Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat is dat met die meedraaiende achterwielen? Om een kortere draaicirkel te bekomen ofzo?
Bron: AutoWereld, 28 augustus 2008, nr. 224freude am fahren
Comment
-
Ik heb net even een 730d geconfigureerd naar mijn goesting op basis van de Duitse prijslijst. Ik kom zonder korting uit op net geen € 100.000 voor een rijkelijk uitgeruste 730d. Dat is enorm veel geld, maar het blijft toch nog een stuk goedkoper dan een S 320cdi die daarbij ook nog eens een stuk minder performant is. Ik ben eens benieuwd wat een 735d meer gaat kosten dan een 730d.
Wanneer wordt de 735d eigenlijk verwacht?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Dat zou wel eens goed kunnen uitkomen. In september een 740d bestellen om te laten leveren januari 2010... ofwel nog effe langer wachten op de nieuwe 5...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb net even een 730d geconfigureerd naar mijn goesting op basis van de Duitse prijslijst. Ik kom zonder korting uit op net geen € 100.000 voor een rijkelijk uitgeruste 730d. Dat is enorm veel geld, maar het blijft toch nog een stuk goedkoper dan een S 320cdi die daarbij ook nog eens een stuk minder performant is. Ik ben eens benieuwd wat een 735d meer gaat kosten dan een 730d.
Wanneer wordt de 735d eigenlijk verwacht?
Comment
-
Ik begin meer en meer te wennen aan de achterkant, maar die nieren vind ik echt veel te groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn iemand zei hier al dat de 735d niet zo zou heten, maar 740d. Zou best cool zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa, ik. Het is maar een speculatie hè, maar is het niet logisch dat als de 7 met de motor van de 335i de modelnaam 740i krijgt, hij met de motor van de 335d dan 740d zal heten?
Comment
-
Ik heb net uit nieuwsgierigheid ook eens even een 535d berline geconfigureerd met ongeveer dezelfde opties als de 730d. Ik kom dan uit op een prijsverschil van €25.000. Rekening houdend dat de 735d nog wat duurder gaat zijn alsook de nieuwe 5 zal dat prijsverschil wel ongeveer €25.000 blijven.
Vinden jullie dat de 7 dat prijsverschil waard is?OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb net uit nieuwsgierigheid ook eens even een 535d berline geconfigureerd met ongeveer dezelfde opties als de 730d. Ik kom dan uit op een prijsverschil van €25.000. Rekening houdend dat de 735d nog wat duurder gaat zijn alsook de nieuwe 5 zal dat prijsverschil wel ongeveer €25.000 blijven.
Vinden jullie dat de 7 dat prijsverschil waard is?
Ik denk niet dat ik het er aan zou kunnen geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb net uit nieuwsgierigheid ook eens even een 535d berline geconfigureerd met ongeveer dezelfde opties als de 730d. Ik kom dan uit op een prijsverschil van €25.000. Rekening houdend dat de 735d nog wat duurder gaat zijn alsook de nieuwe 5 zal dat prijsverschil wel ongeveer €25.000 blijven.
Als je denkt dat je er een tweede auto kan bijkopen, naast je 535, dan hoef je niet meer na te denken. Maar als je en het sentiment, en het prestige, en het nog verder doorgedreven comfort, en de grotere ruimte, en .... bijrekent, kan ik bst wel verstaan dat het voor sommigen wel de moeite is om voor een 7 te gaan.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ik begin meer en meer te wennen aan de achterkant, maar die nieren vind ik echt veel te grootHet verprutst de auto echt fenomenaal
Comment
-
Of ik er het zelf zou voor over hebben is een andere vraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichtendraaien de achterwielen mee?Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenTot 60 km/u draaien de achterwielen maximaal drie graden in de tegengestelde richting, om de draaicirkel te reduceren. En bij hogere snelheden zetten ze zich in dezelfde richting als de collega's vooraan. Hiermee is de BMW ook de passagiers van dienst. Doordat alle wielen meedraaien is het koetswerk zelf minder onderhevig aan richtingveranderingen. En dat heeft een subtiele maar werkbare invloed op het rijcomfort en de sereniteit.
Bron: AutoWereld, 28 augustus 2008, nr. 224
Comment
Comment