Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen, 'k vind nu ook niet dat de Mercedes er al oud uitziet, vooral de snoet is nog mooi up-to-date. De kont is gelijk iets barokker..
Maar ja, de BMW is nu natuurlijk ook wel nagelnieuw eh. Knappe auto trouwens, al vind ik dat de achterlichten iets teveel rood zijn.. anders is alles best ok! Knap interieur ook van de BMW.
Volgens de test rijdt de BMW sportiever en blijft de Mercedes het toonbeeld van comfort. Eigenlijk verandert er aan de persoonlijkheid van beide wagens niets.
Het zijn allebei prachtige wagens.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik vind eigenlijk ook dat de S er oud uitziet nu langs deze 7. Ik heb hem lelijk gevonden, ik heb later twijfels gehad, maar ondanks dat ik bijvoorbeeld de X6 nog altijd lelijk vind, ben ik aan deze gewend, en wat een bak!
En hoe enorm knap is die 7 in het zilver. Er zitten enorm knappe lijnen in. Die donkere velgen vind ik ook heeeel mooi. Als deze een maat groter waren geweest stonden ze bij mij op de eerste plek. Het zilver met het sattelbraun is ook een knappe combo!
Zelfs een AMG-pakket op de S zou me niet doen twijfelen. De 7 onmiddellijk!
Ik vind het zicht 3/4e langs achter zeer lekker.
Comment