zelf te bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Je maakt hem wel sportiever in combinatie met die shadowline uitvoering. Langs de andere kant maakt chromé hem chiquer
                                          Gewoon zilver/zwart met chroom vind ik vooral een beetje zeer standaard en inspiratieloos ogen.

En sowieso : ik heb het niet voor weinig contrast, hoe meer contrast hoe beter.

Comment

Working...
                                          X