Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bon, nu is er wat tijd over gegaan na de eerste beelden en vind ik er het volgende van:
    -knappe snuit
    -knappe tellers
    -vette Idrive (hopelijk is het nu ook eens eenvoudig)
    -enorm lelijke kont
    -nieren zijn te hoog

Nu nog afwachten op real life bevindingen

Comment

• Pas op want het is een benzine, hopelijk hebben de diesels nu ook een watertemperatuurmeter...

Comment

• Wat zouden ze anders rechts kunnen plaatsen?

*edit: hoe gaat dat verbruiksmetertje werken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Pas op want het is een benzine, hopelijk hebben de diesels nu ook een watertemperatuurmeter...

watertemp is niet zo belangrijk he.. dat is een olietempmeter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Wat zouden ze anders rechts kunnen plaatsen?
            Nee je hebt gelijk, bij de 3 Coupe' is er zo'n stomme verbruiksmeter bij de diesels op de plaats waar de benzinevarianten een olietemperatuurmeter hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              watertemp is niet zo belangrijk he.. dat is een olietempmeter!
              Ja ik weet het, maar vroeger hadden de diesels allemaal een watertemperatuurmeter.

Comment

• Normaal heb je bij BMW's altijd een watertempmeter waar nu de olietempmeter is bij de nieuwe 7. Verbruiksmeter is altijd onder de toerenteller (indien aanwezig) of bij de latere modellen is dat olietempmeter. M-modellen hebben geen verbruiksmeter, wel een olietempmeter en watertempmeter. (latere modellen niet)

Ik *denk* dat het juist is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Wat zouden ze anders rechts kunnen plaatsen?

*edit: hoe gaat dat verbruiksmetertje werken?
                  Gewoon, das 1 groot LCD-scherm lijkt me, ze zullen wel een pijltje tekenen zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    en zij moet ocharme tevreden zijn met een BMW 3...
                    vervelend, zeg.

Ik denk dat ik de E65 over sla. Over een jaartje een E38 en dan over een jaar of 7-8 deze 7-serie.

Met 21'' en een setje verlagingsveren is het volgens mij een dijk van een kar .

Comment

• Of zoals bij de Mercedes, gewoon een volle balk op en af laten zwiepen ofzo?

Liefst met nog wat groene, gele en rode kleurtjes

Comment

Normaal heb je bij BMW's altijd een watertempmeter waar nu de olietempmeter is bij de nieuwe 7. Verbruiksmeter is altijd onder de toerenteller (indien aanwezig) of bij de latere modellen is dat olietempmeter. M-modellen hebben geen verbruiksmeter, wel een olietempmeter en watertempmeter. (latere modellen niet)

Ik *denk* dat het juist is
                        Het is iig zeer ingewikkeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Gewoon, das 1 groot LCD-scherm
                          Denk je?
                          Last edited by ; 05/07/2008, 14:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Denk je?
                            Lijkt me wel.

Het zou iig dom zijn om het niet te doen.
                            De functionaliteit is gewoon vele malen groter dan.

Kijk maar naar de S-klasse met zijn giga-LCD scherm.

Kan dan direct Nightview of Achteruitrijcamera zijn.

Comment

BMW has listened (rechts)

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Denk je?

Ja ik denk dat hij gelijk heeft, althans de onderste helft vd tellertjes lijken me toch niet 'echt' te zijn.

De verbruiksmeter is virtueel, ook die meter onder speedo.

Comment

• Dan ziet het er wel enorm realistisch uit.

Comment

• Die bovenste delen van de ringen zijn volgens mij wel "echt". De rest lijkt mij allemaal LCD

Ah, linksonder is autonomie-balk... Ik dacht dat die 300 nog een snelheid was

Comment

Ah, linksonder is autonomie-balk... Ik dacht dat die 300 nog een snelheid was
                                    Zalig! Die teller loopt gewoon door.

Comment

• Ik ben iig groot fan van de nieuwe 7-Reeks, voor mij een 740d in een donkere kleur, de velgen van die 750Li en zwart leder met houtafwerking binnenin. Dan nog een Porsche 997 C2S en mijn garage is compleet.

Comment

Ah, linksonder is autonomie-balk...
                                        Inderdaad, daar zie je ook al het begin van een klein rood balkje, zo zal de verbruiksmeter dus ook wel werken

Comment

• Ik wacht wel op de V12.

Een 7 zonder V12 in niet compleet. Die motor betekent alles voor BMW.

Comment

Working...
                                          X