Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind hem ook pakken mooier dan de vorige. Over het algemeen hou ik wel van bangle design, maar die 7 was toch altijd wat geforceerd. Deze ziet er idd heel dynamisch en redelijk sportief uit zonder overdreven te zijn. Maar het was ook nodig want de S is ook een pak mooier geworden, ben benieuwd wat audi rond haar veel te grote grill gaat bouwen bij de volgende A8.

Comment

• Zo int zilvergrijs vallen die veel te grote nieren wel niet zo fel op precies. Exterieur gaat wel buiten die nieren. Het interieur vind ik wel prachtig gedaan!
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Huidige 7 Facelift >>>>> de toekomstige

Comment

• Interieur is . Het exterieur zal wel even wennen worden, maar ben er zeker van dat tegen de tijd dat hij frequent in het straatbeeld zal opduiken, er meer en meer mensen die nu nog hun bedenkingen hebben toch van zijn schoonheid en klasse overtuigd zullen raken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
            Huidige 7 Facelift >>>>> de toekomstige
            Totaal niet mee eens !

De nieuwe 7 is veel eleganter en sportieve dan de vorige 7 facelift ! ,
            bekijk alleen da spoor van die auto's eens ! de nieuwe is veel sportievr
            en die sportiviteit ontbrak bij de vorige 7, k vond die , ondaks de facelift, te lomp...
            Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
              Totaal niet mee eens !

en die sportiviteit ontbrak bij de vorige 7, k vond die , ondaks de facelift, te lomp...
              Ja die vorige, ofwel hou je ervan of je moet er niet van weten.

Maar hij straalde meer top van het gamma uit precies dan de (foto's weliswaar)van de toekomstige. Weet niet goed hoe het te formuleren. De vorige kwam statiger, meer echt een luxewagen, over

Comment

• Gaan ze eigenlijk ooit een M versie maken van de 7 ?

Comment

• Fak maat wat een auto!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Ja die vorige, ofwel hou je ervan of je moet er niet van weten.

Maar hij straalde meer top van het gamma uit precies dan de (foto's weliswaar)van de toekomstige. Weet niet goed hoe het te formuleren. De vorige kwam statiger, meer echt een luxewagen, over
                    Meer een grote nieuwe 5 dan een nieuwe 7 bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      De vorige 7-serie (facelift) was gewoom perfect, de nieuwe trekt nergens op.
                      Gewoon een lompe bak die dynamisch probeert te ogen (zoiets werk slechts heel zelden). Ook snap ik niet waarom ze die versnellingspook moesten vervangen...

Vorige 7 facelift= 8.5/10

De nieuwe= 5.5/10

Comment

• wat . De vorige facelift was elegant en ik vind hem zowel vanvoor als vanachter perfect. Volledig mijn ding

Comment

• Doe mij ook maar nog steeds de vorige 7 facelift, schitterende wagen. Van de nieuwe ben ik tot nu toe niet echt fan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                            Totaal niet mee eens !

Als je sportiviteit wil, moet je geen limo kopen.
                            Als je luxe wilt en een auto waarmee je vlotjes de snelweg kan domineren, dan moet je een 7 kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Als je de wagen zo in profiel bekijkt is deze toch dynamisch. Kijk eens naar die bolle wielkassen. Met grote velgen is dit een zeer knappe wagen.

Op foto is het moeilijk om een wagen te beoordelen. Ik wacht tot ik 'm in 't echt heb gezien. Ik ben nu al zeker dat ik verkocht ga zijn...
                              Hij is erg mooi, zeker.Sportief ook, zeker. Maar of het een 7 is... Het zou een prachtige opvolger van de E60 geweest zijn.., dat zeker...

Comment

• 'n Kerel op een ander forum die er al mee reed (iemand die bij BMW werkt), zegt dat 'ie sportiever rijdt (als je dat wil) dan de E60 LCI.

Wordt een wreed machien. De vorige kon op sympathie rekenen van me, maar 'k ben toch blij dat we van die zeppelin verlost zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  'n Kerel op een ander forum die er al mee reed (iemand die bij BMW werkt), zegt dat 'ie sportiever rijdt (als je dat wil) dan de E60 LCI.

Wordt een wreed machien. De vorige kon op sympathie rekenen van me, maar 'k ben toch blij dat we van die zeppelin verlost zijn.
                                  wat is LCI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    wat is LCI?
                                    Facelift.

Comment

• Nieuwe BMW 7-reeks tot 20 procent duurder

De prijzen voor de nieuwe BMW 7-Reeks zijn inmiddels officieel: 76.900 euro voor de 730d (+ 10.000 euro), 89.500 euro voor de 740i (+14.200 euro) en 101.100 euro voor de 750i (+ 18.600 euro). De langere versies 740Li en 750Li gaan respectievelijk naar 93.900 euro (+ 11.850 euro) en 105.500 euro (+ 16.250 euro).

Dat is voor sommige varianten een fikse stijging van 15 tot zelfs 20% in vergelijking met zijn voorganger, maar in ruil biedt BMW gedurende 5 jaar of 100.000 km gratis onderhoud én herstellingen.

De motoren zijn voor het grootste deel volledig nieuw ontwikkeld en leveren door het toepassen van EfficientDynamics doorgaans meer vermogen en koppel bij minder verbruik. Top is de 750i V8 met dubbele turbo, goed voor 407 pk (600 Nm). Het normverbruik zou nog steeds op 11,4 liter liggen, ondanks het met 40 pk gestegen vermogen. De CO2-uitstoot zakt iets van 271 tot 266 g/km.

Bij de 740i is het verschil spectaculair groter. In vergelijking met de oude 4.0 liter V8 van 306 pk, is de 3.0 liter zescilinder met dubbele turbo goed voor 326 pk (450 Nm) en zakt het verbruik van 11,2 liter naar 9,9 liter/100 km. De CO2-emissies zakken verhoudingsgewijs van 267 naar 232 g/km.

Het meest populaire model bij ons, de 730d, gaat met een compleet nieuwe 3.0 liter zescilinder van 211 naar 245 paarden (540 Nm). Het verbruik zakt van 8,2 naar 7,2 l/100 km en de CO2 van 210 naar 192 g/km. (svl/jvr)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                        Nieuwe BMW 7-reeks tot 20 procent duurder

De prijzen voor de nieuwe BMW 7-Reeks zijn inmiddels officieel: 76.900 euro voor de 730d (+ 10.000 euro), 89.500 euro voor de 740i (+14.200 euro) en 101.100 euro voor de 750i (+ 18.600 euro). De langere versies 740Li en 750Li gaan respectievelijk naar 93.900 euro (+ 11.850 euro) en 105.500 euro (+ 16.250 euro).

Dat is voor sommige varianten een fikse stijging van 15 tot zelfs 20% in vergelijking met zijn voorganger, maar in ruil biedt BMW gedurende 5 jaar of 100.000 km gratis onderhoud én herstellingen.

De motoren zijn voor het grootste deel volledig nieuw ontwikkeld en leveren door het toepassen van EfficientDynamics doorgaans meer vermogen en koppel bij minder verbruik. Top is de 750i V8 met dubbele turbo, goed voor 407 pk (600 Nm). Het normverbruik zou nog steeds op 11,4 liter liggen, ondanks het met 40 pk gestegen vermogen. De CO2-uitstoot zakt iets van 271 tot 266 g/km.

Bij de 740i is het verschil spectaculair groter. In vergelijking met de oude 4.0 liter V8 van 306 pk, is de 3.0 liter zescilinder met dubbele turbo goed voor 326 pk (450 Nm) en zakt het verbruik van 11,2 liter naar 9,9 liter/100 km. De CO2-emissies zakken verhoudingsgewijs van 267 naar 232 g/km.

Het meest populaire model bij ons, de 730d, gaat met een compleet nieuwe 3.0 liter zescilinder van 211 naar 245 paarden (540 Nm). Het verbruik zakt van 8,2 naar 7,2 l/100 km en de CO2 van 210 naar 192 g/km. (svl/jvr)
                                        Onaanvaarbaar zo'n prijsstijging!

Comment

Working...
                                        X