Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Dat denk ik zeker niet.
    Wat weet jij daar van eigenlijk?

Comment

• Ik weet welk volk een 7-serie rijdt. En dat zijn mainly 50 plussers die hun hele leven 5-series hebben gereden en nu een 7 nemen. Die mensen houden van een licht interieur met hout. Of een zilveren auto met donker leder en hout.

Helaas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        De nieuwe 7 kan besteld worden zonder hout in het interieur...

Erg techno. Benieuwd of we er zoveel gaan zien. De nieuwe 7 heeft een sportievere roeping dan zijn voorganger, dus dit interieur mag wel imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ik weet welk volk een 7-serie rijdt. En dat zijn mainly 50 plussers die hun hele leven 5-series hebben gereden en nu een 7 nemen. Die mensen houden van een licht interieur met hout. Of een zilveren auto met donker leder en hout.

Helaas.
          je bent de mannen van de pitta vergeten!

Comment

• en de nachtwinkel... hoewel die volgens mij 2e hands kopen.

Comment

Prachtig. Zwart dashboard met aluminium lijsten, zo zie ik het graag. Al zou ik in een auto zoals de 7-Reeks toch eerder hout nemen.

Comment

• 't mist een beetje warmte zo vind ik.. iets te sportief eigenlijk..

ik houd graag van mooi hout en warme kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  ik houd graag van mooi hout en warme kleuren
                  Lichtinval is ook heel belangrijk hoor. Een auto met beige interieur en veel hout is in een ondergrondse garage met TL-lampen ook niet echt gezellig vind ik. En een auto met zwart interieur en aluminium afwerking kan in de schemer bij laagstaande zon ook best gezellig zijn.

Comment

• hout en hout is 2. Op de vorige 7 bestond er geen mooi hout. (op pianolak na)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      hout en hout is 2. Op de vorige 7 bestond er geen mooi hout. (op pianolak na)
                      Ah nee? Ik hou van donkerbruin glanzend hout. Op de vorige 7 kon je inderdaad ook zo'n lelijk mat middengekleurd hout krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                        je bent de mannen van de pitta vergeten!
                        Die kopen geen nieuwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Ah nee? Ik hou van donkerbruin glanzend hout. Op de vorige 7 kon je inderdaad ook zo'n lelijk mat middengekleurd hout krijgen.
                          Nee, ik vond van niet

Comment

• Wat mij betreft is hout alleen goed om bomen mee te maken.

Geef mij dus maar dat Aluminium interieur
                            BMW 420dA : >>>

Comment

• bomen maken?

Comment

bomen maken?
                                Ik was het ook juist aan't denken.

Comment

1 te kleine luchtroosters

2 lelijke stuur.

Comment

• Luchtroosters hoeven voor mij niet groot te zijn ook...dat van dat stuur klopt wel!

Comment

bomen maken?
                                      Ja, bomen. Dat zijn die dingen die in een bos groeien. Het enige fatsoendelijke dat met hout gemaakt is
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        1 te kleine luchtroosters
                                        Moeten die dan groter zijn dan nodig?

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        2 lelijke stuur.
                                        Het is inderdaad niet het mooiste dat ik al gezien heb, maar het kan erger, veel erger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                          Ja, bomen. Dat zijn die dingen die in een bos groeien. Het enige fatsoendelijke dat met hout gemaakt is
                                          Wordt hout niet eerder van bomen gemaakt dan andersom? Bomen bestaan uit hout, maar worden er niet van gemaakt. Meubels worden van hout gemaakt.

Comment

Working...
                                          X