Zijn voorganger was idd pakken knapper.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Op sommige foto's vind ik 'm superknap, maar op sommige foto's is 'ie inderdaad om van te kotsen. Maar eerlijk gezegd was dat bij z'n voorganger net eender : een standaard E65 '7 op 18" met gele pinkers, yuk zeg, wat een schrale trieste wiebelketel is me dat. Had ook een dikke velg nodig (20" vind ik) en een donkere kleur met Shadow Line en een contrastrijk interieur om er een beetje lekker uit te zien. Imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat zou wel eens goed kunnen uitkomen. In september een 740d bestellen om te laten leveren januari 2010... ofwel nog effe langer wachten op de nieuwe 5...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik zie ook te veel Lexus LS in die achterlichten
Daar geef ik je zeker gelijk in, ik zie ook veel trekjes van de LS in de achterkant van de nieuwe 7. Maar ik denk niet dat BMW Lexus gaat kopiëren. (eerder andersom)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk blijf de vorige 7-Reeks de lelijkste vinden van allemaal, nog veel lomper als de nieuwe en een mislukte achterkant (zeker voor de facelift).
De nieuwe lijkt op foto een stuk eleganter en verfijnder. Sportiever van look is 'm daarentegen niet geworden. Ik ben dan ook meer dan benieuwd om 'm in 't echt te kunnen aanschouwen. We zullen nog effe geduld moeten hebben om de eerste op de weg te zien rijden. Pas dan zal ik een definitief oordeel kunnen vellen.
Ik moet eerlijkheidshalve ook toegeven dat ik onze E60 ook nooit echt graag gezien heb. Alle vorige generaties van de 5 waren knapper in hun tijd. Toch heb ik deze wagen gekocht omdat de concurrentie niets knapper had in die tijd, en omdat het rijplezier wel van de bovenste plank is. Dit laatste laat 'm ook de afwerkingslacunes vergeven...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Should I buy one?
The 730d is the only 7-Series to be considered if running costs enter the equation. It’s the most fuel-and-CO2-efficient car in its class, and manages this while still serving performance strong enough to entertain and to make use of an impressively able chassis.
It’s good looking, well-engineered and the cabin is great. But the noise level at cruising speed is a significant disappointment, especially as motorways and Autobahns are the car’s intended habitat.
It’s certainly enough to make us think twice.
Complete rijimpressie: [www.autocar.co.uk]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Luxe achterin voor bijvoorbeeld mr. de Minister...
De kleur van het leder vind ik wel knap, maar de bovenste delen van de deurpanelen hadden zwart moeten blijven zoals in bovenstaande foto. Nu is het echt te bleek...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment