Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenDat zal Timo wel bepalen, CSL.
Inderdaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
...die achterkant is afschuwelijk en ziet er oh zo Aziatisch uit.
Wat het Aziatische betreft... Is het niet zo dat net die Aziaten hun best doen om zoveel mogelijk op de Duisters te lijken...?
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenEn die grote nierenwat een lomp bakbeest...
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten...en de zijkant is ''onveranderd'' () gebleven en ziet er saai uit.
+ lelijke uitlaten
Het is niet meer dan normaal dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en dat een wagen minder geslaagd kan bevonden worden. Wel heb ik minder begrip voor extreem negatieve commentaren. De tijd leert ons dat deze meestal wel veranderen naar de toekomst toe...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten:
Comment
-
Ik vind er absoluut niets mis mee. Ik vind het knap dat je aan de hand van de uitlaten het verschil in motorisatie kan herkennen. Zo is het trouwens ook al bij de BMW 3...OO 00 OO
Comment
-
Ik vind 'm ook echt te pruimen. Geslaagd is 'ie naar mijn mening dus zeker, maar mjah afwachten of ik 'm wel mag geslaagd vinden van Timo, natuurlijk.
Er is aan elke auto wel wat. De S-klasse z'n voorlichten zijn niet zo super (groot licht voor eigenlijk maar 'n zeer klein lensje), achteraan is 'ie niet helemaal perfect, maar in globo vind ik 't een erg knappe auto. Zelfde met de Audi A8, die mag wel ietsje meer sensualiteit hebben, de auto is van looks zeer koel, maar in globo vind ik 't een erg knappe wagen. Zelfde met de Jaguar XJ: sensuele vormen en een mooi totaalbeeld, al is 'ie te groot en mist 'ie daarom elegantie, en bovendien zijn z'n interieur en de "gimmicks" echt al zwaar gedateerd, maar in globo vind ik 't een zalige auto. Zo ook deze BMW, de nieren mochten voor mij ook een beetje kleiner, en aan z'n achterlichten moet ik ook nog wennen, maar 'ie heeft zoveel punten die 'm voor mij in globo een zalig mooie auto maken. En net als bij al die andere moet ook deze nieuwe rakker echt grote velgen hebben om designmatig een beetje te kloppen.
Maar! Smaakmeester Timo zal ons wel zeggen wat we mooi mogen vinden of niet, natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hij heeft wat van de 5, zo full frontal.
Comment
-
Dus, de 730d heeft twee ronde pijpjes links zitten. De 760i heeft 2 gestyleerd plat/ovalen uitlaatpijpen in de bumper steken, één links en één rechts. En de 750i (denk ik toch, bovenstaande foto) heeft plat/ovalen uitlaatpijpen onderaan de bumper hangen, ook één links en één rechts. Correct? En de 740i?
Comment
-
Quand BMW dévoile son nouveau vaisseau amiral, la barre est évidemment placée très haut. C’est ce qu’on constate immédiatement en découvrant la nouvelle Série 7 du constructeur bavarois. La BMW Série 7 délaisse son style controversé pour une robe plus classique. Côté technique, en revanche, elle opte pour l'avant-gardisme et le luxe. Retrouvez l'intégralité de cette vidéo sur www.automobile-magazine.fr Find the entire video at www.automobile-magazine.fr Musique extraite de la présentation de la voiture.OO 00 OO
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenKomt er een V12? En zo ja, wat voor eentje? Biturbo?
Comment
Comment