Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    OEM is knapper...

dit vind ik nog veel knapper (hele snelle paintshop)

1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Idd! Veel knapper!

Brede nieren passen nog op een zo'n dikke auto

Maar zo hoog vind ik echt lelijk, ben benieuwd om hem eens in het echt te zien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

verdomme ja, zo had het moeten zijn!

E38-style niertjes

Comment

• Prutsers zijn het daar in München.
          Chris Bangle moet daar dringend buiten.
          Het kan me niet schelen hoe succesvol ze tegenwoordig zijn, de wagens zijn lelijk.

Comment

• Ik vind de voorkant wel mooi, maar de achterkant is niet zo mooi. Lelijk is het niet. Maar het mist iets.
            Maar eens de wagen in real life er is, zal ik hem wsl wel super vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              OEM is knapper...

Dit is in mijn ogen al veeeel knapper. De kleuren waarin de 7 voorgesteld is, staan mij niet direct aan. Maar die velgen op deze zwarte staan mij zeer zeker aan. Ik ben er zeker van dat bmw weer een knap stel velgen ter beschikking heeft voor dit schip.
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

awel alexanderr, doe nog ff een snelle paintshop aan de achterkant en je zou bij BMW mogen beginnen van mijn part

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Perfect, zo zou ik hem direct nemen.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

En dit vind ik nog beter:

Kleinere nieren maar niet te klein, nummerplaat op de plaats waar ze bij BMW normaal altijd hangt, zijpinkers hoger geplaatst.

Maar we zullen het maar zo laten...
                  Last edited by ; 06/07/2008, 17:22.

Comment

• Indd, zo was het mooier geweest.. nuja, 'k vind die grote nieren ook wel iets hebben..
                    -

Comment

• Als ik zo die foto's zie lijkt mijn ontwerp het origineel en lijken de twee bovenstaande foto's photoshops vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        Als ik zo die foto's zie lijkt mijn ontwerp het origineel en lijken de twee bovenstaande foto's photoshops vind ik.
                        dat was eigenlijk mijn eerste gedachte toen ik die foto's van de nieuwe 7 zag, ojee wie heeft er dat gephotoshopped :p
                        Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                        "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Toen ik de eerste foto's zag, had ik zo iets van 'hola, wat is me dat hier'. Maar nu ik hem al wat vaker heb gezien, en na het bekijken van de filmpjes op autoblog.nl begin ik hem steeds meer te appreciëren. Zeker in het zwart zoals hierboven (maakt niet uit met welke grootte van niertjes) vind ik hem erg knap. Wat mij betreft een waardige opvolger van de huidige 7.

Comment

Kleinere nieren maar niet te klein, nummerplaat op de plaats waar ze bij BMW normaal altijd hangt, zijpinkers hoger geplaatst.

Zo is 'ie af! Perfecte niergrootte, pinkers waar ze horen!

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Als ik zo die foto's zie lijkt mijn ontwerp het origineel en lijken de twee bovenstaande foto's photoshops vind ik.
                            Inderdaad. Miljaaaar, dat ze dat bij BMW zelf niet zien, dat verstaat ge toch niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Zo is 'ie af! Perfecte niergrootte, pinkers waar ze horen!

Inderdaad. Miljaaaar, dat ze dat bij BMW zelf niet zien, dat verstaat ge toch niet?
                              I know, maar het origineel is ook prachtig hoor, BMW staat (zeker de laatste jaren) voor apart design en ik denk dat ze wel weten wat ze doen.

Alleen bij de E65 en de X3 vind ik dat ze wel redelijk zwaar de mist in zijn gegaan...

Comment

• merde het had ZO moeten zijn

stuur dit eens naar

adrian.vanhooijdonk@bmw.de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  stuur dit eens naar

adrian.vanhooijdonk@bmw.de

Comment

• Ik ben er compleet weg van, ziet er fantastisch uit. De miskleunen van recente voorgangers zijn snel vergeten.

En eindelijk terug een schitterend interieur...

Comment

Lijkt idd zo... Maar die grote nieren ach ja daaraan zullen we wel wennen... ik vind het nogal wel cool... En historisch is het zeker correct, BMW's nieren gingen eerst ook vooral in de diepte dan in de breedte.. Nu zijn ze zowel breed als diep. Imposant is het wel..

Blijft alleen een keunekot...

Comment

• Filmpje van Autoweek:

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• prachtig machine

Comment

Working...
                                          X