was de eerste 2 liter van BMW (in de E21 dacht ik) ook geen 4 cilinder?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwas de eerste 2 liter van BMW (in de E21 dacht ik) ook geen 4 cilinder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEr is alleszins een 2 liter 4 pitter geweest ja, lag die ook niet in de vorige 3-reeks?
Maar de 320i E46 was weldegelijk een 6-pitter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Heb de Duitse prijs- en optielijsten hier toch al gepost? Check for yourself.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenGaan ze eigenlijk ooit een M versie maken van de 7 ?
Comment
-
Excuus, Eric, ik was het niet, 't was G-Power.
Hierzo.
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenExcuus, Eric, ik was het niet, 't was G-Power.
Hierzo.
Comment
-
Ja, de 3-liter V8, wat een (eigen)aardige motor was dat.V8 sound, zéér gedempt, meer dan voldoende power, maar ... geen koppel.
Als je een 535i (met sixpack) vergelijkt met een 530i (met V
, dan is die eerste zoveel emotioneler: zalige sound, meer grunt.
Het grootste voordeel aan zo'n 3-liter V8 is dat je, zeker met een andere uitlaat, een superbe sound geniet zonder echt zot snel te moeten rijden.
De 745i was zelfs geen 3,5-liter, maar eerst een 3,2 en later een 3,4. Die motor viel trouwens met enkele simpele tricks (weinig geld) naar een serieus vermogen op te krikken, 400 pk was geen uitzondering. 't Enige wat je nodig had, was een aftermarket turbodrukregeling (of die modden), want de stock turbodrukregeling liet maar zeer weinig druk toe (ik dacht iets van een halve bar).
Comment
-
De huidige 7 had in de pré facelift ooit nog een 35i, waarom is die uit het gamma geschrapt geweest?
Heel lang is hij toch niet verkocht geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenDe huidige 7 had in de pré facelift ooit nog een 35i, waarom is die uit het gamma geschrapt geweest?
Heel lang is hij toch niet verkocht geweest?
Comment
-
Ach zo,een 740i, denk niet dat ik er ooit ééntje gezien heb, zelfs de 760i(l) meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk denk dat er ook een PAK meer 760 rondrijden dan er 740 rondrijden.De 740 was in de States al niet te krijgen, dacht ik, en ook langs hier (in Europa) grijpt men dan al snel naar de dikkere V8 (750i).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHeeft Chris Bangle eigenlijk nog veel zeggenschap in het design van de nieuwe modellen? Ik dacht dat Adrian van Hooydonck nu chief-designer is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOnaanvaarbaar zo'n prijsstijging!
Dat zullen de klanten dan moeten aantonen. Ik verwacht dat ze in lange rijen gaan staan drummen, als je dit elegant design vergelijkt met de oersaaie A8 en S
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDus... de 7 is voorlopig maar met één benzine V8 beschikbaar? Namelijk de 750i? En waarom lepelen ze dan in de "740" niet de 4 liter V8 van de E60-61?
Comment
-
De A8 vind ik zeker niet saai, en de S ook niet, maar die zie ik niet zo graag.
De rest van het Audi gamma is eerder saai omdat het afkooksels zijn van hun toen schitterende design van de A8.
Die hebben zich zelf in moeilijkheden gebracht vind ik. Een volledige designwijziging is volgens mij nog de enigste oplossing...
We zien wel, ik hoef er toch geen.
Comment
-
Volgense deze review (Car Magazine) is de nieuwe 7 onwaarschijnlijk goeg
Verdict
I've had to think long and hard before writing this verdict. You see, I don't want to sound like the BMW PR machine. But when something’s as blinding, on first taste, as the new 7-series, we're left in awe. The new Seven is big-car comfortable yet junior exec agile, which further defies convention with its combination of pace and green credentials.
Come back in September 2008 to see if we are qualified to use the S-class-beater headline we’ve prepared. On first acquaintance with pre-production cars, the new 7-series feels that good
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/...ontent-block=0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOnaanvaarbaar zo'n prijsstijging!
Comment
Comment